Denk het niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
Vanavond Fokkers spotten op Tilburg zingt![]()
Vind jij iets uit tilburg leuk dan ?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Dat is kei leuk joh!
Beetje met z'n alle zingen
Roosendaal zingt was altijd leuk, dus ik denk dat het in Tilburg ook tof isquote:foto Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind jij iets uit tilburg leuk dan ?
Dacht dat je meer voor breda was
Niet denken,quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal zingt was altijd leuk, dus ik denk dat het in Tilburg ook tof is
Ik zit vanavond in Scheveningenquote:foto Op woensdag 29 april 2009 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet denken,
Het is zekers te weten tof
komt maar voor straf hierheen
aah okquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit vanavond in Scheveningen![]()
Ik ga, als het goed is, de 7e stappen in Tilburg!
Zwaai je als je voorbij mij komt?quote:foto Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef toma het volgende:
ik ga morgen vroeg t/m zondag naar zeeland
Fieuwquote:
jahquote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwaai je als je voorbij mij komt?
[..]
Fieuw
Mag ik de 7e ook daarheen?
Ik ook, ik ook!!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef liefie_ het volgende:
Note to self: de 7e moet ik op stap, kans om auto te versieren
Ik laat je weten waar ik benquote:foto Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef liefie_ het volgende:
Note to self: de 7e moet ik op stap, kans om auto te versieren
Gelukkigquote:
doe ik altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwaai je als je voorbij mij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop