Dat zou wel tof zijn dan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Oeh oe oeh oeh ik heb iets moois gevonden voor niet duur alleen ze willen er geen studenten in maar met een beetje drammen krijgen we dat wel voor elkaar hoop ik.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef toma het volgende:
[..]
Dan zal ik straks eens aan de haal gaan met mn photoshop skillz
Maakt niet uit, dan heb ik langer om naar vooruit te kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef toma het volgende:
Ben bang dat het vanavond niet meer zal lukken. Moet zo meteen al weer weg
Hadden ze geen fietsendragerquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Owkee bizar... Hier net op de parkeerplaats...
Een rode Seat Ibiza uit het jaar Flintstone....
2 dames met ieder een Maxi Cosi
4 kinderen van ik denk rond de 5-6 jaar
1 papa die nors kijkt en vloekt
1 oma die ook mee moet
2 tassen met boodschappen
1 gereerdschapskist
Dat ging er dus allemaal in, met oma met kist en 2 kinderen op schoot op de voorstoel, 1 Maxi Cosi in de kofferbak, samen met 1 kind, 2 moeders met een maxi cosi, 1 kind en 2 tassen op de achterbank en vader die nog eens vloekt...
Miste alleen de imperiaal met oranje afdekzeil...
Westquote:
ben je nou al weer van naam veranderdquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:19 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik ging net ff spieken en toen stond er ook via particulier?
Foto's van? Tilburg? Users? iets anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:26 schreef toma het volgende:
Zijn er nog wensen voor de nieuwe OP?
Heeft iemand misschien mooie foto's?
doe maar van iets andersquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Foto's van? Tilburg? Users? iets anders?
Just keeping it freshquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben je nou al weer van naam veranderd
ja ik zie het.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:01 schreef aardappel het volgende:
NICE! alleen dat kruikenzeikersstad ziet er nog niet perfect uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |