Haha dat valt gelukkig nog meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, mijn mama smste op mijn werk; Je hebt een bon! Je hebt een bon!
Ik bellen; Heb je hem al open gemaakt? (dat had ze de eerste keer gedaan)
Zij; Nee.
Ik; Doe maar dan
Zij; Wij (haar vriend en zij) wilden het eerst doen, maar we konden ons beheersen.
Boete van €20,-
Ik reed 109 en je mocht er 100
Ja inderdaad! Ik zei al; Oei... dat kan weleens een flinke zijnquote:foto Op zaterdag 2 mei 2009 16:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha dat valt gelukkig nog mee.
daar niet in het nieuws geweest dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:24 schreef styliste het volgende:
jezus zeg, ik zie net ff wat langs komen over koninginnedag! what the hell!!??
wij hebben hier schoonmaak gehouden... net 15 vuilniszakken naar de stort gebracht en verder nog wat rotzooi!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar niet in het nieuws geweest dan?
pfff, al vanaf 11:30 bezig met kamer opruimen.
resultaat:
2 volle vuilniszakken,
3 bakken vol oud papier
en een kamer die je niet meer herkend
Fijn he, opruimenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wij hebben hier schoonmaak gehouden... net 15 vuilniszakken naar de stort gebracht en verder nog wat rotzooi!
volgens mij ook onbeperktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Fijn he, opruimen
Vond gewoon 80 euro aan waardebonnen
Hoe lang zijn die vvv iris checks geldig ? staat er niet op
Rest is onbeperkt.
En nog foto gevonden van toen ik 10 ofzo was
Onbeperktquote:foto Op zaterdag 2 mei 2009 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die vvv iris checks geldig ? staat er niet op
we hadden daar geen tv... dus niets gezien..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar niet in het nieuws geweest dan?
pfff, al vanaf 11:30 bezig met kamer opruimen.
resultaat:
2 volle vuilniszakken,
3 bakken vol oud papier
en een kamer die je niet meer herkend
aah okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef styliste het volgende:
[..]
we hadden daar geen tv... dus niets gezien..
Tegen die tijd hoop ik bijna bij mijn bedje te zijn...quote:Op zondag 3 mei 2009 02:20 schreef PierreTT het volgende:
Zo, snel slapen, want om 7.30 moeten de bejaarden weer vermaakt worden
Niet huilen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop