Daar kunnen ze wel wat aan doen, kom op zeg, je hoeft toch niet verdomme overal je pik in te steken?quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
Kunnen zij ook niets aan doen helaas, maar het is wel waar.
Oeh, jij voelt je beledigd omdat je weet dat het waar is en nu beledig je mijquote:
maak vriendjes in de gay-bar.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
Wat heb ik in godsnaam aan fotoboek viewsquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef FJD het volgende:
Zielige poging om hits in je fotoboek te verhogen
Owke dan kijk ik evenquote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Wat heb ik in godsnaam aan fotoboek viewsmisschien heel vreemd hoor, maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan
!
Dat vind ik eigenlijk serieus een goed idee. Maar gays zijn vaak weer zo, nichterigquote:
Ilse toch.... kom je daar nu pas achter na bijna 18 jaar.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Kusjes
Waarom heb je dan überhaupt een fotoboek?quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb ik in godsnaam aan fotoboek viewsmisschien heel vreemd hoor, maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan
!
Nee, nichten zijn nichterig. Homo's niet per se.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk serieus een goed idee. Maar gays zijn vaak weer zo, nichterigdat is ook weer irritant.
Dan kan ik het net zo goed bij vrouwelijke vrienden houden!
Mwoah, toch wel iets eerder, maar ik probeer het te vergeten enzo, maar sommige situaties maken het weer pijnlijk duidelijk. Wie ben jij trouwens?quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Ilse toch.... kom je daar nu pas achter na bijna 18 jaar.
Je neemt je woorden nog wel terug op de dag dat je merkt dat geen enkele man nog interesse in je heeft.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |