True, stiekem willen ze allemaal neukenquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
Zoek jij er eentje voor mequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je hebt gewoon een homovriendje nodig! Geen kasthomo trouwens, die willen je midden op straat op je bek pakken en zo bewijzen dat ze geen homo zijn
Je hebt ervaring hiermee? Hoe gaat het nu met hem, nog in de kast?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je hebt gewoon een homovriendje nodig! Geen kasthomo trouwens, die willen je midden op straat op je bek pakken en zo bewijzen dat ze geen homo zijn
Je gaat er blijkbaar gelijk vanuit dat er oneerbare intenties in het spel zijn. En blijkbaar vindt je het ook gek dat een gozer gewoon met je het bed in wil.quote:
Dat eerste hoeft toch niet noodzakelijkerwijs het uitgangspunt te zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zou ik toch niet zo'n fijn idee vinden, 'ja ik wil d'r wel neuken en nu kijken of we ook nog een beetje met elkaar overweg kunnen..'![]()
Staat dat per definitie los van een zogenaamde vriendschappelijke relatie? Beïnvloed je emotionele band met iemand je zin om ooit met hem van bil te gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik graag seks met diegene zou willen hebben.Of dat diegene mij op z'n minst tot een staat van opwinding zou kunnen brengen.
Misschien is het volgende spreekwoord wel van toepassing:quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Jet gaat er blijkbaar gelijk vanuit dat er oneerbare intenties in het spel zijn. En blijkbaar vindt je het ook gek dat een gozer gewoon met je het bed in wil.
Nee dat vind ik niet raar ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jet gaat er blijkbaar gelijk vanuit dat er oneerbare intenties in het spel zijn. En blijkbaar vindt je het ook gek dat een gozer gewoon met je het bed in wil.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:
Staat dat per definitie los van een zogenaamde vriendschappelijke relatie? Beïnvloed je emotionele band met iemand je zin om ooit met hem van bil te gaan?
De enigen met die illusie wonen in PUB.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef misteriks het volgende:
toegegeven, nogal naief om te stellen dat je op FOK! een uberfantastische vrouw kan vinden
Nogmaals: of JUIST na een tijd van vriendschap. Want dan kennen ze je en vallen ze dus blijkbaar voor meer dan alleen je uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
Nee dat vind ik niet raar ofzoieder mens heeft z'n behoeftes
maar ik vind het raar dat ze dat nog willen na een tijd van (hechte) vriendschap.
Is Katwijk te ver? Anders weet ik er ook nog wel een in Gelderland en Amsterdam. Oh en Ruurloquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt ervaring hiermee? Hoe gaat het nu met hem, nog in de kast?
Mooie analyse, ook eentje die mij wel bevalt en goed is voor mn ego enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals: of JUIST na een tijd van vriendschap. Want dan kennen ze je en vallen ze dus blijkbaar voor meer dan alleen je uiterlijk.
En ziedaar, de friendzone is geboren. Maar dat werd op pagina 1 van dit topic al genoemd...gelukkig hebben we niets beters te doen
Ik zie eigenlijk helemaal niet hoe dit slecht voor je ego kan zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooie analyse, ook eentje die mij wel bevalt en goed is voor mn ego enzo!
Achja, daar ben je een vrouw voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk helemaal niet hoe dit slecht voor je ego kan zijn?
1. gast vindt je lekker
2. gast vindt je van binnen ook nog een tof.
Wat ben jij een dwaas zeg
Jeetje wat een gedoe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Is Katwijk te ver? Anders weet ik er ook nog wel een in Gelderland en Amsterdam. Oh en Ruurlo.
[..]
Was de enige die het wist, mocht het helemaal niet weten maar kwam hem tegen toen ik met een andere vriend een jongen voor hem aan het zoeken was op gay.eu. Opeens hem tegen komen enzo. En toen lekten foto's van hem uit in een gaybar en moest hij bewijzen dat hij niet homo was. Dus bij mij lukte het niet, pakte hij een volslagen onbekende op haar bek
. Tijdje met een blauwe wang rondgelopen toen
![]()
. Wel grappig dat hij dezelfde avond heel erg achter een vriend van mij aan zat
.
En toen besloot hij toch een 'vriendin' het te vertellen en toen wist de hele school het en ontkende hij niet meer (alsof dat toen nog kon)
Hypocriet gelul. Alsof jij nooit verliefd op iemand wordtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, daar ben je een vrouw voorzoals jij het zegt klinkt het leuk, zoals ik het zie is alleen vrienden zijn blijkbaar niet interessant genoeg voor 'm.
Verliefdquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hypocriet gelul. Alsof jij nooit verliefd op iemand wordt
Oh, dat dacht ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verliefddat is een beladen woord dat in deze situatie ook niet van toepassing is.
Verliefdheid en lust kan je door elkaar halenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verliefddat is een beladen woord dat in deze situatie ook niet van toepassing is.
Ben een voorbeeld voor je medevrouw, neuken en dumpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, daar ben je een vrouw voorzoals jij het zegt klinkt het leuk, zoals ik het zie is alleen vrienden zijn blijkbaar niet interessant genoeg voor 'm.
Je kunt het ook combinerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Verliefdheid en lust kan je door elkaar halen
Wanneer kwam jij out?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
Jeetje wat een gedoe.Nou gelukkig is hij verlost van zijn ondragelijke geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |