quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
Dat beweer ik ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Want iemand die niet oprecht geïnteresseerd in je 'intellectuele kant' () is, kan je ook niet tegelijkertijd geil vinden en je in de potentieel neukbare categorie indelen?
Hey maar dat is een ander verhaal dan er eerst geschetst werd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat diegene alleen geïnteresseerd was in seks, maar wel dat diegene op zn minst óók geïnteresseerd was in seks wat mij doet twijfelen aan zijn intenties.
Nee maar als ik al een tijd vrienden met iemand ben dan heeft diegene voor mij zijn seksuele aantrekkingskracht toch al verloren omdat ik niet meer op die manier naar die persoon kan kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal, want je wilt ook niet met elke willekeurige randdebiel vrienden worden. Op het moment dat je het wel ziet zitten om vrienden met hem te worden, is de kans vrij groot dat jij het geen complete randdebiel vind.
En zoals ik al zei: trek je bek open en vraag het...aan HEM.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nietik vraag me alleen af of die interesse in mij als persoon er was voor de interesse voor mij als lustobject ontstond
!
Hoe schetste ik het eerst dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey maar dat is een ander verhaal dan er eerst geschetst werd.
Dat snap ik nu. Maar ik ben nu niet in de gelegenheid om het te vragenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zoals ik al zei: trek je bek open en vraag het...aan HEM.
Je deed eerst schetsen alsof die kerel alleen voor de seks met je omging en dat een beetje slinks geprobeerd heeft. Maar nu blijkt het gewoon dat jij denkt dat het zo is. Of eigenlijk dat je het gewoon niet weetquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe schetste ik het eerst dan?
Ik ben namelijk wel steeds meer in detail gaan treden.
Het hoeft ook niet nu neequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat snap ik nu. Maar ik ben nu niet in de gelegenheid om het te vragen!
Volgens mij begin je het te snappen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar als ik al een tijd vrienden met iemand ben dan heeft diegene voor mij zijn seksuele aantrekkingskracht toch al verloren omdat ik niet meer op die manier naar die persoon kan kijken.
En ik denk dat mannen dat omschakelen helemaal niet hebben, neukbaar is neukbaar en dat blijft zo!
Stel dat het laatste geval zo zou zijn, wat zou daar dan mis mee zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dat beweer ik ook nietik vraag me alleen af of die interesse in mij als persoon er was voor de interesse voor mij als lustobject ontstond
!
Wat versta je concreet onder 'seksuele aantrekkingskracht'?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar als ik al een tijd vrienden met iemand ben dan heeft diegene voor mij zijn seksuele aantrekkingskracht toch al verloren omdat ik niet meer op die manier naar die persoon kan kijken.
En ik denk dat mannen dat omschakelen helemaal niet hebben, neukbaar is neukbaar en dat blijft zo!
Dan voelt ze zich genaaid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel dat het laatste geval zo zou zijn, wat zou daar dan mis mee zijn?
Dat zou ik toch niet zo'n fijn idee vinden, 'ja ik wil d'r wel neuken en nu kijken of we ook nog een beetje met elkaar overweg kunnen..'quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel dat het laatste geval zo zou zijn, wat zou daar dan mis mee zijn?
Als ik graag seks met diegene zou willen hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat versta je concreet onder 'seksuele aantrekkingskracht'?
Maar jij bent geen vrouw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar waarom. Ik zou het als een compliment opvatten.
Dit zegt ook behoorlijk wat over jou, die gedachtequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zou ik toch niet zo'n fijn idee vinden, 'ja ik wil d'r wel neuken en nu kijken of we ook nog een beetje met elkaar overweg kunnen..'![]()
Wat zegt dat over mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zegt ook behoorlijk wat over jou, die gedachte
WTFquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |