Ik ben al ontgroend hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die krijg ik op de dag dat jij je tong gaat inzetten voor diverse bezigheden.
Het was wel met m'n tante, zonder tong. Telt dat wel?quote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh verdomme, laat dan maar zitten.
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was wel met m'n tante, zonder tong. Telt dat wel?
Waarom zou je anders aardig doen tegen een vrouwmensch?quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over drie jaar al? Mijn god, wat wordt een mens toch snel oud
![]()
Nee ik ben niet zo verbitterd dat ik arrogant ga lopen doen, ik maak juist graag een praatje en ik vind het ook erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.. Maar het is zo naar dat als je al een hele tijd vrienden bent dat je er dan gewoon achter moet komen dat diegene op iets anders uit was..
Dat is toch niet geheel onbegrijpelijk?
Interessante vrouwen die je wil neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Northside het volgende:
Je hebt interessante vrouwen en je hebt vrouwen die je wil neuken. Trek je conclusies over de groep waar je thuishoort...
Whehehe, dit was niet voorspelbaar en zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
Interessante vrouwen die je wil neuken?
Daar begin je een relatie mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Interessante vrouwen die je wil neuken?
kwaliteitspost zeg.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
KANKER.
KAAAAAAAAAAANKER.
HAHAHAHAHAH.
!?!??!!?
Ik probeer niet onvoorspelbaar te zijn hoor hier, dus ik weet niet wie je probeert te beledigen met deze opmerking?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Whehehe, dit was niet voorspelbaar en zo.
Hmhm, goed puntquote:
Ik word weer genegeerd dus ik zal het even onderbouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom zou je anders aardig doen tegen een vrouwmensch?
Niemand, ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik iemand probeerde te beledigen. Ik vind je alleen een beetje naïef getuige je opmerking dat je er later pas achterkwam dat iemand enkel en alleen in je geïnteresseerd was voor potentiële seks.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik probeer niet onvoorspelbaar te zijn hoor hier, dus ik weet niet wie je probeert te beledigen met deze opmerking?
Uhuh, maar vreemd genoeg willen vrouwen dat nagenoeg nooit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:11 schreef Silentalarm het volgende:
overigens ben ik wel van mening dat je met bepaalde vrouwen een vriendschappelijke band kunt hebben, wat trouwens niet wegneemt dat je haar best een keer zou willen doen.
Klopt, ik snap dan ook nooit wat het probleem is, waarom kan je niet gewoon een keer sex hebben, dat is toch gewoon lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, maar vreemd genoeg willen vrouwen dat nagenoeg nooit.
Ik heb nooit gezegd dat diegene alleen geïnteresseerd was in seks, maar wel dat diegene op zn minst óók geïnteresseerd was in seks wat mij doet twijfelen aan zijn intenties.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niemand, ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik iemand probeerde te beledigen. Ik vind je alleen een beetje naïef getuige je opmerking dat je er later pas achterkwam dat iemand enkel en alleen in je geïnteresseerd was voor potentiële seks.
Mweh, liefde is geen must, maar ik wil ook niet met elke randdebiel het bed delen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Klopt, ik snap dan ook nooit wat het probleem is, waarom kan je niet gewoon een keer sex hebben, dat is toch gewoon lekker? Op de een of andere manier hebben vrouwen het vreemde idee dat sex alleen uit liefde moet ontstaan.
Want iemand die niet oprecht geïnteresseerd in je 'intellectuele kant' (quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat diegene alleen geïnteresseerd was in seks, maar wel dat diegene op zn minst óók geïnteresseerd was in seks wat mij doet twijfelen aan zijn intenties.
Dat is een heel ander verhaal, want je wilt ook niet met elke willekeurige randdebiel vrienden worden. Op het moment dat je het wel ziet zitten om vrienden met hem te worden, is de kans vrij groot dat jij het geen complete randdebiel vind.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, liefde is geen must, maar ik wil ook niet met elke randdebiel het bed delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |