KANKER.quote:Op maandag 27 april 2009 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, soms wordt het wel lastig hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor je psychologische analyse Emi, I appreciate that shit.quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
Diep van binnen is TS volgens mij pot en iets minder diep van binnen is ze een aandachtshoer. Zie daar de verklaring voor dit topic.
Vaak zie ik juist het tegenovergestelde gebeuren:quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
Diep van binnen is TS volgens mij pot en iets minder diep van binnen is ze een aandachtshoer. Zie daar de verklaring voor dit topic.
Nou, sommige potten zijn meer mans dan een bouwvakker.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Hmm je hebt een punt; op ieder potje past een dekseltje. Dus bij deze poging twee:
1. Haal een tondeuze over je kop (tenzij je nathalie portman bent ben je nu zeker lelijk).
2. Trek een tuinbroek aan.
3. De 3S (slobbertrui, sandalen & shag).
Als je na de transformatie tot pot nog kerels aantrekt, dan is het ook gewoon je eigen schuld.
Gelukkig ben jij ook nog eens way below my standards.quote:Op maandag 27 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor je psychologische analyse Emi, I appreciate that shit.
JE WIL GEEN SEKS MEER MET MEquote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef Skylark. het volgende:
Verdomme.![]()
Ik dacht dat wij in elkaars friendzone zaten?Je kwetst me, BT, je kwetst me.
TS is een speciaal geval. Een geėvolueerde vorm die gehard is door het internet en zich aangepast heeft aan de veranderde omstandigheden.quote:Op maandag 27 april 2009 23:12 schreef Malebolgia het volgende:
Vaak zie ik juist het tegenovergestelde gebeuren:
vrouwen suggereren het pot zijn (maar dan natuurlijk wel een bisexuele variant) door hun vriendinnen af te lebberen, omdat ze diep van binnen gewoon allemaal aandachtsgeil zijn.
Daar heb ik vrede mee! Ik begrijp het zelfs volkomen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook nog eens way below my standards.
Oh, het is een 45-jarige nerd geworden die zich uitgeeft voor sappig ding?quote:Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
TS is een speciaal geval. Een geėvolueerde vorm die gehard is door het internet en zich aangepast heeft aan de veranderde omstandigheden.
Betekenisloze seks toch?quote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Sorry TS, maar je bent ook nergens anders goed voor.
Inderdaad, oppervlakkige hoeren verdienen niet beter.quote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Je verpest je topic, sufkut.quote:
Misschien, maar uitsluitend als friends with benefits.quote:
Grutjes, daar hebben we trolletje Emimich weer. Lekker aan het rellen, jongen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook nog eens way below my standards.
Rellen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:18 schreef Skylark. het volgende:
Grutjes, daar hebben we trolletje Emimich weer. Lekker aan het rellen, jongen?
Tsja, als vrouw word je nu eenmaal geboren he, kan ik ook niet helpenquote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha, je meent hetquote:
Toch fijn dat Emimich ook weer aan z'n trekken komt vanavond?quote:Op maandag 27 april 2009 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien, maar uitsluitend als friends with benefits.![]()
[..]
Grutjes, daar hebben we trolletje Emimich weer. Lekker aan het rellen, jongen?
gast, ben je nu je eigen fantasie om zeep aan het helpen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, het is een 45-jarige nerd geworden die zich uitgeeft voor sappig ding?
quote:Op maandag 27 april 2009 23:22 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
gast, ben je nu je eigen fantasie om zeep aan het helpen?
Alsof er vrouwen op fok zouden komen..quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, het is een 45-jarige nerd geworden die zich uitgeeft voor sappig ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |