Dildo.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
Als we afsterven is er helemaal niets meer te neuken.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
Als we afsterven is er helemaal niets meer te neuken.
Dan gebruiken Chips en ik wel gewoon voorbinddildo'squote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil wel vriendjes zijn, want ik heb geen piemel.Maar dan valt er ook weinig meer te klagen over mannen.
Dit idd,quote:Op maandag 27 april 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Dan gebruiken Chips en ik wel gewoon voorbinddildo'sdon't you worry about us.
Ach boswachtertje, ik smacht al tijden naar jouw jampotjequote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Alle mannen willen maagden van hun vliesje ontdoen, geef ze eens ongelijk !
TS is bang om een jampotformaat te ontvangen !
Ik denk niet dat zoiets bestaat, er is altijd nog wel iemand die even snel over je heen wilquote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je neemt je woorden nog wel terug op de dag dat je merkt dat geen enkele man nog interesse in je heeft.
Dat is nepquote:
Maar je telefoonnummer wil je me niet geven hequote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ach boswachtertje, ik smacht al tijden naar jouw jampotjedat weet je toch!
Je doet hetzelfde als die mannen.quote:
Jawel, dat ding is als een neus. Je gebruikt 'm constant om 'm in zaken te steken. Of 'ie daar al dan niet hoort, is een 2e.quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel wat aan doen, kom op zeg, je hoeft toch niet verdomme overal je pik in te steken?
Euhm.. zodat ik er iets over mezelf in kan zetten en evt ooit nog eens foto'squote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een fotoboek?
Maar ze stelde het zelf voor !quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde als die mannen.
Hihihi ik vond het een tikje saai op fok en dit leek me wel een mooie discussiequote:
Dan kan ik ook een topic maken over waarom al die breezersloeries zich elke keer weer stuk laten trekken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi ik vond het een tikje saai op fok en dit leek me wel een mooie discussiedus ergens heb je wel gelijk want ik heb m'n vermaak nu. Aan de andere kant is het ook gewoon een interessante kwestie die misschien ook leuk is om eens te bespreken in de klaagbaak in plaats van in dat oneindige r&p.
Denk ook eens aan je vriendin!quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je telefoonnummer wil je me niet geven he![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar ze stelde het zelf voor !
Dat is een totaal andere situatie.
Als jij behoefte hebt om een dergelijk topic aan te maken dan moet je dat vooral doen, whatever floats your boat honey.quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan ik ook een topic maken over waarom al die breezersloeries zich elke keer weer stuk laten trekken.
Oh nee, daar zijn er al zat van
Water.quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
whatever floats your boat honey.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm.. zodat ik er iets over mezelf in kan zetten en evt ooit nog eens foto's?
Nee, mij houdt het niet zo bezigquote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij behoefte hebt om een dergelijk topic aan te maken dan moet je dat vooral doen, whatever floats your boat honey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |