lulkoek!quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
Je mag ook wel je zeggen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Pollock het volgende:
[..]
Het gebrek aan zelfspot bij u, is kwetsend voor uw omgeving.
Die deugt nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Pollock het volgende:
[..]
Bedankt moppie, hoe ziet jouw snoetje eruit?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef DumDaDum het volgende:
Zit deze nou nog niet dicht?
Bt, het kost je écht te veel tijd een simpele wip te regelen....
Bordelinerquote:
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar ik wil er ook niet eentje, ik wil er minimaal 10. Met iemand die tijd over heeft, lief is, er goed uitziet, geweldig in bed is.. en ga zo maar door.
[..]
Bordeliner? Sorry, bedoelde je soms borderline
? De aandoening waar ik al mijn hele leven mee worstel!
Behoorlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Pollock het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik
Lastige aandoening he?
Gelukkig maar, zullen we echte vrienden worden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijkmaarja, je leert er mee leven.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Pollock het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zullen we echte vrienden worden?
Was ze maar kut... Volgens haar eigen woorden is ze al maanden droog en nutteloos voor deze maatschappijquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou je bek nou maar gewoon. Onervaren aandachtsgeile kut.
Maar ze is wel breath takingquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef CrssY het volgende:
[..]
Was ze maar kut... Volgens haar eigen woorden is ze al maanden droog en nutteloos voor deze maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |