abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 1999 @ 18:45:00 #1
995 PeteRp
What a decade!
pi_237898
De toenemende hetze rond Willem baart zijn Familie in Friesland zorgen. Dit berichte TV-Noord in het 6-uur journaal van vandaag. Willem's broer Douwe werd geinterviewd. Hij heeft afgelopen week serieus overwogen om Willem uit het huis te halen. Volgens hem schilderde Veronica Willem stelselmatig te negatief af. Hij vreest ernstige gevolgen voor Willem zelf en voor zijn kinderen.

Een gesprek met de BB-regie heeft hem op zijn actie doen terugkomen. Met de regie is volgens Douwe afgesproken dat Willem genuanceerder in beeld wordt gebracht. De afgelopen dagen is daar volgens hem ook gehoor aan gegeven.

Ook de fanclub van Willem krijgt veel hatemail, sommige berichten daarvan met verwijzingen naar Nazi-duitsland.

Tell the others!
  woensdag 29 december 1999 @ 19:23:00 #2
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_237899
't is te triest voor woorden. Mijn gedachten gaan steeds naar die arme dochters van Willem die dit natuurlijk van andere kinderen steeds te horen krijgen. Ik moet me als import-Friezin steeds verdedigen tegen mensen van buiten de provincie, niet alle Friezen zijn smoezers en roddelaars, en Willem is dat ook niet, dat laat Veronica alleen zo lijken. Maar heel weinig mensen snappen dit werkelijk.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

woensdag 29 december 1999 @ 19:39:00 #3
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_237900
Triest op vele manieren. Al vaak genoemd: dat er mensen zijn die hatemail sturen, leuzen schreeuwen, etc. Maar wat ik ook erg triest vind is dat VOO de beelden over Willem pas nuanceert na de “dreiging” van Douwe om Willem uit het huis te halen.
Terug uit het enge bos
  woensdag 29 december 1999 @ 19:49:00 #4
568 Juul
Is gewoon lief
pi_237901
Berichtjes over Willem kun je kwijt in dit topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003249.html
The Bitch is Back!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')