ik deel wel met je hoorquote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nog niets ingeslagen had
ja maar.....ze moeten toch doordraaien...das het plan tochquote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hehe, dat is wel heel erg slecht
zijn ze al in de bunker ?quote:
PaRApapapapRAapaappa.. klunk kist weer dicht!quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
en ik zie ook de doodskist staan, niet schrikken he als dennis daar plotsklaps uit springt en zijn nummer nummer ten gehoren brengt
Zo kunnen ze het verkopen aan de USAquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef NorthernStar het volgende:
Dat ...25 days... alone in the dark.. etc.
Waarom is dat niet gewoon in het Nederlands eik
quote:Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
PaRApapapapRAapaappa.. klunk kist weer dicht!
vind je het gek? in zo stille bunker (of horen ze daar dat muziekje ook?)quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef Gootsteen het volgende:
Die gasten flikkeren ook zowat in slaap zo te zien.
Ik ga er vanuit dat het ook als slaapplaats gebruikt dient te wordenquote:Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef blomst het volgende:
Die doodskist kunnen ze mooi als bankje gebruiken.
Ze missen Jeroen nog.quote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij is iedereen er gewoon nog niet
Escape is not possible, d'r in komen ook nietquote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef blomst het volgende:
ze kunnen de deur niet los krijgen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |