Ik heb het bij een klein filiaal gekocht, het stond daar in een klein draairek, zo/n rek waar ook vaak zonnebrillen en wenskaarten enzo in zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:14 schreef Klare het volgende:
Nog nooit gezien bij het Kruidvat! Misschien is het filiaal te klein. Ik ga eens opzoek....
Waarom heb je geen verlenging nodig? is dat niet mooi? Ik heb zelf al lange wimpers maar maak ze als t even kan altijd nog langerquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef styliste het volgende:
ik heb gister een lash stiletto van maybelline gekocht.
Ben er nu achter dat ik geen verlenging van mn wimpers nodig heb maar gewoon een dikke mascara met klein borsteltje. Iemand interesse in een stiletto mascara? Is voor 1 oog 1 keer gebruikt...
Ik heb redelijk lange wimpers maar ik ben niet zo 'dicht behaard' zeg maar. Ik vind de mascara wel mooi (vooral dat ie een beetje glanst) maar ik heb dus duidelijk meer volume dan verlenging nodig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom heb je geen verlenging nodig? is dat niet mooi? Ik heb zelf al lange wimpers maar maak ze als t even kan altijd nog langer
Is de mascara op zich wel goed? dan wil k m misschien wel ruilen tegen deze: Ook maar 1 keer gebruikt, en het is een klein borsteltje.
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil even een heel goede tutorial met jullie delen:
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil even een heel goede tutorial met jullie delen:
Dit werkt dus uitstekendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik haat watjes![]()
Met een tissue gaat het ook, maar dan heb ik wel veel meer nodig, omdat de helft aan de tissue blijft zitten
Ik had al wel een geniaal idee, namelijk het kwastje van een oude lipgloss omspoelen en die vervolgens gebruiken om het aan te brengen. Alleen inmiddels heb ik al wel genoeg op m'n kop zitten, dus dat probeer ik morgen uit.
The usual stuff, alleen om de één of andere reden is de huid onder m'n ogen vreselijk uitgedroogdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zit het met de make-up chicks in het weer van afgelopen dagen?
Ik doe alleen eyeliner en mascara op en verder niets, want ik zweet alles er weer af en door elkaar, erg viezig![]()
Hebben jullie andere make-up gewoontes met dit weer of gewoon "the usual stuff"?
Dat spul van Garnier is hartstikke agressief he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The usual stuff, alleen om de één of andere reden is de huid onder m'n ogen vreselijk uitgedroogd![]()
Dus zit ik nu alleen met poeder te concealen want met m'n nieuwe concealer palette wordt het een zooitje. *huil*
Sowieso is m'n huid een bitch want ik heb laatst dat 3-in-1 reiniging/scrub/masker spul van Garnier aangeschaft maar m'n huid moet het niet hebben hoor![]()
Ik word ook niet bruin, komt ook omdat ik niet van de zon houd en het liefst dus vermijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook the usual stuff. Mijn hoofd wordt trouwens nooit zo bruin als mijn lichaam, dus ik kan gewoon mijn 'winter' kleuren foundation gebruiken.
Het is net Clearasil ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat spul van Garnier is hartstikke agressief he?
Ik had het ook gekocht (want ja, het was nieuw en MOEST dus uitgeprobeerd wordenIk ben echt een ideaal slachtoffer voor marketingpraatjes...).
Ben lekker terug bij mijn Kruidvat abrikozenscrub en tussendoor soms chemische scrub (Paula's Choice of Clinique), veel beter. Maar met dit weer hoeft dat bijna niet, door al die zuren in mijn zweet heb ik het idee dat ik al genoeg dooie huidcellen kwijt raak
Ik gebruik sowieso weinig make-up, maar ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren met verschillende 'looks'. Als ik moet werken (als visagiste), maak ik mezelf wel altijd uitgebreid van te voren op, dan ben ik mijn eigen visitekaartje. Normaal kies ik dan altijd felle kleurtjes, maar ben nu een beetje met 'nude' kleuren aan het experimenteren. Best leukquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik doe alleen eyeliner en mascara op en verder niets, want ik zweet alles er weer af en door elkaar, erg viezig![]()
Hebben jullie andere make-up gewoontes met dit weer of gewoon "the usual stuff"?
Alleen een beetje oogpotlood en een beetje blusher. Alleen met uitgaan doe ik meer op, maar dat is ook wel weer even over.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik draag eigenlijk ook nog steeds want ik normaal draag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ooh ik heb juist dat de 3-in-1 scrub/reinigingsgel van Garnier beter bij mij werkt dan de Kruidvat abrikozenscrub. Ik heb door de 3-in-1 reinigingsgel veel minder puisten en een egaler huid. Niet dat ik veel puisten heb of heb gehad. Ik dacht eerst dat het ook hartstikke agressief was, durfde het ook niet te gebruiken, maar het is toch wel goed, voor mij dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat spul van Garnier is hartstikke agressief he?
Ik had het ook gekocht (want ja, het was nieuw en MOEST dus uitgeprobeerd wordenIk ben echt een ideaal slachtoffer voor marketingpraatjes...).
Ben lekker terug bij mijn Kruidvat abrikozenscrub en tussendoor soms chemische scrub (Paula's Choice of Clinique), veel beter. Maar met dit weer hoeft dat bijna niet, door al die zuren in mijn zweet heb ik het idee dat ik al genoeg dooie huidcellen kwijt raak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Gebakken oogschaduw?![]()
Laat me raden, dat is duurder dan gewone ordinaire oogschaduw. Maar dat is heus waar zeker niet de reden om oogschaduw te bakken, nee het is echt veeeeeeeel beter.
uhm nouja dit is een soort proces waardoor de oogschaduw meer kleur geeft en meer glans. Het ziet er zo in het doosje ook echt al anders uit. Dus niet alleen maar een marketingpraatje. Bekijk de link maar even in mijn vorige post, voor meer uitleg + foto's! Ik vind het wel een leuke trendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |