abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:08:15 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70078877
Ik was vastbesloten die rode te nemen, tot ik bedacht dat ik ze gewoon brutaal ging uitproberen in de winkel (durf ik normaal eigenlijk nooit te doen ).
Die dieprode vind ik er fel en trekt erg snel in op mijn hand, op je gezicht (met dagcreme en eventueel foundation ofzo) is dit wellicht anders, maar het werd mij te snel een streep. Ik geloof dat ik dit ook met de Benetint had hoor, maar weet het niet meer zeker, heb ik een tijd geleden geprobeerd in de Sephora.
Geeft teveel kleur voor mijn bleke smoeltje in ieder geval.
Ik heb de licht roze geprobeerd en die bleek echt super, smeert iets cremiger/beter uit, geen streep en een zachte kleur.
Dus die is het tegen mijn verwachting in geworden
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:20:45 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70079400
Okee, ik wil 'm als lipstain gebruiken, vandaar.
KuikenGuppy
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:39:35 #153
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_70080098
Hoe zit dat trouwens met die foundations met mineralen (poeder/compact vorm dan), dekt dat wel wat?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_70080310
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef Tinkepink het volgende:
HOe doe je een naturel french? Als ik mijn nagels zachtrose lak, dan schijnt het witte halve maantje er nog doorheen. Is dat naturel french?
Een natuurlijke french doe je niet met een witte nagellak maar met een off-white of een beetje transparante witte lak. Ik gebruik daarvoor een nailwhitener van Catrice, die is een beetje melkachtig, doorzichtig wit.
Daarmee heb je wel de clean look van een french maar zonder dat het zo enorm opvallend is of er ordinair uitziet.

Wat is cheekstain?
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:56:06 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70080656
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die foundations met mineralen (poeder/compact vorm dan), dekt dat wel wat?
Ja hoor, ligt een beetje aan welke je gebruikt.
KuikenGuppy
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:35:35 #156
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70083732
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Een natuurlijke french doe je niet met een witte nagellak maar met een off-white of een beetje transparante witte lak. Ik gebruik daarvoor een nailwhitener van Catrice, die is een beetje melkachtig, doorzichtig wit.
Daarmee heb je wel de clean look van een french maar zonder dat het zo enorm opvallend is of er ordinair uitziet.

Wat is cheekstain?
Een rozige vloeistof in een flesje die je met een kwastje wat erin zit aanbrengt op je wang en/of lippen. Je smeert het dan lekker uit en het geeft je een rozige kleur als een blush. Alleen trekt het in je huid waardoor het de hele dag door lekker blijft zitten

Benetint is 28 dollar en bij Sephora Nederland geloof ik minimaal dat bedrag in Euro's, de Kruidvatversie is 3 euro. Wel een kleiner potje en ongetwijfeld minder prettig dan Benetint, maar goed, het si dan ook een stuk goedkoper.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:39:43 #157
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70083741
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind volledige dekking niet zo mooi, maar als ej dit wil kun je dit met minerale poeder voor veel dekking wel bereiken hoor. De "intensive" versie van Everyday Minerals bijvoorbeeld. Wel eerst goed je gezicht insmeren met dagcreme, laten intrekken en dan bepoederen.
Ik gebruik alleen veel dekking onder mijn ogen, als ik het overal doe vind ik mezelf zo'n saai hoofd hebben. Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, maar een volledig egaal en vlekjesloos gezicht ziet er wat raar uit bij mij vind ik
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:55:42 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70083771
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 06:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Een rozige vloeistof in een flesje die je met een kwastje wat erin zit aanbrengt op je wang en/of lippen. Je smeert het dan lekker uit en het geeft je een rozige kleur als een blush. Alleen trekt het in je huid waardoor het de hele dag door lekker blijft zitten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Benetint is 28 dollar en bij Sephora Nederland geloof ik minimaal dat bedrag in Euro's, de Kruidvatversie is 3 euro. Wel een kleiner potje en ongetwijfeld minder prettig dan Benetint, maar goed, het si dan ook een stuk goedkoper.
Benefit Mijn favoriete merk. Het is alleen zo duur
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70086453
2 weken geleden lip/cheek stain gekocht bij de Bodyshop. 11 euro was het geloof ik. Gebruik het alleen voor mn lippen want mijn wangen zijn al roze-ig. Waren geloof ik maar 2 kleuren lipstain helaas. Wel nog gratis cocos lip butter gehad voor het invullen van een enquete.
pi_70086480
Hier nog liefhebbers van l'oreal pruducten? Deze week bij de kruidvat 1+1 gratis.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_70103525
bij mij werkt zo'n stain prut! Het laat allerlei vlekken achter en smeert niet goed uit waardoor ik een gekke blush krijg met onderbrekingen ik had een paar jaar al een keer geprobeerd van een ander merk, ik geloof rimmel, maar weet het niet zeker.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:48:41 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70109878
Ik heb vanmiddag ook dat 2True spul gehaald, knalroze. .
KuikenGuppy
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:15:54 #163
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70110883
Ook die lichtroze die ik heb gekocht?
Ik heb het vanochtend even snel opgesmeerd (als enige make-up), eerst teveel opgesmeerd dus wat eraf gehaald, maar het zat goed en is de hele dag blijven zitten.
Morgen opnieuw proberen, anders omstandigheden (airco, buitenlucht, warmte etc.) dus weer een nieuwe "test".

De gezichtsverzorgingsproducten van het Kruidvatmerk in de bruine potjes/flesjes zijn trouwens deze week 30% korting. Ik vind de abrikozenscrub altijd heel fijn en heb nu ook de reinigingsmelk met groene thee en druiven meegenomen omdat die zo lekker rook. Maak ik mijn gezicht mee schoon nu als ik geen make-up op heb gehad maar zoals gewoonlijk door de stad heb gebanjerd ofzo (werk e.d.).
Ruikt lekker en is lekker licht in gebruik, geen vette zooi, want daar houd ik niet van
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:18:24 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70110998
Ja ook die roze die jij hebt. Ik vind het kwastje alleen stom .
KuikenGuppy
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:27:45 #165
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70111426
Ja, het kwastje is wel weer een beetje een crappy ding ja, ben ik helemaal met je eens...
Eens bedenken of ik daar iets creatiefs op kan bedenken...

Dit is overigens het "spul" waar we het over hebben:

pi_70113851
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef n0a het volgende:
2 weken geleden lip/cheek stain gekocht bij de Bodyshop. 11 euro was het geloof ik. Gebruik het alleen voor mn lippen want mijn wangen zijn al roze-ig. Waren geloof ik maar 2 kleuren lipstain helaas. Wel nog gratis cocos lip butter gehad voor het invullen van een enquete.
Hoe meer lagen je opsmeerd hoe mooier die wordt.
Een laagje is bij mij een gezond roze kleurtje, laagje of 5 is meer diep fuchsia
pi_70165489
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kben heel benieuwd naar deze mascara:

[ afbeelding ]
Nou ik heb m gekocht, en dat is echte zonde van mijn geld geweest. Wat een waardeloze mascara zeg!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:12:45 #168
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70165952
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nou ik heb m gekocht, en dat is echte zonde van mijn geld geweest. Wat een waardeloze mascara zeg!
Toen ik van de week bij het Kruidvat was heb ik even aan het voorbeeld-borsteltje gevoeld en het lijkt mij ook helemaal niets. Eng en nutteloos lang frutten om je wimpers goed te bedekken met mascara lijkt me...

De cheekstain bevalt me trouwens goed, ik ga denk ik ook die dieproze halen voor een ander kleurtje en voor lippen, die lichtroze is daar namelijk niet geschikt voor.

En eveyday minerals heeft weer allemaal leuke spulletjes... Ik wil zo graag bestellen maar mag niet van mezelf...
  FOK!fossiel vrijdag 19 juni 2009 @ 17:17:02 #169
1455 Keroppi
kool kikker
pi_70172214
quote:

[..]

Hmmm jammer...

Maar wat nog jammerderder is, is dat Sephora USA niet naar Nederland verzend. Ik kreeg een e-mail met een aanbieding voor een mascara sample kit (9 mini's van hun bestverkochte mascara) voor 30 dollar!

Die wil ik hebben!
Chick on a mission
pi_70193834
hmm misschien toch iets te snel geoordeeld over de mascara, je moet m gewoon anders aanbrengen dan gewone mascara. Dan is het wel oke, maar nog steeds geen aanrader (maar nu is het in ieder geval geen weggegooit geld en wordt het mijn overdagmascara)

Die cheeckstain ziet er heel leuk uit, wat frisser dan blush heel leuk voor de zomer!
Ga toch maar weer eens terug naar de kruidvat.
pi_70197645
Gisteren mijn OPI spulletjes gekregen (vanuit Honolulu in 5 dagen!), ik moet nu alleen wel een nieuwe basecoat en een topcoat aanschaffen want door mijn huidige HEMA basecoat krijg ik lelijke strepen. Weet iemand een goede basecoat?
pi_70198467
quote:

[..]

ik heb die duurdere versie van Givenchy en die is heel fijn
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70199640
quote:

[..]

ik heb m vandaag ook gehaald, en vind m best goed eigenlijk
vooral voor mn onderwimpers, waar ik heel veel mascara op wil altijd
  zondag 21 juni 2009 @ 00:12:24 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70210479
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:18 schreef Chanty87 het volgende:
Gisteren mijn OPI spulletjes gekregen (vanuit Honolulu in 5 dagen!), ik moet nu alleen wel een nieuwe basecoat en een topcoat aanschaffen want door mijn huidige HEMA basecoat krijg ik lelijke strepen. Weet iemand een goede basecoat?
Die van OPI .
KuikenGuppy
pi_70215333
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die van OPI .
Inkoppertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: