Mousse smeert heerlijk vind ik en dekt ook erg goed, maar de structuur is inderdaad snel korrelig op je huid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Combo is wel redelijk het nadeel vind ik dat de mousse korrelig word na een tijd en in stukjes van me gezicht valt. IK heb een foto van me gezicht zonder foundation.
Die drie dingen die je noemt lijken mij ook heel interessant...snel eens kijken bij de V&D! Vooral dat tweede spul. Ik heb ooit eens van Yves Rocher een tubetje gehad met matterende creme. Likje op de neus en die was dan de hele dag mat. Het is bij mij ook echt alleen maar mijn neus! Nu los ik het weleens op door er wat poeder op aan te brengen, maar soms hb ik daar geen zin in (bv. als het zulk mooi weer is als vandaag - dan zie je poeder zo zitten).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:04 schreef Keroppi het volgende:
Wat is hot? => Benefit!
[ afbeelding ]
Ik merk dat ik vaak 'periodes' heb waar ik helemaal enthousiast ben over een merk (zo was daar in het verleden de Bodyshop-periode, de Lush-periode, de Rituals-periode) en dat zwakt dan vanzelf weer af. Maar vaak is er wel nog 1 produkt wat je dan blijft gebruiken.
Op het moment zit ik geloof ik in een Benefit-fase. Had al veel eerder diverse produkten van ze, maar nu ze sinds kort ook in NL verkrijgbaar zijn (lees: in de Sephora op 15 minuten fietsen) heeft het wel een beetje een vlucht genomen.
Favorieten:
Eye-con
[ afbeelding ]
Een oogcreme die bij regelmatig gebruik de donkere schaduw onder je ogen zou verminderen. Het is geen concealer dus verwacht geen mega-resultaat. Maar het is wel een superfijn produkt
Dr. Feelgood
[ afbeelding ]
Om een glimmende huidje weer mat te krijgen. Niet iets wat ik dagelijks gebruik maar meer voor 'gelegenheden'
Ooh la lift
[ afbeelding ]
Ook om donkere schaduwen onder je ogen weg te toveren
Ah, voor goede tips over matterende creme's ben ik altijd te porren (ik zag ook wat van Vichy, ga ik binnenkort ook maar eens proberen). Maar wat "ooh la lift' betreft: dat geeft net wat 'oplichting' van het gebied onder je ogen, het is niet een concealer. Als je echt heb doorgehaald moet je Bo-ing! hebben, die werkt echt heel goed (ik heb 'm in mijn "big beatiful eyes' kit zitten)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die drie dingen die je noemt lijken mij ook heel interessant...snel eens kijken bij de V&D! Vooral dat tweede spul. Ik heb ooit eens van Yves Rocher een tubetje gehad met matterende creme. Likje op de neus en die was dan de hele dag mat. Het is bij mij ook echt alleen maar mijn neus! Nu los ik het weleens op door er wat poeder op aan te brengen, maar soms hb ik daar geen zin in (bv. als het zulk mooi weer is als vandaag - dan zie je poeder zo zitten).
Nou die van YR is dus niet meer in het assortiment, daar heb ik best van gebaald. Ik ken wel meer matterende creme's, maar die zijn bedoeld om op je hele gezicht te smeren. Ik heb een droge huid met glimneus, dus ik heb geen grote tube nodig (ook onhandig om mee te nemen). Dit spul zat in een klein tubetje, zo te zien is het potje wat jij postte ook wel klein. V&DUtrecht is ideaal, ik werk in Utrecht en de V&D daar is tot 19:00 uur open. Ik kan er altijd even langsgaan dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ah, voor goede tips over matterende creme's ben ik altijd te porren (ik zag ook wat van Vichy, ga ik binnenkort ook maar eens proberen). Maar wat "ooh la lift' betreft: dat geeft net wat 'oplichting' van het gebied onder je ogen, het is niet een concealer. Als je echt heb doorgehaald moet je Bo-ing! hebben, die werkt echt heel goed (ik heb 'm in mijn "big beatiful eyes' kit zitten)
Ik weet niet waar je woont maar bij V&D Utrecht is een aantal dagen per week een meisje van Benefit zelf in de winkel aanwezig (dus niet een Sephora miep) en die kan ook goed adviseren en dingen laten zien.
Ook dan een aanrader: Clinique pore minimizer "T-zone shine control"quote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou die van YR is dus niet meer in het assortiment, daar heb ik best van gebaald. Ik ken wel meer matterende creme's, maar die zijn bedoeld om op je hele gezicht te smeren. Ik heb een droge huid met glimneus, dus ik heb geen grote tube nodig (ook onhandig om mee te nemen). Dit spul zat in een klein tubetje, zo te zien is het potje wat jij postte ook wel klein. V&DUtrecht is ideaal, ik werk in Utrecht en de V&D daar is tot 19:00 uur open. Ik kan er altijd even langsgaan dus.
Ook voor die concealer, ik heb heel vaak donkere schaduwen onder mijn ogen.
Je wordt btw geciteerd op beautygloss! http://beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb ooit in deze topicreeks iets voorbij zien komen over blush, maar kan het niet meer vinden.
Is blush hetzelfde als rouge? en waar en hoe kun je het t beste smeren/vegen?
Dat ben ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je wordt btw geciteerd op beautygloss! http://beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062
ik probeer ook nog steeds.quote:
John van G. bijvoorbeeld wordt niet op dieren getest, maar ik weet niet of ze dat in België verkopen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef Niara het volgende:
[..]
ik probeer ook nog steeds.
Ik denk dat uitproberen de sleutel is naar succesvol make-uppen![]()
En ik word gek van alle make-up die niet op dieren getest is. Dan ga je zoeken en dan is er zo weinig beschikbaar. (in belgenland heb je al die huismerken niet) En dan zoek je door en dan blijkt je crème-spoeling, je deo, tandpasta ook allemaal op dieren getest te zijn. zucht.
www.cosmeticagids.nl ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef Niara het volgende:
Hmm, ik zal zaterdag eens kijken.
Thanks
Heb je verder nog tips?
Dat is idd evil-cherryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je wordt btw geciteerd op beautygloss! http://beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062
Welke compacts?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb gisteren de Mom Kit van EM binnengekregen, ik ben flieft op de kabuki en blush! Ik wacht nog geduldig op de compacts die overmorgen uitkomen tot ik weer een bestelling plaats
Ja, al gesnuffeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
www.cosmeticagids.nl ?Al heb je die misschien al afgesnuffeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |