abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2009 @ 01:03:43 #76
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_68831659
Quattro-post
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Combo is wel redelijk het nadeel vind ik dat de mousse korrelig word na een tijd en in stukjes van me gezicht valt. IK heb een foto van me gezicht zonder foundation.
Mousse smeert heerlijk vind ik en dekt ook erg goed, maar de structuur is inderdaad snel korrelig op je huid.
Ik vind het ook helemaal niets helaas, want het idee van mousse is natuurlijk wel heel fijn.

Je foto in je fobo is een beetje klein, dus daar is lastig iets van te zeggen, behalve dat je volgens mij niet zoveel dekking nodig hebt.
Lekker bekkie = zo min mogelijk opsmeren
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel zaterdag 9 mei 2009 @ 15:04:30 #77
1455 Keroppi
kool kikker
pi_68842400
Wat is hot? => Benefit!

Ik merk dat ik vaak 'periodes' heb waar ik helemaal enthousiast ben over een merk (zo was daar in het verleden de Bodyshop-periode, de Lush-periode, de Rituals-periode) en dat zwakt dan vanzelf weer af. Maar vaak is er wel nog 1 produkt wat je dan blijft gebruiken.

Op het moment zit ik geloof ik in een Benefit-fase. Had al veel eerder diverse produkten van ze, maar nu ze sinds kort ook in NL verkrijgbaar zijn (lees: in de Sephora op 15 minuten fietsen) heeft het wel een beetje een vlucht genomen.

Favorieten:

Eye-con

Een oogcreme die bij regelmatig gebruik de donkere schaduw onder je ogen zou verminderen. Het is geen concealer dus verwacht geen mega-resultaat. Maar het is wel een superfijn produkt

Dr. Feelgood

Om een glimmende huidje weer mat te krijgen. Niet iets wat ik dagelijks gebruik maar meer voor 'gelegenheden'

Ooh la lift

Ook om donkere schaduwen onder je ogen weg te toveren

En verder nog de Big Beautiful Eye's kit.

Ik heb vandaag m'n wenkbrouwen laten doen bij de Benefit Brow Bar. Heeeel amerikaans (ik moest een formulier invullen met m'n gezondheidstatus etc, Leek wel of ik ging bungy-jumpen of parachutespringen ipv mijn wenkbrouwen laten harsen!). Het is erg mooi geworden maar mocht ik het nog een keer laten doen dan vraag ik haar wel of ze het íets voller wil laten, maar dat is meer persoonlijke voorkeur
Chick on a mission
pi_68842530
Je zal maar komen te overlijden op het moment dat zij het plakkertje van je gezicht trekt... Je weet nooit

Lijkt me ook wel eens makkelijk, zo je wenkbrauwen laten doen, maar ik durf niet. Sowieso ben ik bang met een lelijk paar wenkbrauwen rond te lopen die niet meer teruggroeien, daarnaast heb ik een kapotte zenuw op mijn voorhoofd en sla ik vast de dame in kwestie bewusteloos als het toch enorm veel pijn blijkt te doen Hmmm....
pi_68849236
Bbq-kip Wat een info, hartstikke bedankt! Toch maar de EDM bestellen Je hebt wellicht gelijk wbt die grote kabuki maar ik werd zo verliefd toen ik em voelde Zo zacht! M'n Hemakwastje van 2 euro is fijn hoor, maar haalt het niet bij de zachtheid van deze kabuki

Ik zoek trouwens alleen een grote zachte (niet te stugge) kwast die poeder aanbrengt, om mn gezicht wat egaler te maken. Verder smeer ik eigenlijk nooit make up. Die flattop dus daarvoor?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2009 19:28:04 ]
pi_68851350
Ligt eraan wat voor dekking je wilt De Flat Top is voor "heavy coverage", Long Handled Kabuki meer voor "light coverage" maar de dekking kun je natuurlijk alsnog opbouwen met laagjes. Ik vind persoonlijk de LHK fijner
pi_68852044
Mwa, ik ben niet zo'n make up monster, een dun laagje huidskleurige foundation op pukkeldagen of glimdagen vind ik voldoende Denk dat ik toch voor de kabuki ga dan
pi_68879379
Oh, Sunday Brunch van EDM is echt een geweldige kleur blush, I love it!

Heb laatst de 3-in-1 cream van Eyeko besteld.. ben benieuwd! Eyeko ziet er wel erg kinderlijk uit, maar de 3-in-1 cream schijnt goed te zijn.
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
  zondag 10 mei 2009 @ 18:45:35 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68879531
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:04 schreef Keroppi het volgende:
Wat is hot? => Benefit!

[ afbeelding ]

Ik merk dat ik vaak 'periodes' heb waar ik helemaal enthousiast ben over een merk (zo was daar in het verleden de Bodyshop-periode, de Lush-periode, de Rituals-periode) en dat zwakt dan vanzelf weer af. Maar vaak is er wel nog 1 produkt wat je dan blijft gebruiken.

Op het moment zit ik geloof ik in een Benefit-fase. Had al veel eerder diverse produkten van ze, maar nu ze sinds kort ook in NL verkrijgbaar zijn (lees: in de Sephora op 15 minuten fietsen) heeft het wel een beetje een vlucht genomen.

Favorieten:

Eye-con
[ afbeelding ]
Een oogcreme die bij regelmatig gebruik de donkere schaduw onder je ogen zou verminderen. Het is geen concealer dus verwacht geen mega-resultaat. Maar het is wel een superfijn produkt

Dr. Feelgood
[ afbeelding ]
Om een glimmende huidje weer mat te krijgen. Niet iets wat ik dagelijks gebruik maar meer voor 'gelegenheden'

Ooh la lift
[ afbeelding ]
Ook om donkere schaduwen onder je ogen weg te toveren
Die drie dingen die je noemt lijken mij ook heel interessant...snel eens kijken bij de V&D! Vooral dat tweede spul. Ik heb ooit eens van Yves Rocher een tubetje gehad met matterende creme. Likje op de neus en die was dan de hele dag mat. Het is bij mij ook echt alleen maar mijn neus! Nu los ik het weleens op door er wat poeder op aan te brengen, maar soms hb ik daar geen zin in (bv. als het zulk mooi weer is als vandaag - dan zie je poeder zo zitten).
  FOK!fossiel zondag 10 mei 2009 @ 23:04:28 #84
1455 Keroppi
kool kikker
pi_68888847
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die drie dingen die je noemt lijken mij ook heel interessant...snel eens kijken bij de V&D! Vooral dat tweede spul. Ik heb ooit eens van Yves Rocher een tubetje gehad met matterende creme. Likje op de neus en die was dan de hele dag mat. Het is bij mij ook echt alleen maar mijn neus! Nu los ik het weleens op door er wat poeder op aan te brengen, maar soms hb ik daar geen zin in (bv. als het zulk mooi weer is als vandaag - dan zie je poeder zo zitten).
Ah, voor goede tips over matterende creme's ben ik altijd te porren (ik zag ook wat van Vichy, ga ik binnenkort ook maar eens proberen). Maar wat "ooh la lift' betreft: dat geeft net wat 'oplichting' van het gebied onder je ogen, het is niet een concealer. Als je echt heb doorgehaald moet je Bo-ing! hebben, die werkt echt heel goed (ik heb 'm in mijn "big beatiful eyes' kit zitten)

Ik weet niet waar je woont maar bij V&D Utrecht is een aantal dagen per week een meisje van Benefit zelf in de winkel aanwezig (dus niet een Sephora miep) en die kan ook goed adviseren en dingen laten zien.
Chick on a mission
  zondag 10 mei 2009 @ 23:16:51 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68889313
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ah, voor goede tips over matterende creme's ben ik altijd te porren (ik zag ook wat van Vichy, ga ik binnenkort ook maar eens proberen). Maar wat "ooh la lift' betreft: dat geeft net wat 'oplichting' van het gebied onder je ogen, het is niet een concealer. Als je echt heb doorgehaald moet je Bo-ing! hebben, die werkt echt heel goed (ik heb 'm in mijn "big beatiful eyes' kit zitten)

Ik weet niet waar je woont maar bij V&D Utrecht is een aantal dagen per week een meisje van Benefit zelf in de winkel aanwezig (dus niet een Sephora miep) en die kan ook goed adviseren en dingen laten zien.
Nou die van YR is dus niet meer in het assortiment, daar heb ik best van gebaald. Ik ken wel meer matterende creme's, maar die zijn bedoeld om op je hele gezicht te smeren. Ik heb een droge huid met glimneus, dus ik heb geen grote tube nodig (ook onhandig om mee te nemen). Dit spul zat in een klein tubetje, zo te zien is het potje wat jij postte ook wel klein. V&DUtrecht is ideaal, ik werk in Utrecht en de V&D daar is tot 19:00 uur open. Ik kan er altijd even langsgaan dus.
Ook voor die concealer, ik heb heel vaak donkere schaduwen onder mijn ogen.
  FOK!fossiel maandag 11 mei 2009 @ 22:15:01 #86
1455 Keroppi
kool kikker
pi_68921313
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou die van YR is dus niet meer in het assortiment, daar heb ik best van gebaald. Ik ken wel meer matterende creme's, maar die zijn bedoeld om op je hele gezicht te smeren. Ik heb een droge huid met glimneus, dus ik heb geen grote tube nodig (ook onhandig om mee te nemen). Dit spul zat in een klein tubetje, zo te zien is het potje wat jij postte ook wel klein. V&DUtrecht is ideaal, ik werk in Utrecht en de V&D daar is tot 19:00 uur open. Ik kan er altijd even langsgaan dus.
Ook voor die concealer, ik heb heel vaak donkere schaduwen onder mijn ogen.
Ook dan een aanrader: Clinique pore minimizer "T-zone shine control"

Zit in een klein tubetje (15 ml rond de 16 euro dacht ik) en matteert vrij goed! En je huid voelt superzacht
Chick on a mission
pi_68934247
Ik heb ooit in deze topicreeks iets voorbij zien komen over blush, maar kan het niet meer vinden.
Is blush hetzelfde als rouge? en waar en hoe kun je het t beste smeren/vegen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:43:36 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_68955644
Blush is hetzelfde als rouge, al wordt de term rouge eigenlijk nauwelijks meer gebruikt (op het merk Bourjois na).
Het ligt een beetje aan de vorm van je wangen/gezicht wat de mooiste manier van aanbrengen is.
Wat ikzelf het mooiste vind is het aanbrengen in een "veeg", dus van links naar rechts, van je neus naar de bovenkant van je oor zeg maar.

Zoiets als dit:

Hier staat nog wat over het aanbrengen en blush bij verschillende gezichtsvormen.
http://www.beautystrokes.com/techniques/applying_blush.html
http://www.beautyfool.net(...)-to-your-face-shape/

Ik zag vanmiddag een meisje met een hartvormig gezicht en hele mooie bloswangetjes, zag er echt heel mooi en naturel uit.

Kent iemand de stains van Benefit? De benetint en posietint? Ik ben wel erg benieuwd, ga hem binnenkort eens uitproberen bij Sephora denk ik. Ik zit vaak zoveel aan mijn gezicht te frunniken overdag dat mijn blush snel vervaagt en ik heb overdag geen mogelijkheden (en zin) om steeds bij te poederen ofzo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:15:23 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68960538
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb ooit in deze topicreeks iets voorbij zien komen over blush, maar kan het niet meer vinden.
Is blush hetzelfde als rouge? en waar en hoe kun je het t beste smeren/vegen?
Je wordt btw geciteerd op beautygloss! http://beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062
KuikenGuppy
pi_68966593
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je wordt btw geciteerd op beautygloss! http://beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062
Dat ben ik

*edit* Oh nee, wacht, euh, naar welk topic link je, want als ik wel naar mijn eigen topic ga over krullen, dan is de url anders.....

[ Bericht 8% gewijzigd door Evil-Cherry op 13-05-2009 06:32:08 ]
  woensdag 13 mei 2009 @ 06:22:34 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68966602
Ik kan nog steeds niet make uppen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:09:41 #92
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68968073
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 06:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan nog steeds niet make uppen
ik probeer ook nog steeds.
Ik denk dat uitproberen de sleutel is naar succesvol make-uppen

En ik word gek van alle make-up die niet op dieren getest is. Dan ga je zoeken en dan is er zo weinig beschikbaar. (in belgenland heb je al die huismerken niet) En dan zoek je door en dan blijkt je crème-spoeling, je deo, tandpasta ook allemaal op dieren getest te zijn. zucht.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 mei 2009 @ 09:13:02 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68968164
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef Niara het volgende:

[..]

ik probeer ook nog steeds.
Ik denk dat uitproberen de sleutel is naar succesvol make-uppen

En ik word gek van alle make-up die niet op dieren getest is. Dan ga je zoeken en dan is er zo weinig beschikbaar. (in belgenland heb je al die huismerken niet) En dan zoek je door en dan blijkt je crème-spoeling, je deo, tandpasta ook allemaal op dieren getest te zijn. zucht.
John van G. bijvoorbeeld wordt niet op dieren getest, maar ik weet niet of ze dat in België verkopen?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:33:56 #94
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68968755
Hmm, ik zal zaterdag eens kijken.
Thanks
Heb je verder nog tips?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 mei 2009 @ 10:38:15 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68970697
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef Niara het volgende:
Hmm, ik zal zaterdag eens kijken.
Thanks
Heb je verder nog tips?
www.cosmeticagids.nl ? Al heb je die misschien al afgesnuffeld?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_68974155
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is idd evil-cherry
(had ik maar zulke mooie krullen )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_68975115
Ik heb gisteren de Mom Kit van EM binnengekregen, ik ben flieft op de kabuki en blush ! Ik wacht nog geduldig op de compacts die overmorgen uitkomen tot ik weer een bestelling plaats
pi_68976408
Omg, omg, ze verkopen OPI bij mij een dorp verderop En ze hadden 25% korting
pi_68976550
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb gisteren de Mom Kit van EM binnengekregen, ik ben flieft op de kabuki en blush ! Ik wacht nog geduldig op de compacts die overmorgen uitkomen tot ik weer een bestelling plaats
Welke compacts?
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:28:00 #100
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68976785
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

www.cosmeticagids.nl ? Al heb je die misschien al afgesnuffeld?
Ja, al gesnuffeld.
Maar bleh. Hier hebben ze dus niet echt die huismerken en al die andere (voor mij)onbekende merken ben ik nog niet echt tegengekomen.
Maar ja, het plan is dus maar zaterdag wat beter rond te kijken.
Of misschien straks al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')