abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72143559
De mascara's die ik nu heb leven al maanden en dat is langer dan normaal. Het was toch gratis
Dat zwarte is zo weinig gepigmenteerd dat het er als grijs opgaat door de licht witte ondergrond. Tsja, als je een grijze mascara zoekt....?!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:15:30 #277
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72143995
Kun je meteen je wenkbrauwen afscheren, schijnt ook hip te zijn
Kan me goed voorstellen dat dat een domper is, goed dat het gratis was dan maar
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:10:15 #278
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72147601
Ik kon me niet beheersen en heb toch de Wonder Volume open gemaakt en opgedaan en ik moet zeggen, fijn spul!
Fijne mascara en roller ook, raakt elke haartje zonder te klonteren. Er zijn betere volumemascara's dan deze, zo vind ik het product wat in High Impact van Clinique zit beter, maar deze roller is weer beter wat het resultaat goed maakt.

Toen ik toch eenmaal bezig was merkte ik dat mijn donkergroene eyeliner erg leuk staat bij paarse oogschaduw
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72147917
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Kun je meteen je wenkbrauwen afscheren, schijnt ook hip te zijn
Ik ben net heel hard mijn best aan het doen om ze aan te laten groeien. Links wil wel, maar rechts echt niet. En nu moeten ze eraf van jou

Fijn dat de jouwe wel goed is Hoe kom er eigenlijk aan twee? Twee winkels bezocht?

Wat ik overigens wel nog heb gekocht is een dou-fiber kwast van GOSH (25% korting en ze hadden hem eindelijk na máánden zoeken). Net even mijn MUFE-foundation opgedaan en ondanks dat het ding verhaart als een hond in de lente, zit mijn foundation er zooooo mooi op Wel wat moeite om het te verdelen, maar ik heb geen water gebruikt, geen dagcreme extra opgesmeerd, vochtarme huid en toch zomaar een mooi laagje foundation op je gezicht kwakken
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:24:11 #280
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72148008
Ik vind het zo'n bizarre trend, die kleurloze of afgeschoren wenkbrauwen... een harembroek erbij and you're good to go
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb twee winkels bezocht en daar couponnetjes gepakt
pi_72148129
Nude.. Voor mij hoeft het niet. Naturel is ok, maar ik hoef er niet uit te zien of ik geen lippen en wenkbrauwen meer heb. Whats next? Wimpers plukken???
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:33:49 #282
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72148307
Tsja... ik heb geen idee waar het eindigt...

Zo lees ik net dat de eyeliner weer terug is (joh, meid, echt???), mooi voorbeeld ook:

Whehe....

Ik heb trouwens even opgezocht wat MUFE-foundation was, maar ik snap hem nu
De duo brush ziet er op de website een beetje zo-zo uit, maar top dat hij "in het echt" zo goed werkt
pi_72148688
Hoezo "terug"? Was hij weg dan? Wel vreselijk lelijk zo om het hoekje van je oog heen

Make Up ForEver Fijn spul en ze hebben ook heeeeeele lichte kleuren.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:54:04 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72160252
MUFE heeft vooral een hele uitgebreide collectie waterproof make-up, verder vind ik ze veel te duur voor de kwaliteit die ze leveren, voor hetzelfde geld haal je MAC make-up.
KuikenGuppy
pi_72162053
Ik krijg enorme puisten van MAC en ze hebben mijn kleur niet. Geen MAC foundation voor mij.
pi_72164781
Vandaag langs het Kruidvat, hoop dat ik nog een mascara kan scoren..
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:45:43 #287
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72166825
Ben benieuwd of je goed slaagt. Had je nog een speciale mascara in gedachten waar je voor wilde gaan?
pi_72166905
Ik ben door jouw korte recensie wel benieuwd geworden naar de Wonder volume. En misschien nog wat andere GOSH-dingetjes scoren
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:53:50 #289
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72167045
Ik heb nog even gekeken naar het "effect poeder" wat er op de website wel leuk uit zag. Maar ik kreeg met mijn worstenpootjes het dopje er al nauwelijks af en ik zat helemaal onder de glitter (ik wil alles altijd mat hebben, ik hou niet van glitter).
Dat werd dus niks

Mascara heb ik van te voren even gechecked op de website van Gosh, om te kijken welke verschillen er in zitten, wordt vaak slecht aangegeven op zo'n verkoop-schap.
Als je onder de mascara's een laadje uittrekt kun je trouwens de borsteltjes van de verschillende soorten zien en voelen (ruiken, proeven, whatever you like )

Ik wilde eigenlijk ook de Ideal Mascara, maar die was helaas op, dus nu heb ik als tweede de loooong lash, hoeft van mij niet zo, dat verlengende, maar ach, is gratis
pi_72167246
Ohja ik kan er natuurlijk ook meerdere halen. Volgens mij ligt er nog een andere oude mascara in mijn prullenbak
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:05:13 #291
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72167323
Moet je wel even naar een andere Kruidvat-vestiging, anders gaan ze moeilijk doen denk ik

Hier zijn 2 vestigingen in het "dorp" en ik had geen zin om verder te rijden/lopen.
pi_72167372
Oh, daar ben ik te lui voor .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:08:30 #293
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72167404
Dan zou ik het gewoon proberen
Maar grote kans dat je bakzeil haalt.
pi_72170340
Ik heb de length 'n build gescoord.. veel beters was er niet. Die twee stappen mascara en een waterproof lagen er ook nog, maar daar ben ik niet zo van. Ook nog een soft 'n shine lipbalm gehaald, lekker spul .
pi_72171500
Ik moet wachten voor mjin mascara tot maandag. Dan heb ik een printer om de bon te printen!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72173364
In de Grazia van vorige week stond de bon ook, daar heb ik 'm vandaan Misschien staat hij ook nog in andere tijdschriften.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:07:38 #297
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72174087
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:42 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik moet wachten voor mjin mascara tot maandag. Dan heb ik een printer om de bon te printen!
Je kunt in de winkel ook een couponnetje pakken bij de ingang.

S_S: al uitgeprobeerd?
pi_72198485
nou zeg, da's ook wat
net m'n oude mascara opgezocht, zoek ik ff op de site, doet de kruidvat hier op de winkelstraat helemaal niet mee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:53:40 #299
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72199341
Je hebt toch genoeg andere Kruidvat-winkels in Leiden (daar woon je toch?)?
Hier deden alle winkels in de omgeving mee, maar misschien hebben niet alle winkels zin in die krijsende wijven die om mascara schreeuwen
pi_72203876
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Je kunt in de winkel ook een couponnetje pakken bij de ingang.

Ohwja!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')