haha oke ja bij mij is ie eerder te donker dan te licht ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk helemaal aan jouw huidskleur hoor, maar ik dacht zelf een hele lichte huid te hebben en had die concealer besteld, is 'ie echt veul te licht voor mij. Ik vind hem echt heel erg wittig aan doen.
Wat is PCK en SCK?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
No more Everyday Minerals... Nadat eerst werd gezegd dat afgelopen dinsdag nieuwe spulletjes uit zouden komen en dat later gerectificeerd werd en het gisteren zou komen, is nu de nieuwe website online. Mijn eerste indruk: WOWToen ik het forum had gevonden en door de topics las: WTF
Ze hebben dus de PCK en SCK voorgoed in de ban gedaan ondanks dat bevestigd was dat ze zouden blijven, free sample kit is ook no more - in plaats daarvan hebben ze nu $5 setjes +1 custom sample en 25% korting op een bestelling van 6-11 fullsizes en 45% korting op 12+ fullsizes. Een heel stuk duurder dus dan de kits.
En het ergste: PayPal wordt niet meer geaccepteerd dus velen (waaronder ikzelf) kunnen niet meer bestellen.
EM![]()
Iemand aanbevelingen voor een ander MMU merk?
Waarschijnlijk zijn ze nog bezig de accounts aan het overzetten ofzo, ze gebruiken nu een ander systeem dan eerst.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Whut, geen paypal meer?
EM![]()
Jammer, want ik ben echt verliefd op de eyeliners en de eyeliner brush. Nu heb ik waarschijnlijk genoeg voor een heel leven aan eyeliner, maar toch jammer
Oh, ze hebben mijn account gewist bij EMHoort dat bij de nieuwe site ofzo?
Personal Custom Kit (6 fullsizes voor $34) en Super Custom Kit (12 fullsizes voor $50)quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat is PCK en SCK?
En balen van Paypal. Nu kan bestellen idd niet meer. Balen, want de oogschaduws zijn mooi. Gelukkig pas nog een megabestelling gedaan, maar op een gegeven moment wil ik wel weer eens nieuwe kleurtjes
. Wat zal de reden ervan zijn? Misschien dat het snel terugkomt, want ik kan me zo voorstellen dat ze hierdoor best wat klanten verliezen..
Niet dat er überhaupt te bestellen valt zonder paypal, maar tochquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze nog bezig de accounts aan het overzetten ofzo, ze gebruiken nu een ander systeem dan eerst.
Wel een beetje een verkeerd voorbeeld, die dame met travestieten-look bovenaan de websitequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In plaats van EDM, MADminerals
Erg jammer dat EDM nu ineens zo duur is geworden én je er niet meer met paypal kan betalen
Joh op foundation moet je niet besparen! Je doet er vrij lang mee en je teint is het belangrijkste waar je écht de goede kleur/textuur voor moet hebben!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben verliefd. Monstertje gekregen van een foundation van Estee Lauder en mijn huid werd er gewoon perfect van. Nu moet ik hem. 33 euro
.
I know. Heb ook een goede reden om mezelf eens met wat luxe te verwennen dus morgen ga ik 'm halenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Joh op foundation moet je niet besparen! Je doet er vrij lang mee en je teint is het belangrijkste waar je écht de goede kleur/textuur voor moet hebben!
Weet ik niet maar dat kunnen we nu gratis testen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa goeie actie! Heb van Gosh alleen wat lipglossjes (waar ik overigens zeer tevreden over ben), zijn de mascara's ook wat?
Ik heb ze nog niet open gemaakt, wil eerst mijn andere 2 mascara's die open zijn opmaken of gebruiken tot ze bedorven zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die twee stappen zooi. En dat is het; zooi. Gelukkig heb ik een bedorven stinkmascara ingeleverd, maar zelf dat was nog zonde.
Beetje jammerOverigens werkt die witte stap misschien wel met een andere mascara met pigment eroverheen.. Heb ik nog niet uitgetest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |