abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71886311
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk helemaal aan jouw huidskleur hoor, maar ik dacht zelf een hele lichte huid te hebben en had die concealer besteld, is 'ie echt veul te licht voor mij. Ik vind hem echt heel erg wittig aan doen.
haha oke ja bij mij is ie eerder te donker dan te licht ofzo
maargoed, mijn huid is zo wit dat de witste foundation van MAC me zelf nog te wit zou zijn
pi_71888553
Ik ben verliefd . Monstertje gekregen van een foundation van Estee Lauder en mijn huid werd er gewoon perfect van. Nu moet ik hem. 33 euro .
pi_71924175
No more Everyday Minerals... Nadat eerst werd gezegd dat afgelopen dinsdag nieuwe spulletjes uit zouden komen en dat later gerectificeerd werd en het gisteren zou komen, is nu de nieuwe website online. Mijn eerste indruk: WOW Toen ik het forum had gevonden en door de topics las: WTF Ze hebben dus de PCK en SCK voorgoed in de ban gedaan ondanks dat bevestigd was dat ze zouden blijven, free sample kit is ook no more - in plaats daarvan hebben ze nu $5 setjes +1 custom sample en 25% korting op een bestelling van 6-11 fullsizes en 45% korting op 12+ fullsizes. Een heel stuk duurder dus dan de kits. En het ergste: PayPal wordt niet meer geaccepteerd dus velen (waaronder ikzelf) kunnen niet meer bestellen.

EM

Iemand aanbevelingen voor een ander MMU merk?
pi_71924691
Bwuhh.. dat is balen!!
Ik was namelijk binnenkort van plan zo'n sample kit te bestellen bij EDM, maar dat feest gaat dus niet door

Er is ook een NL site die minerale make-up verkoopt, misschien ga ik die eens proberen: http://www.moonminerals.nl/ (nee, geen spam..niks met die site te maken)

Ben trouwens helemaal weg van de oogschaduw van P2, helaas zover ik weet alleen in DLD te koop (bij DM), heb er een eyeshadow palette van (4-kleuren) en Universe eyeshadow ..die laatste is very shimmer, beetje blauw-groen achtig met een goudtint erin ( ze hebben er meerdere kleuren van, deze vond ik het mooist). Erg mooi! Kost geen drol en blijft goed zitten, maar dat kan ook komen omdat ik er altijd een basis onder doe.

En verder zweer ik bij de Multi-Action Mascara van Essence . Yep, ook weer cheap-ass, maar krijg er mooie wimpers van en blijft goed zitten. Waarom meer uitgeven als het ook voor minder kan.
pi_71924712
Whut, geen paypal meer?

EM

Jammer, want ik ben echt verliefd op de eyeliners en de eyeliner brush. Nu heb ik waarschijnlijk genoeg voor een heel leven aan eyeliner, maar toch jammer

Oh, ze hebben mijn account gewist bij EM Hoort dat bij de nieuwe site ofzo?

[ Bericht 18% gewijzigd door Evil-Cherry op 16-08-2009 16:03:39 ]
pi_71925266
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
No more Everyday Minerals... Nadat eerst werd gezegd dat afgelopen dinsdag nieuwe spulletjes uit zouden komen en dat later gerectificeerd werd en het gisteren zou komen, is nu de nieuwe website online. Mijn eerste indruk: WOW Toen ik het forum had gevonden en door de topics las: WTF Ze hebben dus de PCK en SCK voorgoed in de ban gedaan ondanks dat bevestigd was dat ze zouden blijven, free sample kit is ook no more - in plaats daarvan hebben ze nu $5 setjes +1 custom sample en 25% korting op een bestelling van 6-11 fullsizes en 45% korting op 12+ fullsizes. Een heel stuk duurder dus dan de kits. En het ergste: PayPal wordt niet meer geaccepteerd dus velen (waaronder ikzelf) kunnen niet meer bestellen.

EM

Iemand aanbevelingen voor een ander MMU merk?
Wat is PCK en SCK?
En balen van Paypal . Nu kan bestellen idd niet meer. Balen, want de oogschaduws zijn mooi. Gelukkig pas nog een megabestelling gedaan, maar op een gegeven moment wil ik wel weer eens nieuwe kleurtjes . Wat zal de reden ervan zijn? Misschien dat het snel terugkomt, want ik kan me zo voorstellen dat ze hierdoor best wat klanten verliezen..
pi_71925643
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Whut, geen paypal meer?

EM

Jammer, want ik ben echt verliefd op de eyeliners en de eyeliner brush. Nu heb ik waarschijnlijk genoeg voor een heel leven aan eyeliner, maar toch jammer

Oh, ze hebben mijn account gewist bij EM Hoort dat bij de nieuwe site ofzo?
Waarschijnlijk zijn ze nog bezig de accounts aan het overzetten ofzo, ze gebruiken nu een ander systeem dan eerst.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Wat is PCK en SCK?
En balen van Paypal . Nu kan bestellen idd niet meer. Balen, want de oogschaduws zijn mooi. Gelukkig pas nog een megabestelling gedaan, maar op een gegeven moment wil ik wel weer eens nieuwe kleurtjes . Wat zal de reden ervan zijn? Misschien dat het snel terugkomt, want ik kan me zo voorstellen dat ze hierdoor best wat klanten verliezen..
Personal Custom Kit (6 fullsizes voor $34) en Super Custom Kit (12 fullsizes voor $50)

Ik zat al weken te wachten met bestellen (had die Thymeless Kit in m'n cart) vanwege de nieuwe spulletjes en nu kan ik al helemaal niet bestellen.

pi_71925712
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:39 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze nog bezig de accounts aan het overzetten ofzo, ze gebruiken nu een ander systeem dan eerst.
Niet dat er überhaupt te bestellen valt zonder paypal, maar toch

Ik ben het met je eens dat ze dit wel even hadden mogen melden van te voren! (@ edm forum)
pi_71935420
Ik heb al een aantal bestellingen bij Moonminerals gedaan en ik ben meer dan tevreden, producten zijn top, en een supersnelle levering! Voordeel is dat het een nederlandse webshop is en je kunt gewoon betalen via iDela, Paypal of bankoverschrijving. Ik had mijn bestelling na betaling met iDeal al de volgende dag in huis! Ze hebben van alles, hele mooie kleuren oogschaduw, ook samplesets etc.....Geen gedoe dus met een credit card... die heb ik niet eens.....
pi_71940024
blij dat ik dan net vorige week heb besteld
EDM is de enige foundation en concealer waar ik echt tevreden over ben, die de hele dag mooi blijft zitten
pi_71981207
EDM bestelling is binnen
champagne blush is moooi, jammer dat ik nu dus niet meer kan bestellen want ik wil m in fullsize
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:47:33 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71988338
Ik ga binnenkort weer eens bestellen bij EDM, heb wel een creditcard via via tot mijn beschikking. Jammer dat ze de "try me" pakketjes zo onlogisch hebben gemaakt, zelf kiezen was veel handiger vind ik. Dat ze er iets van geld voor vragen (wat is nou 5 dollar?) vind ik wel logisch, maar laat em dan wel zelf kiezen watvoor foundation e.d. ik wil hebben, niet zo'n half-af pakketje.

Ik wil graag nog eyeliner en oogschaduw, en nieuwe kleuren blushers. Zo vind ik de nieuwe blush "sand cherry" erg mooi (op het scherm).

Omdat ik graag een perzikkleurige blush wilde hebben en niet kon wachten, heb ik in mijn pauze bij Sephora (in de V&D) een blush van hun merk gekocht, die in een potje zit met een sponsje/donsje ingebouwd. 3 euro dus prima dacht ik zo. In de winkel werkte het super (makkelijk dus voor op werk e.d.).
Eenmaal op mijn werk aangekomen rukte ik het cellofaan eraf en wilde het uitproberen, open gedraaid volgens instructies en.................niks
3 collega's naar laten kijken maar zij snapten het ook niet.
Sephora gebeld: "er zit cellofaan omheen, aan de zijkant zit er een lipje waarmee het geopend kan worden"
Ik:
Ik heb uiteindelijk het sponsje eraf gehaald en door de geblokkeerde openingsgaatjes heen geboord met mijn Dremel. Sponsje er weer op en het werkte
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:33:50 #263
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71998308
In plaats van EDM, MADminerals
Erg jammer dat EDM nu ineens zo duur is geworden én je er niet meer met paypal kan betalen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72003371
Ik heb hier mijn minerale foundation gekocht: http://www.lauress.com
Kan ook met paypal. Op zich fijn spul, maar met mijn droge huid werkt poeder niet echt. Nog even naar de prijzen gekeken. Echt goedkoop is het niet. :/
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:49:34 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72020282
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In plaats van EDM, MADminerals
Erg jammer dat EDM nu ineens zo duur is geworden én je er niet meer met paypal kan betalen
Wel een beetje een verkeerd voorbeeld, die dame met travestieten-look bovenaan de website
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72025344
Hihi.. travestieten look... nou je het zegt.. ja...
Baal ook van EDM en het paypal gebeuren maar heb gelukkig in *********** een prima alternatief gevonden. Ik vind het heerlijk als ik vandaag bestel en het dan binnen 2 dagen in huis heb. Moest soms wel 3 of 4 weken wachten op EDM...

[ Bericht 12% gewijzigd door Mylene op 20-08-2009 12:30:11 (spam is niet gewenst op FOK!) ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:17:44 #267
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72025777
lijkt beetje op spam zo
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72035043
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben verliefd . Monstertje gekregen van een foundation van Estee Lauder en mijn huid werd er gewoon perfect van. Nu moet ik hem. 33 euro .
Joh op foundation moet je niet besparen! Je doet er vrij lang mee en je teint is het belangrijkste waar je écht de goede kleur/textuur voor moet hebben!
pi_72036987
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

Joh op foundation moet je niet besparen! Je doet er vrij lang mee en je teint is het belangrijkste waar je écht de goede kleur/textuur voor moet hebben!
I know. Heb ook een goede reden om mezelf eens met wat luxe te verwennen dus morgen ga ik 'm halen . En je doet wel vrij lang met zo'n flesje want mijn tester van 1.5 ml is na een week nog niet op. Het gaat trouwens om Double Wear van Estee Lauder, en hij is zo geweldig Mijn t-zone glimt normaal vrij snel, maar met die foundation op heb ik niet eens matterende poeder nodig, zo goed is dat spul
pi_72117072
Jaa goeie actie! Heb van Gosh alleen wat lipglossjes (waar ik overigens zeer tevreden over ben), zijn de mascara's ook wat?
pi_72118054
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa goeie actie! Heb van Gosh alleen wat lipglossjes (waar ik overigens zeer tevreden over ben), zijn de mascara's ook wat?
Weet ik niet maar dat kunnen we nu gratis testen!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:52:04 #273
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72143170
Was hartstikke druk bij de twee Kruidvatvestigingen waar ik geweest ben
Maar, ik heb 1 Gosh Wonder Volume en 1 Gosh Loooooooong Lash Mascara
Helemaal blij mee
Hebben jullie nog wat "gescored"?
pi_72143241
Die twee stappen zooi. En dat is het; zooi. Gelukkig heb ik een bedorven stinkmascara ingeleverd, maar zelf dat was nog zonde.

Beetje jammer Overigens werkt die witte stap misschien wel met een andere mascara met pigment eroverheen.. Heb ik nog niet uitgetest.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:59:03 #275
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72143395
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die twee stappen zooi. En dat is het; zooi. Gelukkig heb ik een bedorven stinkmascara ingeleverd, maar zelf dat was nog zonde.

Beetje jammer Overigens werkt die witte stap misschien wel met een andere mascara met pigment eroverheen.. Heb ik nog niet uitgetest.
Ik heb ze nog niet open gemaakt, wil eerst mijn andere 2 mascara's die open zijn opmaken of gebruiken tot ze bedorven zijn.

Ik heb nog nooit zo'n witte stap eerst-mascara gebruikt, lijkt me niks, maar waarom is het zooi? Klonters, moeilijk aanbrengen of...? Ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')