ik kwam toevallig langs..... en wilde effe pesten.......quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja waar kom jij nou ineens vandaan dan?![]()
Maar goed, je was inderdaad eerder. Regels zijn regels en Ordnung muss sein.
[RLS SC #202 Wat een lol weer een topic vol ......
gooi hem dicht danquote:Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef Gert het volgende:
Wat een stom topic.
Zat je dáár nou op te azen? Om even uit het niets een nieuw topic te openen?
Maak er dan wat léuks van!
Ik wilde het niet zo recht voor z'n raap zeggen, maar je hebt volkomen gelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 16:02 schreef CarOnline het volgende:
Oh nou leuk, je opent snel een topic haha wat een lol en dan doe je een kut TT en OP en dan hoepel je snel op.
Nee nu hoeft het niet meer.quote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gooi hem dicht dangaan jullie lekker verder in die andere......
maakt mij niet uit hoor.....
jaa gezellig.......... waar gaan we het over hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
Echt volkomen ruk. Maar ja.. toe maar dan..
Ik had echt een goed humeur net.quote:Op maandag 27 april 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
Echt volkomen ruk. Maar ja.. toe maar dan..
O dus ook dáár heb je nog niet over nagedacht. Mooie boel.quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
jaa gezellig.......... waar gaan we het over hebben
nee mijn humeur knapt hier lekker van opquote:Op maandag 27 april 2009 16:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had echt een goed humeur net.
Nou dat is nu wel mooi over!
Hier ook. Totaal.quote:Op maandag 27 april 2009 16:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had echt een goed humeur net.
Nou dat is nu wel mooi over!
Dat is wel mooi je dikke vette EIGEN SCHULD!!!quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn humeur knapt hier lekker van op
Ja, zulke dingen vreten aan jequote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier ook. Totaal.
Denk dat het een ongelooflijk kloteweek wordt.
En bedankt hè, FANN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |