Ik dacht dat het wel mee zou vallen omdat hij er maar 0,0001 seconde in bad was. Shiiiiiiiiitquote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef Jenglejack het volgende:
Je moet hem dan ook niet direct aandoen![]()
Zeker een paar dagen wachten, en zelfs dan is de kans klein dat ie weer zal werken.
Haha ja d'r hand met telefoon viel erinquote:Op maandag 27 april 2009 15:32 schreef Lundegaard het volgende:
Telefoon in bad laten vallen?
Heb je lepra of zo?
Ik was in paniekquote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef Gupje het volgende:
Mensen die niet na denken![]()
Dat weet toch iedereen dat hij minimaal een week moet drogen
Ik werd een zwembad ingedrukt met een PDA en telefoon in mijn broekzakquote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Jenglejack het volgende:
Ik heb hem wel eens in de toilet laten vallen na het pissen.
Dat was pas een faal...
Die kan je wel testen en die zal ook nog wel werkenquote:Op maandag 27 april 2009 15:40 schreef Bad_eendje het volgende:
Zou ik wel kunnen proberen of de simkaart het doet? Of kan ik daar beter afblijven?
Ik zou hem 5 minuten op de hoogste stand in de magnetron leggen. Gegarandeerd dat ie dan droog is.quote:Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je moet heel lang de fohn erop zetten. Heeeel lang.
Ja mr. Oizo dat is het beste wat je kunt doen en simkaart werkt wel geloof me TS, heb zelf mijn telefoon in de was gegooid per ongeluk, mobiel was morsdeaud maar simkaart deed het nog wel. Uiteraard in een ander toestelquote:Op maandag 27 april 2009 15:42 schreef deroo het volgende:
FÖHNEN (ik zei het al eerder, waarom geloven jullie mij niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |