abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68423189

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een kneiter sexy Subaru Vivio.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is filiaalmanager bij Coach. Werkt niet veel, post wel veel. Dat maakt hem geliefd. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio.
Bart: De bazigste slowchatter. Maakt veelvuldig misbruik van zijn extra knopjes en patst hier ook graag mee. Was vroeger bekend als Merovingian maar daarna is het bergafwaarts gegaan.
Reintji: De nieuwste slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en ehm... heeft ook in Groningen op school gezeten?
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en daar filmpjes van op Youtube te plaatsen, een soort Emar.
Fallen: De vreemde slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij.
lennartb.nl: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Vindt Poit de liefste en leukste SCer die er is
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van goede muziek!
SummerBreeze: Het Breezersletje van Socialdisorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
raaavi: De jongste telg uit het stel, nog onervaren en heerlijk naïef maar ondanks zijn recente binnenkomst al geheel geaccepteerd. Is tevens een FPS PC CSS nerd.
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is.

[ Bericht 97% gewijzigd door Rossdale op 27-04-2009 14:57:24 ]
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_68423336
en dure apparaten zijn kwalitatief gezien vaak superieur aan die meuk voor het voetvolk
pi_68423388
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef Misan het volgende:
en dure apparaten zijn kwalitatief gezien vaak superieur aan die meuk voor het voetvolk
Vaak wel ja, op apple en ps3 na
  maandag 27 april 2009 @ 14:44:01 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_68423392
Ik had bijna het vorige topic gemist!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_68423414
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:37 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Juist, die 2 dingen gaan vaak samen.
Omdat ze duurder zijn krijgen sommige mensen het idee dat ze daarom ook beter zijn.

Trouwens als ik een usbstick met avis in de ps3 stop, waarom kan ie die videobestanden niet zien?
Gisteren mijn eiPot geupdate en sindsdien al 5x vastgelopen... Vanavond dan nog maar een keer...

USB stick wel goed geformateerd?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68423428
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Bart het volgende:
Ik had bijna het vorige topic gemist!
Maar nog net op tijd een tvp
pi_68423433
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68423464
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Tain het volgende:

[..]

Gisteren mijn eiPot geupdate en sindsdien al 5x vastgelopen... Vanavond dan nog maar een keer...

USB stick wel goed geformateerd?
Ja hoor. Is een 16gb usbstick van sony op de xbox werkt ie perfect
pi_68423472
Ik ben ook van de duurheid! Da's dikke prima, of het moet weer echt TE duur zijn! Maarja, duur = grote epenis!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_68423482
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Vaak wel ja, op apple en ps3 na
Apple is onnodig duur, voornamelijk een mode-artikel. PS3 is wel superieur
pi_68423516
quote:
Weer één van poits losgeslagen spawns
  maandag 27 april 2009 @ 14:47:34 #12
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_68423521
Ik ben meer de type die wacht tot het in prijs zakt
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_68423616
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben meer de type die wacht tot het in prijs zakt
kan je bij de ps3 en appel lang wachten
pi_68423741
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ja hoor. Is een 16gb usbstick van sony op de xbox werkt ie perfect
Dus je Sony usbstick werkt niet op je Sony PS3, maar wel op je MS 360...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68423748
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef Misan het volgende:

[..]

Apple is onnodig duur, voornamelijk een mode-artikel. PS3 is wel superieur
Waarom doet de SONY usbstick het er niet op dan?

Maar toegegeven PS3 is op sommige punten zeker beter dan de xbox360. Maar op sommige punten ook weer niet.

Apple is gewoon onzin. Behalve iPods vind ik nog wel goed als je er toevallig 1 hebt die werkt Mijn oude 40GB gaat nu al zo'n 4/5 jaar mee zonder problemen.

Apple computers zijn gemaakt voor meisjes en mongolen die niet weten hoe ze met een PC omgaan

Ik heb al 3macbooks en 2 macbook pro's gezien waarvan de case gescheurd was
pi_68423767
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef Tain het volgende:

[..]

Dus je Sony usbstick werkt niet op je Sony PS3, maar wel op je MS 360...
Juist
  maandag 27 april 2009 @ 14:54:37 #17
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_68423804
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Maar nog net op tijd een tvp
Ja gelukkig wel, het scheelde weinig
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_68423908
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Maar toegegeven PS3 is op sommige punten zeker beter dan de xbox360. Maar op sommige punten ook weer niet.

Apple is gewoon onzin. Behalve iPods vind ik nog wel goed als je er toevallig 1 hebt die werkt Mijn oude 40GB gaat nu al zo'n 4/5 jaar mee zonder problemen.

Apple computers zijn gemaakt voor meisjes en mongolen die niet weten hoe ze met een PC omgaan

PS3 zit hardware technisch beter in elkaar dan de 360. Ook wel logisch aangezien Sony vooral een hardwarefabrikant is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 27 april 2009 @ 14:57:46 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_68423926
Sjow, ff de OP gefix0rd
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_68423982
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef Tain het volgende:

[..]

PS3 zit hardware technisch beter in elkaar dan de 360. Ook wel logisch aangezien Sony vooral een hardwarefabrikant is
True. Maar wel jammer dan dat ze hem zo lastig programmeerbaar hebben gemaakt. Zoveel multiplatform games zijn mooier of draaien beter dan op de xbox. Maarja als ik dan MGS4 speel Misschien hou ik deze PS3 wel
pi_68424013
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Sjow, ff de OP gefix0rd
Thanks

LBF is nu ook een standaard in de OP
  maandag 27 april 2009 @ 15:08:52 #22
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_68424344
quote:

[..]

En ik heb al 6 Acers, 5 Packard Bell, 2 Dell's, 1 Sony, 3 HP's en een Fujistsu Siemens gezien met een scheur in de case... point being?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_68424409
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Fallen het volgende:

[..]

En ik heb al 6 Acers, 5 Packard Bell, 2 Dell's, 1 Sony, 3 HP's en een Fujistsu Siemens gezien met een scheur in de case... point being?
Laptops gaan stuk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68424436
ik heb een nieuwe PC

niet het nieuwste van het nieuwste, gewoon een nette mid-range computer die Dawn of War 2 met alles op Max kan draaien (behalve de resolutie, want dat kan m'n TV niet aan LOL):
Intel Core 2 Duo @ 3.0 GHz
4 GB RAM
1 TB S-ATA II HDD
nVidia 8800GT 512 MB

Voorlopig kan huize SD-SB weer vooruit (iig geen PC meer die twee keer per week kortsluiting maakt )
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_68424439
quote:

[..]

omdat 'ie waarschijnlijk NTFS geformatteerd is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')