SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de een betutteling voor de ander noodzaak.quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef BasEnAad het volgende:
En zo wordt de mens steeds dommer gemaakt door de betuttelende overheid.
Niet alleen tokkies hoor. Mensen die hulp zoeken bij schuldsanering zijn niet alleen de sociaal zwakkeren. Ook mensen met een enorm groot inkomen (4-5x modaal) kunnen in de schuldsanering terecht komen. Micheal Jackson bijvoorbeeld zou denk ik wel schuldsanering kunnen gebruiken.quote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef Florian_ het volgende:
Da's om de tokkies te waarschuwen. Jaja, ze bestaan écht.
sorry hoor maar MJ is nog lager dan de gemiddelde nederlandse tokkie met zijn gedrag. Op zich wel een terechte klacht maar de overheid ziet wel in dat dergelijke berichten nodig zijn omdat lenen.nl reclames gewoon te mooi gemaakt worden.quote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Niet alleen tokkies hoor. Mensen die hulp zoeken bij schuldsanering zijn niet alleen de sociaal zwakkeren. Ook mensen met een enorm groot inkomen (4-5x modaal) kunnen in de schuldsanering terecht komen. Micheal Jackson bijvoorbeeld zou denk ik wel schuldsanering kunnen gebruiken.
Hoe wordt je dan dommer gemaakt? Als jij niet weet dat lenen geld kost en ik vertel jou dat dat wel zo is, dan wordt jij toch weer ietsje wijzer?quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef BasEnAad het volgende:
En zo wordt de mens steeds dommer gemaakt door de betuttelende overheid.
Alle verantwoordelijkheid wordt langzaam weggenomen bij het volk.quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Tidaku het volgende:
[..]
Hoe wordt je dan dommer gemaakt? Als jij niet weet dat lenen geld kost en ik vertel jou dat dat wel zo is, dan wordt jij toch weer ietsje wijzer?
Daarnaast ziet de overheid dat er gigantisch veel geleend wordt (bijv. link), en dat is denk ik geen goede ontwikkeling. Ik ben van mening dat waarschuwen dan beter is dan genezen.
quote:Op maandag 27 april 2009 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, ik denk dat mensen die dat niet begrijpen nooit in aanmerking mogen komen voor een lening.
Dan doe je toch precies hetzelfde. Je ontneemt mensen de keuze om voor een slechte lening te kiezen. Het enige wat je doet is de beperking ergens anders instellen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Alle verantwoordelijkheid wordt langzaam weggenomen bij het volk.
Wat is de volgende stap? Waarschuwingen bij hamers dat je jezelf er niet mee voor je hoofd moet slaan. Kom op zeg, zo blijf je bezig. Er is een grens en die is wat mij betreft allang gepasseerd.
Als je er toch iets aan wil doen, moet je de banken aanpakken. Zij geven leningen uit aan mensen die het niet kunnen betalen.
En van supermarkten ook. Boodschappen doen kost geldquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die kutreclames van leningverstrekkers moeten sowieso verboden worden
Dan leen je toch ergens geld?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En van supermarkten ook. Boodschappen doen kost geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |