ik heb de vraag uitgezetquote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef tbofan het volgende:
[..]
schriftelijk bewijs waarin de makers(duidelijk herkenbaar als de rechthebbende) aangeven dat er toestemming is.
Ja, ik zag je reactie, ik heb ook gereageerd. Ze staan wel erg snel op hun achterste benen. Nou begrijp ik ook niet helemaal waar het over gaat, wie er vals gespeeld heeft oid (manipulatie?). Nou ja, ik ben ook geen kloon.quote:Op maandag 27 april 2009 19:02 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb ook even gereageerd op die klooncheck pagina. Ze nemen het wel erg serieus. (blijkbaar zijn er van het FOK forum al vaker 'pushacties' gebeurt, aldus de moderator). Nuja, ze doen maar, ik ben iig geen kloon
vraag gewoon of bart jouw een mail stuurt waarin hij duidelijk toestemming verleent en ondertekend met bart achternaam enjoymedia producent van the bunkerquote:Op maandag 27 april 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb de vraag uitgezet
Maar toch he, moet elk bedrijf schriftelijk toestemming geven aan wiki of zijn ze nou gewoon extra moeilijk aan het doen.
Ik vind het jammer dat zodra ze meer tegenstemmen als voorstemmen krijgen voor verwijdering, ze onmiddelijk vermoeden dat er klonen/pushacties zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik zag je reactie, ik heb ook gereageerd. Ze staan wel erg snel op hun achterste benen. Nou begrijp ik ook niet helemaal waar het over gaat, wie er vals gespeeld heeft oid (manipulatie?). Nou ja, ik ben ook geen kloon.
Hoe kan ik tegen verwijdering stemmen dan??quote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat zodra ze meer tegenstemmen als voorstemmen krijgen voor verwijdering, ze onmiddelijk vermoeden dat er klonen/pushacties zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Te_verwijderen_pagina%27s/Toegevoegd_20090427#Toegevoegd_27.2F04:_Deel_2quote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kan ik tegen verwijdering stemmen dan??
1. Ga naar wikiquote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kan ik tegen verwijdering stemmen dan??
quote:Op maandag 27 april 2009 19:24 schreef Marrije het volgende:
Arno, we komen beiden met die link en we zeggen beiden maar goed.
Straks gaan ze hier ook nog denken dat we een kloon zijn![]()
lees de laatste opmerking maar op de verwijder pagina omrent the bunker.quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]Gelukkig bestaat er een IP check.
Edit: Hoezo tbofan?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef tbofan het volgende:
we worden nu beschuldigd van het kopiėren en jatten van de tekst van wiki.fok.nl![]()
![]()
Maar als we nu gaan uitleggen dat het andersom is (tekst van wikipedia naar fokwiki gekopieerd) beginnen ze waarschijnlijk weer te zeiken.quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef tbofan het volgende:
we worden nu beschuldigd van het kopiėren en jatten van de tekst van wiki.fok.nl![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |