Te gek zeg! Staat helemaal echt, dat kader aan de rechterkantquote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Arn0 het volgende:
Heb even categorieën toegevoegd, en ook zo'n mediaportaal rechtsGoed of niet?
Niet mijn idee hoor, Maanvis zei vorige week dat als je wilde helpen je oa een wikipagina kon maken.quote:Op maandag 27 april 2009 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
wat een goed idee Marrije mag ik dat even zeggen
Goed punt ja. Ik heb de categorie televisieprogramma uit 2009 maar even weggehaald, klopt idd niet. En het logo dat ik gebruikt heb, weet ik eigenlijk niet of we daar toestemming voor hebben van de makers.quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Te gek zeg! Staat helemaal echt, dat kader aan de rechterkantCategorieen, tja, ik wilde het onder reality, maar komt het dan automatisch ook onder televisie? want tja, dat is het dan weer niet. Lastig he!
Ik denk ook dat ze er geen problemen mee hebben, maar misschien voor de zekerheid ff vragen?quote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed punt ja. Ik heb de categorie televisieprogramma uit 2009 maar even weggehaald, klopt idd niet. En het logo dat ik gebruikt heb, weet ik eigenlijk niet of we daar toestemming voor hebben van de makers.(denk niet dat ze er problemen mee hebben, maar wikipedia maakt vaak een punt van auteursrechten)
Heb even het kopje 'Partners' weggelaten (werd FOK in vermeld). Was toch maar 1 regel, en dus niet correct volgens de standaarden. Misschien kunnen we nog een media kopje toevoegen. Er was hier op FOK een topic over de mediavermeldingen geloof ik.quote:Op maandag 27 april 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
Overigens zou ze ervoor zorgen dat fok.nl zo goed als nergens meer op wiki genoemd zou mogen worden. Je maakt dus een kans als je elke verwijzing naar FOK! uit je pagina haalt
Erg handig dat jij op de hoogte bent van de wikistandaardenquote:Op maandag 27 april 2009 17:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb even het kopje 'Partners' weggelaten (werd FOK in vermeld). Was toch maar 1 regel, en dus niet correct volgens de standaarden. Misschien kunnen we nog een media kopje toevoegen. Er was hier op FOK een topic over de mediavermeldingen geloof ik.En om het artikel nog wat uit te breiden kunnen we de deelnemers ook even kort beschrijven natuurlijk.
nog even niet, een sjabloon doet moeilijk, werd nick nu aan.quote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Marrije het volgende:
Heb je een linkje tbofan? Ik kan m niet vinden op wiki.fok.nl en ik wil een leeftijd aanpassen.
Oke mooi. Ben tevens bezig met de locatie erin te verwerken. Swarmahoer heeft een mooie foto ervan gemaakt,die heb ik ernaast gezet. Ik zal hem even een PM sturen voor toestemming.quote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Marrije het volgende:
dank tbofan!
Arn0, toestemming voor gebruik van het logo op Wiki is er.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |