quote:Op maandag 27 april 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
Het koningshuis
Terechte klacht, matige paint!
Klopt, is dat vreemd dan?quote:Op maandag 27 april 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
overburen van ts hebben een driehoekige wimpel
Dat vlaggetje is vast nog over van het EK, van die nep royalfappers die hun ongenoegen over de huidige maatschappij niet kunnen uiten, resulterend in een trieste vertoning.quote:Op maandag 27 april 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
overburen van ts hebben een driehoekige wimpel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Ja, een dacia logan.quote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef leolinedance het volgende:
TS woont in een pauperwijk want zijn overbuurman rijdt een Dacia_!
edit: Of niet![]()
Voor dat geld koop je ook een A4 van een paar jaar oudquote:Op maandag 27 april 2009 13:15 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ja, een dacia logan.
Ik weet niet of dit een pauperwijk is. Mss komt het omdat ze hier tegenover 5 kinderen hebben en dit de enige betaalbare auto is als de oudste 12 of 13 jaar en de jongste amper 9 maanden is.
Ik heb nooit beweert dat ze smaak hebben hier in de straat, maar hoe krijg je 5 kiddo's inclusief buggy's en wandelwagens in een A4 van een paar jaar oud ?quote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je ook een A4 van een paar jaar oud![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan neem je ee A6, ongeveer net zo duur. Anders prop je maar wat, alles beter dan een Dacia.quote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ze smaak hebben hier in de straat, maar hoe krijg je 5 kiddo's inclusief buggy's en wandelwagens in een A4 van een paar jaar oud ?
Ja, 2 achterbanken idd. Je past met 7 volwassenen redelijk goed in zo'n wagen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan neem je ee A6, ongeveer net zo duur. Anders prop je maar wat, alles beter dan een Dacia.
Hoe krijg je 5 kiddo's + papa en mama + buggy's en wandelwagens overigens in die Dacia? Heeft die 2 zitrijen? Zo ja is het inderdaad zo gek nog niet.
Leve de Republiek!quote:Op maandag 27 april 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
Het koningshuis
Terechte klacht, matige paint!
Zijn daar wetten voor dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
is het niet strafbaar om nu te vlaggen?
Niet 's nachts uithangen, niet op de grond hangen etc. Allemaal van die loze regels maar of ze daadwerkelijk in de wet staan weet ik niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |