Doe jij eens even rustig ofzo, heb je haast ofzo?quote:
Alsof iedereen daar ook echt elk nieuw topic op gaat klikkenquote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Waar zijn de links van de lekkere wijven ??
quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doe jij eens even rustig ofzo, heb je haast ofzo?
http://fotoboek.fok.nl/Ladylikequote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Waar zijn de links van de lekkere wijven ??
hahaha, ik snap echt niets van dat duits hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
Sorry droxz niet geholpen.
Net nog een halve duitser te woord moeten staan :x
Jah als ich die instel so, dan mut das op die computer benieden werken.
Iek moet computer ketelhouse so kunnen bereiken.
dan leg je uit hoe het is gepatched (via switch)
Jah ich snap niet dat via switch ies. Ich moet rechtstreichs kunnen verbinden. Maar was ist de switch?
gelukkig belde collega op om te lunchen. Heb hem nog gezegd dat niet gaat werken maar hij wou toch zo doen.
(kasje ee n192 adres geven terwijl wij op 172 zitten)
hoe?quote:Op maandag 27 april 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, ik snap echt niets van dat duits hoor![]()
Wij hebben hier alleen mensen uit Israël, maar die spreken redelijk goed Engels hahaha
DAMN, doe eens wakker worden jij!
print de OP uit en stop hem in een plek waar nooit zonlicht komt als je er zo op geilt ....quote:
Nou,ik weet niet of het weer daar nu ook nog zo mooi is?quote:
Lijkt me wel netjes de OP te behouden hequote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
print de OP uit en stop hem in een plek waar nooit zonlicht komt als je er zo op geilt ....
Hier stralende blauwe lucht en zonquote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nou,ik niet of het weer daar nu ook nog zo mooi is?
Hier harde regen... ga even een rondje rennen!
laat me raden, je bureaula ?quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
print de OP uit en stop hem in een plek waar nooit zonlicht komt als je er zo op geilt ....
WL!quote:
kut,quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nou,ik niet of het weer daar nu ook nog zo mooi is?
Hier harde regen... ga even een rondje rennen!
Vraag gelijk je fiets terugquote:
ja eigelijk wel, heb de halve ochtend niet achter mn pc kunnen zittenquote:Op maandag 27 april 2009 13:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WL!
Je wil toch niet zeggen dat het druk is op je werk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |