Voor je parnter misschien wel.quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dingen ook een keer gehad! (Condooms waren in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, heb drie verschillende soorten gepakt). Het is wel de bedoeling dat je het spul dat in het reservoir zit uitsmeert, anders heeft het natuurlijk geen nut. Bij mij werkte het dus wel, maar ik vond er geen hol aan. Je voelt daadwerkelijk niets meer, dus je kunt wel raden dat het de pret niet echt verbetert![]()
Pic'squote:Op maandag 27 april 2009 13:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aan je naakte buurvrouw denken helpt goed
Bwoh, geile shitquote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef W1ZZ het volgende:
Aan de holocaust denken werkt bij mij altijd prima, eerlijk gezegd. Als dat het niet voor je doet werken oma's, al dan niet overleden, Marijke van Helwegen en Gordon ook goed.
Ah, kijk, daar heb ik wat aan. Niet dat het echt handig is om eerst ook nog eens dat spul te moeten gaan verdelen, al dat gepriegel met zo'n condoomquote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dingen ook een keer gehad! (Condooms waren in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, heb drie verschillende soorten gepakt). Het is wel de bedoeling dat je het spul dat in het reservoir zit uitsmeert, anders heeft het natuurlijk geen nut. Bij mij werkte het dus wel, maar ik vond er geen hol aan. Je voelt daadwerkelijk niets meer, dus je kunt wel raden dat het de pret niet echt verbetert
Eh, je doet hem toch gewoon om en wrijft er vervolgens overheen? Dan verspreid dat spul zichzelf wel.quote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Koos_Wielloos het volgende:
[..]
Ah, kijk, daar heb ik wat aan. Niet dat het echt handig is om eerst ook nog eens dat spul te moeten gaan verdelen, al dat gepriegel met zo'n condoom.
Ja, dat zou je denken, maar de keer dat ik dat probeerde merkte ik er niks van. Vandaar ook dit topic. Het was niet echt smeerbaar.quote:Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh, je doet hem toch gewoon om en wrijft er vervolgens overheen? Dan verspreid dat spul zichzelf wel.
Dat wat in het zaadreservoir zit zou bij het afrollen vanzelf over je eikel heen moeten gaanquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef Koos_Wielloos het volgende:
ja, een kloon
Hoe werkt het nou precies? Zit het verdovende goedje over het hele condoom verspreid, of allee in het topje? Ik heb in het puntje van het zaadreservoir wel wat zien zitten wat op gestold glijmiddel leek. Maarr als dat het verdovende was lijkt me dat niet echt de juiste plek, toch? Althans, bij mij is de hele eikel, en zeker de rand gevoelig, niet alleen het topje bij het gaatje.
Laten we het erop houden dat ik niet zo ervaren en geoefend benquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:14 schreef Houdnini het volgende:
Je kan beter wat vaker afwisselen met wat langzamere stoten, dan maak je gelijk je vriendin blij omdat je niet continu als een op hol geslagen konijntje met 150 stoten per seconde bezig bent
Durex Performa zou ik niet aan beginnen omdat het, zoals hierboven gezegd, je lul letterlijk gevoelloos maakt. Het voelt hetzelfde als dat je bij de tandarts een verdoving hebt gekregen, je kan swaffelen tot je een ons weegt maar je voelt er niets van
[..]
Dat wat in het zaadreservoir zit zou bij het afrollen vanzelf over je eikel heen moeten gaanWeet je zeker dat ze van voor de maximale houdbaarheidsdatum waren?
Nee, je haalt gewoon een deel van het genot weg natuurlijk... Datzelfde vind ik trouwens ook bij de andere dingen die hier genoemd worden hoor. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je optimaal geniet van seks als je om de zoveel tijd aan Imca Marina moet denken om je orgasme uit te stellenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:18 schreef bchicano het volgende:
Nadeel van die 'verdovende' goedjes is, denk ik, dat je orgasme ook niet helemaal tot zijn recht komt, of sla ik nu volledig de plank mis?
Dat heb ik dus ook, het focussen haalt je uit de roes, en dat is eigenlijk zonde.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, je haalt gewoon een deel van het genot weg natuurlijk... Datzelfde vind ik trouwens ook bij de andere dingen die hier genoemd worden hoor. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je optimaal geniet van seks als je om de zoveel tijd aan Imca Marina moet denken om je orgasme uit te stellen
Idem.quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dingen ook een keer gehad! (Condooms waren in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, heb drie verschillende soorten gepakt). Het is wel de bedoeling dat je het spul dat in het reservoir zit uitsmeert, anders heeft het natuurlijk geen nut. Bij mij werkte het dus wel, maar ik vond er geen hol aan. Je voelt daadwerkelijk niets meer, dus je kunt wel raden dat het de pret niet echt verbetert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |