abonnement Unibet Coolblue
pi_68418692
ja, een kloon
Vanwege de wens het wat langer uit te houden ben ik onlangs Durex Performa gaan proberen. Daar zou iets in zitten dat de boel een beetje verdooft zodat men niet zo snel klaarkomt. Of het aan mij ligt weet ik niet, maar ik merk er niet echt iets van.
Om wat voor de hand liggende vragen te voorkomen: nee, ik heb het condoom niet binnenstebuiten omgedaan .

Hoe werkt het nou precies? Zit het verdovende goedje over het hele condoom verspreid, of allee in het topje? Ik heb in het puntje van het zaadreservoir wel wat zien zitten wat op gestold glijmiddel leek. Maarr als dat het verdovende was lijkt me dat niet echt de juiste plek, toch? Althans, bij mij is de hele eikel, en zeker de rand gevoelig, niet alleen het topje bij het gaatje.

Wie o wie heeft er raad?
Meep Meep!
Ja? Nee? Of toch wel? Nee toch? Echt waar?
  maandag 27 april 2009 @ 12:18:01 #2
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68418804
Ik heb die dingen ook een keer gehad! (Condooms waren in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, heb drie verschillende soorten gepakt). Het is wel de bedoeling dat je het spul dat in het reservoir zit uitsmeert, anders heeft het natuurlijk geen nut. Bij mij werkte het dus wel, maar ik vond er geen hol aan. Je voelt daadwerkelijk niets meer, dus je kunt wel raden dat het de pret niet echt verbetert
Primum non nocere
  maandag 27 april 2009 @ 12:20:31 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68418875
Als je het langer vol wil houden kun je denk ik beter wat technieken gaan oefenen waarmee je dat voor elkaar kunt krijgen. Dit soort dingen lijken me niet echt een lange-termijn optie, of wil je voor de rest van je leven met een verdoofde lul neuken?
  maandag 27 april 2009 @ 12:21:15 #4
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_68418895
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dingen ook een keer gehad! (Condooms waren in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, heb drie verschillende soorten gepakt). Het is wel de bedoeling dat je het spul dat in het reservoir zit uitsmeert, anders heeft het natuurlijk geen nut. Bij mij werkte het dus wel, maar ik vond er geen hol aan. Je voelt daadwerkelijk niets meer, dus je kunt wel raden dat het de pret niet echt verbetert
Voor je parnter misschien wel.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_68420325
Ik zou ipv te vertrouwen op dat soort condooms, even een kijkje nemen in dit topic.
[CENTRAAL] Te vroeg klaarkomen (man)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 27 april 2009 @ 13:16:36 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68420375
aan je naakte buurvrouw denken helpt goed
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_68421263
Aan de holocaust denken werkt bij mij altijd prima, eerlijk gezegd. Als dat het niet voor je doet werken oma's, al dan niet overleden, Marijke van Helwegen en Gordon ook goed.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  maandag 27 april 2009 @ 13:45:21 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_68421323
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aan je naakte buurvrouw denken helpt goed
Pic's
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 27 april 2009 @ 13:45:33 #9
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68421330
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef W1ZZ het volgende:
Aan de holocaust denken werkt bij mij altijd prima, eerlijk gezegd. Als dat het niet voor je doet werken oma's, al dan niet overleden, Marijke van Helwegen en Gordon ook goed.
Bwoh, geile shit
Primum non nocere
pi_68421649
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dingen ook een keer gehad! (Condooms waren in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, heb drie verschillende soorten gepakt). Het is wel de bedoeling dat je het spul dat in het reservoir zit uitsmeert, anders heeft het natuurlijk geen nut. Bij mij werkte het dus wel, maar ik vond er geen hol aan. Je voelt daadwerkelijk niets meer, dus je kunt wel raden dat het de pret niet echt verbetert
Ah, kijk, daar heb ik wat aan. Niet dat het echt handig is om eerst ook nog eens dat spul te moeten gaan verdelen, al dat gepriegel met zo'n condoom .

Ik ben ook wel aan het proberen om mezelf te trainen in het tegenhouden, maar dat gaan nou eenmaal niet zomaar ineens. In de tussentijd wil ik het ook wel eens lekker lang volhouden .
Meep Meep!
Ja? Nee? Of toch wel? Nee toch? Echt waar?
pi_68422580
vragen of je vriendin slap tegen je gaat lullen voor een minuutje

zakt t af en kan je weer verder

succes gegarandeerd
  maandag 27 april 2009 @ 17:07:59 #12
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68428837
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Koos_Wielloos het volgende:

[..]

Ah, kijk, daar heb ik wat aan. Niet dat het echt handig is om eerst ook nog eens dat spul te moeten gaan verdelen, al dat gepriegel met zo'n condoom .
Eh, je doet hem toch gewoon om en wrijft er vervolgens overheen? Dan verspreid dat spul zichzelf wel.
Primum non nocere
pi_68430800
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Eh, je doet hem toch gewoon om en wrijft er vervolgens overheen? Dan verspreid dat spul zichzelf wel.
Ja, dat zou je denken, maar de keer dat ik dat probeerde merkte ik er niks van. Vandaar ook dit topic. Het was niet echt smeerbaar.
Meep Meep!
Ja? Nee? Of toch wel? Nee toch? Echt waar?
pi_68447222
Je kan beter wat vaker afwisselen met wat langzamere stoten, dan maak je gelijk je vriendin blij omdat je niet continu als een op hol geslagen konijntje met 150 stoten per seconde bezig bent

Durex Performa zou ik niet aan beginnen omdat het, zoals hierboven gezegd, je lul letterlijk gevoelloos maakt. Het voelt hetzelfde als dat je bij de tandarts een verdoving hebt gekregen, je kan swaffelen tot je een ons weegt maar je voelt er niets van
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef Koos_Wielloos het volgende:
ja, een kloon
Hoe werkt het nou precies? Zit het verdovende goedje over het hele condoom verspreid, of allee in het topje? Ik heb in het puntje van het zaadreservoir wel wat zien zitten wat op gestold glijmiddel leek. Maarr als dat het verdovende was lijkt me dat niet echt de juiste plek, toch? Althans, bij mij is de hele eikel, en zeker de rand gevoelig, niet alleen het topje bij het gaatje.
Dat wat in het zaadreservoir zit zou bij het afrollen vanzelf over je eikel heen moeten gaan Weet je zeker dat ze van voor de maximale houdbaarheidsdatum waren?
pi_68453577
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 02:14 schreef Houdnini het volgende:
Je kan beter wat vaker afwisselen met wat langzamere stoten, dan maak je gelijk je vriendin blij omdat je niet continu als een op hol geslagen konijntje met 150 stoten per seconde bezig bent

Durex Performa zou ik niet aan beginnen omdat het, zoals hierboven gezegd, je lul letterlijk gevoelloos maakt. Het voelt hetzelfde als dat je bij de tandarts een verdoving hebt gekregen, je kan swaffelen tot je een ons weegt maar je voelt er niets van
[..]

Dat wat in het zaadreservoir zit zou bij het afrollen vanzelf over je eikel heen moeten gaan Weet je zeker dat ze van voor de maximale houdbaarheidsdatum waren?

Laten we het erop houden dat ik niet zo ervaren en geoefend ben . Heb niet zoveel nodig :$.

De condooms zijn net gekocht, houdbaar tot 2012. Misschien heb ik net 2 minder succesvolle exemplaren gehad ofzo.
Meep Meep!
Ja? Nee? Of toch wel? Nee toch? Echt waar?
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:50:18 #16
250575 bchicano
www.bobbychicano.com
pi_68458410
Tussendoor even praten helpt bij mij ook uitstekend. Gewoon even momentje rust, beetje tokkelen over koetjes en kalfjes en weer gaaaaaaaaaaaaaaaaan met die banaan!
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:12:49 #17
242681 mosterdman
mosterd na de maaltijd
pi_68459384
werkt wel een beetje, maar het beste is nog altijd om jezelf er geestelijk en lichamelijk in te trainen om het langer vol te houden.

Er komt nu geloof ik ook een spray op de markt die je zaakje zou verdoven om het langer vol te houden
wie heeft er zin?
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:18:14 #18
250575 bchicano
www.bobbychicano.com
pi_68459628
Nadeel van die 'verdovende' goedjes is, denk ik, dat je orgasme ook niet helemaal tot zijn recht komt, of sla ik nu volledig de plank mis?
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:32:36 #19
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68460197
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:18 schreef bchicano het volgende:
Nadeel van die 'verdovende' goedjes is, denk ik, dat je orgasme ook niet helemaal tot zijn recht komt, of sla ik nu volledig de plank mis?
Nee, je haalt gewoon een deel van het genot weg natuurlijk... Datzelfde vind ik trouwens ook bij de andere dingen die hier genoemd worden hoor. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je optimaal geniet van seks als je om de zoveel tijd aan Imca Marina moet denken om je orgasme uit te stellen
pi_68461696
Zeker niet, maar volgens mij geniet je nog minder van de seks als je de hele tijd bang bent te vroeg klaar te komen!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:34:42 #21
230788 n8n
Pragmatisch
pi_68469166
Als ik überhaubt een condoom omdoe kan ik er al 3 uur tegen aan
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_68471085
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Nee, je haalt gewoon een deel van het genot weg natuurlijk... Datzelfde vind ik trouwens ook bij de andere dingen die hier genoemd worden hoor. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je optimaal geniet van seks als je om de zoveel tijd aan Imca Marina moet denken om je orgasme uit te stellen
Dat heb ik dus ook, het focussen haalt je uit de roes, en dat is eigenlijk zonde.
Meep Meep!
Ja? Nee? Of toch wel? Nee toch? Echt waar?
pi_68491565
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb die dingen ook een keer gehad! (Condooms waren in de aanbieding, 3 voor de prijs van 2, heb drie verschillende soorten gepakt). Het is wel de bedoeling dat je het spul dat in het reservoir zit uitsmeert, anders heeft het natuurlijk geen nut. Bij mij werkte het dus wel, maar ik vond er geen hol aan. Je voelt daadwerkelijk niets meer, dus je kunt wel raden dat het de pret niet echt verbetert
Idem.
Verbaal terrorist
pi_68491635
Misschien dat je een wat dikker condoom kunt proberen?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_68515256
Oh trouwens, ik zie hier een spray om het langer uit te houden, zonder verdovingsmiddel.
http://www.condomerie.com(...)php?products_id=1668
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')