zijn ze echt goedkoper in duitsland ?? dan kunnen me ouders ze wel meenemen...die gaan binnekort...quote:Op zondag 10 mei 2009 11:50 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb Papillio BirkenstocksGekocht in Dusseldorf voor 25 euro. Daar zijn die dingen sowieso véél goedkoper dan hier.
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Moest ze wel een flinke tijd inlopen, maar nu lopen ze fantastisch.
Anders maak je je ff druk om een paar lelijke sandalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef Starlie het volgende:
Heb net "ruzie" gehad met een stom wijf om die Gizeh's... muts.. loopt met 4 dozen weg, en onder haar overvolle hand stond nog een doos in mijn maat en zwarte!!! Dus ik pak hem zegt ze: nee daar ben ik ook nog mee bezig...Ik zei: wat??? zoveel? Jaaa even passen hoor.... en madam loopt met 5 dozen weg...
![]()
Ik wilde hem al niet eens meer als zij er met haar dikke zweetpootjes in gestaan heeft.. BAH!
Maar jammer is het wel
Anders neem jij ff de moeite om te reageren in een topic waarvan jij de sandalen lelijk vindt....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef CasB het volgende:
[..]
Anders maak je je ff druk om een paar lelijke sandalen.
Kruidvat verkoopt de echte. Het is geen namaakquote:Op maandag 11 mei 2009 01:06 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een tip, bedenk wel goed dat de goedkope kruidvat variant (of welke namaak variant dan ook) nooit zo'n goed voetbed heeft als de echte birkenstocks.
Was het niet maximaal 4 per persoon?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef Starlie het volgende:
Heb net "ruzie" gehad met een stom wijf om die Gizeh's... muts.. loopt met 4 dozen weg, en onder haar overvolle hand stond nog een doos in mijn maat en zwarte!!! Dus ik pak hem zegt ze: nee daar ben ik ook nog mee bezig...Ik zei: wat??? zoveel? Jaaa even passen hoor.... en madam loopt met 5 dozen weg...
![]()
Ik wilde hem al niet eens meer als zij er met haar dikke zweetpootjes in gestaan heeft.. BAH!
Maar jammer is het wel
normaal gesproken maat 42quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:26 schreef BuupWerk het volgende:
ow...dan kan ik dus nog vrouwen in 43 koppen...
mirjam hoe groot zijn jouw voeten ???
*zucht ook mee*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef Mirjam het volgende:
nouja, vrouwen gaat tot 43, en dat is al groot.
de mannenmodellen, zijn lomper, lelijker, en zijn zo... mannig.
ik had die gepast met steentjes, zo'n leuk model
*zucht mee*
die wilde ik graag gaan dragenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef W1ZZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees veel 'boe lelijk ieuw' in dit topic maar ik als man vind dit model eigenlijk wel erg leuk staan bij een slank meisje met liefst een skinny jeans aan. Wat vollere vrouwen krijgen er een beetje een lomp uiterlijk van vind ik...
Het staat ook gewoon leuk onder niet een skinny jeans hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef W1ZZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees veel 'boe lelijk ieuw' in dit topic maar ik als man vind dit model eigenlijk wel erg leuk staan bij een slank meisje met liefst een skinny jeans aan. Wat vollere vrouwen krijgen er een beetje een lomp uiterlijk van vind ik...
Waar had je ze besteld?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:ze zijn binnen, t is even wennen, maar geloof wel dat als ze ingelopen zijn ze heerlijk zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |