quote:
Metalen haakje + Ouderwets meterkastslot = win!quote:
Ben ik ook aan het doen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef Meh7 het volgende:
Ga aan je "profielwerkstuk" dan in plaats van te Fok!ken!
quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef joepie91 het volgende:
[..]
[..]
Metalen haakje + Ouderwets meterkastslot = win!
Nope, sleutel van voorraadkast paste er niet opquote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef switchboy het volgende:
Zal vast wel een onbeveiligd draadloos signaal in de buurt zijn. En de sloten op de meeste binnendeuren zijn allemaal hetzelfde dus je hebt alleen zo'n zlefde soort sleutel nodig et voila meterkast toegang
Tja... gezever over "je moet maar eens naar buiten gaan ofzo"quote:
Het zal bij TS nodig zijn, want blijkbaar kan hij niet zelf niet goed zelfstandig werken.quote:
Welk bedrijf?quote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Hmmm, en colega vertelde me net dat hij thuis de modem uit en achter slot en grendel had gezet om te voorkomen dat zijn zoon op internet kon. Even tippen dat hij de volgende keer in plaats van de sleutel de modem mee moet nemen.
Zekers wel... Zoals ik al zei, multitaskenquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het zal bij TS nodig zijn, want blijkbaar kan hij niet zelf niet goed zelfstandig werken.
Kijk nu, hij reageert vrij snel, dus kan je nagaan dat hij niets aan zn werkstuk doet.
Ja duhquote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef Gupje het volgende:
Dat je wel alles weer terug zet als je pa thuis komt
Ik zit nog te wachten op de uitslag van mijn laatste (kansloze) sollicitatie bij de Appie.quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef J.Herrer het volgende:
Hij wilt gewoon dat je gaat werken ipv op zijn kosten te gaan lamlullen
quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zou hem een mailtje sturen waarin je vraagt waarom je niet op internet mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |