Jezelf verkopen om op internet te kunnen?quote:Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
*zucht*
Ik krijg gewoon mijn eten, ik hoef het niet zelf te kopen.
[..]
Mijn mobiel kan niet op internetquote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef ScarFace- het volgende:
Praat met je pa of koop een mobiel internet abonnement, 10 euro per maand ofzo.
Fok zal je niet helpenhehe.
Niet mogen internetten, een mobiel hebben wat niet op internet kan....quote:
Zijn we van je gewend knulquote:Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef leetzors het volgende:
Wil ik mezelf snel verbeteren, faal ik nog keihard ook
Ik heb er zelf voor gekozen om zo'n oud takkenmobieltje te hebben, ook wel bekend als laat-maar-stuiteren-nokia. Die dingen gaan tenminste niet zo snel kapot. En internet op mobieltje is sowieso kut.quote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet mogen internetten, een mobiel hebben wat niet op internet kan....
Ik weet niet, maar als 1991 je geboortejaar is dan moet je de boel thuis wel flink verkloot hebben voor een ouder zulke maatregelen neemt... en ik kan het weten, ik ben de moeder van zo'n kutpuber uit 1991![]()
Die overigens wel internet op z'n mobiel heeft, en al weetikveel hoe lang geen internetverbod meer heeft gehad.
"en internet op mobieltje is sowieso kut"quote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf voor gekozen om zo'n oud takkenmobieltje te hebben, ook wel bekend als laat-maar-stuiteren-nokia. Die dingen gaan tenminste niet zo snel kapot. En internet op mobieltje is sowieso kut.
Dat boek lees ik nu.quote:Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vast zo'n mannetje die alles controleert. Z'n favoriete boek is 1984 van Orwell
De helft van mijn vrienden heeft familie op bezoek enz.quote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
"en internet op mobieltje is sowieso kut"
Blijkbaar nog nooit een goede mobiele telefoon gehad die gemaakt is om te internetten?
Maar je pa heeft dus gezegt "ga maar wat anders doen"
- Je vader is een volwassen vent, we kunnen er dus vanuit gaan dat hij redelijk kan nadenken.
- Dus kunnen we er vanuit gaan, dat je echt geen fuck doet, behalve internetten
- en je dus geen sociaal leven hebt
- Je vader na meerdere verwoedde pogingen zo wanhopig is dat hij het internet maar afsluit.
- gast, ga een leven zoeken. De smoes "ik ken niemand" is echt geen optie. Ga naar de sportschool, ga met vrienden uit een andere stad een keer de kroeg in (zakgeld kan je opsparen). Je ontmoet vanzelf mensen, en zie daar, een wereld buiten internet
Ik kan er over meepratenquote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
ROFL, ik heb mijn eigen pc hoor
En ik weet het wachtwoord van me pa's laptop niet.
[..]
[ afbeelding ]
Teh next problem.
Of je hebt gewoon belachelijke kutouders.quote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het zal bij TS nodig zijn, want blijkbaar kan hij niet zelf niet goed zelfstandig werken.
Kijk nu, hij reageert vrij snel, dus kan je nagaan dat hij niets aan zn werkstuk doet.
;_;quote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
De helft van mijn vrienden heeft familie op bezoek enz.
En de andere helft uitwisselingsstudenten -_-
En heeft als-het-goed-is inmiddels de computer in beslag genomen, dus de TS komt voorlopig niet weer.quote:Op maandag 27 april 2009 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
Is je pa inmiddels thuis?
Iets met opvoeding.quote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet mogen internetten, een mobiel hebben wat niet op internet kan....
Ik weet niet, maar als 1991 je geboortejaar is dan moet je de boel thuis wel flink verkloot hebben voor een ouder zulke maatregelen neemt... en ik kan het weten, ik ben de moeder van zo'n kutpuber uit 1991![]()
Die overigens wel internet op z'n mobiel heeft, en al weetikveel hoe lang geen internetverbod meer heeft gehad.
Kutsupportmedewerkers, baggerinstallatie die niet werkt, updates van baggerinstallaties die niet werken. Wel 1 maand gratis proberen dus kost je niets.quote:Op maandag 27 april 2009 11:20 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Teh answer to your problemz.
Scherp +1quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zou hem een mailtje sturen waarin je vraagt waarom je niet op internet mag
Jup, pa was om kwart voor zeven thuis. Ik had uiteraard netjes de/het modem weer uitgezet, en met hetzelfde metalen haakje na een kwartier kloten het slot dichtgedraaid. Niks geen problemenquote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En heeft als-het-goed-is inmiddels de computer in beslag genomen, dus de TS komt voorlopig niet weer.
slotje!
Handig.. en morgen weer zo`n zelfde topic openen zekerquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jup, pa was om kwart voor zeven thuis. Ik had uiteraard netjes de/het modem weer uitgezet, en met hetzelfde metalen haakje na een kwartier kloten het slot dichtgedraaid. Niks geen problemen
Nee hoor, gewoon weer posten in dit topicquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Handig.. en morgen weer zo`n zelfde topic openen zeker
Ik weet niet wat ik erger vind, het gebrek aan opvoeding of de ouders die dat elkaar lopen te verwijten.quote:Op maandag 27 april 2009 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had z'n vader dus iets eerder mee moeten beginnen
Voor de opvoeding is m'n ma verantwoordelijk hoorquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, het gebrek aan opvoeding of de ouders die dat elkaar lopen te verwijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |