In gouda heb je 398 internetcafe's. Conclusie: Je komt buiten om naar het internetcafe toe te gaan en je kunt ook nog op internet nadat je buiten bent geweest. Win-win situatie.quote:Op maandag 27 april 2009 12:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt ook erg bekend ja
[..]
WoW? Echt niet![]()
WoW is voor stakkers.
[..]
Geen van de drie. Ik "moet maar wat anders gaan doen" om de een of andere reden. Als ik vraag wat dan (er is nou eenmaal geen fuck te doen in Gouda als je geen geld hebt) krijg ik als reactie "ja, dat is niet mijn probleem". Verder zit ik in Dordt op school, dus ken ook next to nobody in Gouda.
Internetcafe != gratisquote:Op maandag 27 april 2009 12:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
In gouda heb je 398 internetcafe's. Conclusie: Je komt buiten om naar het internetcafe toe te gaan en je kunt ook nog op internet nadat je buiten bent geweest. Win-win situatie.
IK WORDTquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef joepie91 het volgende:
Ik heb vakantie, en m'n pa moet werken. Om de een of andere reden mag ik overdag niet op de PC, en dus heeft ie vandaag voor ik wakker werd het modem uitgezet, meterkast op slot gedraaid, en de sleutel meegenomen, zodat ik niet op internet kan. Dus ik wordt 's ochtends wakker, ik denk "laat ik eens even aan mijn profielwerkstuk beginnen!" en ik start mijn PC vol goede moed op. Om dan tot de ontdekking te komen dat er niets wil verbinden. Dus ik naar het router control panel, en die zegt dat er geen signaal is![]()
Na onderzoek zag ik dat de sleutel uit de meterkast weg was, dus ik wist genoeg.
Klacht: Pa die internet afsluit.
Sub-Klacht: Niet aan schoolwerk kunnen werken, terwijl ik echt geen fuck te doen heb
Bonusklacht: Router die er 5 minuten voor nodig heeft om te bepalen of er wel of geen signaal is...
ONGELOFELIJK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit?
"PAPA ER IS INGEBROKEN EN MENSEN WOUDEN HET INTERNET AANZETTEN IK KON NIETS BEGINNEN TEGEN ZE!!!1111111111!!"
He verdomme. Dat krijg je ervan als je 10 minuten nadat je je bed uitkomt een post op Fok! gaat typen.quote:
Ja maar jij bent gewoon een pimpmasterquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb er juist last van dat mijn ouders op miraculeuze wijze op dezelfde dagen vrijnemen als dat ik vakantie of vrij heb. Zo ook nu. Gelukkig is mien pa naar mn broer toe, dus heb ik EVEN geen gezeik aan mijn kop dat ik moet leren / werken / mee moet helpen in de tuin
Opbellen dusquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zou hem een mailtje sturen waarin je vraagt waarom je niet op internet mag
JdW? Nee toch zeker?quote:Op maandag 27 april 2009 12:40 schreef joepie91 het volgende: Verder zit ik in Dordt op school
Nee hoor, wees gerust. Insulaquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een pimpmaster![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja idd. Ben er wel eens binnengeweest, wat een takkenschool zeg.quote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Jammer, had een subklacht kunnen zijn
EPIC FAILquote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Meh7 het volgende:
1. Internet nodig om huiswerk te maken
2. Hoe heb je dit dan gepost?
Eerst de rest van de posts lezen.quote:
Hoezo? Is m'n eigen pc hoor, daar komt m'n pa niet op zonder mijn toestemmingquote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef switchboy het volgende:
Wel ook even de history van je browser legen.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zou hem een mailtje sturen waarin je vraagt waarom je niet op internet mag
Tegenwoordig moet je alles met het internet doen, slimmerd. Je hebt geen keus.quote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef devl1nsect het volgende:
Pak een pen en papier en werk je opdracht uit. In plaats van je huiswerk, je hobbies, je sociale contacten, je informatie etc etc te doen op het internet.
De bieb!quote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je alles met het internet doen, slimmerd. Je hebt geen keus.
Je OP is onlogisch opgesteld. Ik heb het verbeterd voor je.quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef joepie91 het volgende:
Dus ik word 's ochtends wakker, ik denk "laat ik eens even aan mijn profielwerkstuk beginnen!" en ik start mijn PC vol goede moed op. Om dan tot de ontdekking te komen dat er niets wil verbinden. Dus ik naar het router control panel, en die zegt dat er geen signaal is![]()
Ik heb vakantie, en m'n pa moet werken. Om de een of andere reden mag ik overdag niet op de PC, en dus heeft ie vandaag voor ik wakker werd het modem uitgezet, meterkast op slot gedraaid, en de sleutel meegenomen, zodat ik niet op internet kan.
Na onderzoek zag ik dat de sleutel uit de meterkast weg was, dus ik wist genoeg.
Dan ga je op een brood & waterdieet om je internetbehoefte te voeden, dat is immers ook cruciaal. Ik mag toch niet hopen dat je ouders je ook geen geld voor eten hebben gegevenquote:
Dus omdat er geen internet is = geen huiswerk kunnen maken? En jij noemt mij slimmerd?quote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je alles met het internet doen, slimmerd. Je hebt geen keus.
*zucht*quote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan ga je op een brood & waterdieet om je internetbehoefte te voeden, dat is immers ook cruciaal. Ik mag toch niet hopen dat je ouders je ook geen geld voor eten hebben gegeven
...quote:Op maandag 27 april 2009 15:52 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus omdat er geen internet is = geen huiswerk kunnen maken? En jij noemt mij slimmerd?![]()
Je gaat het nog heel moeilijk krijgen later als je groot bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |