abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 14:31:46 #151
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68422955
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

knip

O en ik heb ruzie met Mark, geloof ik. Hij zegt niks meer tegen me .
Wat heb je gedaan dan?
Prrrrr
  maandag 27 april 2009 @ 14:32:49 #152
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68422984
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Begin jaren '90 bestond Photoshop heul nog niet . Dus dat is Sharon Stone puur natuur .
Photoshop 1.0 was released in 1990 for Macintosh exclusively
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68423006
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wel lekker dat je nog zoveel uren hebt... 5 weken, heerlijk.
Zou inderdaad wel jammer zijn als je de rest niet mee kunt nemen, maar dat zou ook niet eerlijk zijn toch? Of heb je in die andere functie normaal gesproken ook veel minder vrije dagen dan nu?
Ik zou ze mogen meenemen De boss heeft even gebeld met onze personeelsfunctionaris. Qua vrije dagen zou het gelijk blijven met de nieuwe functie (nu contract voor 28.8 uur en 32 uur werken en nieuwe functie ook). En als het toch niet kan of mag laat ik ze wel uitbetalen. Al heb ik liever vrij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68423032
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Ben ik nu Mini?
Ik was het in elk geval niet!

Viking: wat flauw van je zus, als je je eigen familie al niet vertrouwt... Als ze het vraagt kun je haar misschien nog een keer op het hart drukken dat je echt niet in haar spullen gaat zitten om haar gerust te stellen (en zeggen dat ze niet iets tegen je moet gebruiken van toen je 10 was ). Maar eigenlijk zou ik gewoon doen alsof m'n neus bloedde en wachten tot ze er zelf over begint. Als zij een probleem heeft moet ze er zelf maar mee komen, en niet via je moeder.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68423046
Ik mocht mezelf gister eens flink verwennen. Dus toen heb ik witbrood van becel en kaas gekocht.

Het moet toch niet gekker worden
  maandag 27 april 2009 @ 14:36:43 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68423110
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
Ik mocht mezelf gister eens flink verwennen. Dus toen heb ik witbrood van becel en kaas gekocht.

Het moet toch niet gekker worden
Waarom koop je dan witbrood van Becel?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 april 2009 @ 14:37:24 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68423135
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:31 schreef mspoez het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan?
Op hem zitten mopperen omdat hij z'n klusjes in huis niet doet en ik de hele tijd druk bezig ben met van alles en nog wat en vervolgens was ik zo geïrriteerd dat ik geen zin had om z'n haar te knippen. Daarom is hij boos.
Maar die jongen is zó vreselijk lui, niet normaal. Ik ga dit keer ook niet degene zijn die een toenaderingspoging doet .

O ja, zo irritant btw: ik belde dus met mijn moeder en zei dat ik een hoop kleren in een vuilniszak had gedaan.
Zij zo van: "Ja je moet echt ophouden met afvallen, volgens mij kun je niet stoppen, het lijkt wel alsof je anorexia hebt bla bla bla. Bovendien hoort het bij onze bouw om een beetje stevig te zijn" Vooral dat laatste hè . Jarenlang heb ik te horen gekregen dat ik nooit slank zou kunnen zijn, want dat was nu eenmaal niet onze bouw, een telg uit onze familie zou altijd gezet zijn etc. Nou, ik ben nu meer gemotiveerd dan ooit om te bewijzen dat dat echt bullshit is .
Niet meer actief op Fok!
pi_68423137
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom koop je dan witbrood van Becel?
Hm.. Omdat het dan toch nog gezond was. En ik heb 30+ kaas gekocht.

Van koekjes/snoep/chocolade word ik altijd een beetje ziekig dus doe ik mijzelf geen plezier mee.
  maandag 27 april 2009 @ 14:39:12 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68423208
Heb alweer een chocoladekoekje en engelse dropjes op . M'n lijnmotivatie is echt even helemaal zoek .
Gelukkig vanavond spinnen, dat compenseert dan wel weer een beetje.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 april 2009 @ 14:39:25 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68423224
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou.... Ik zou er niet over mailen eigenlijk! Als het mag dan mag het. Moet ze helemaal zelf beslissen..
Of je stelt voor dat je eerst samen nog wat afspraken maakt als ze dat fijner vindt?
Ok, ik ga er niet over mailen. Zoals Mini al zegt: ik doe wel alsof m'n neus bloedt.
Kom op zeg, je gaat iemand van 25 toch niet meer aanspreken op wat ze op d'r 10e deed? Ik ben dat zogenaamd allang vergeten, natuurlijk. Als ik er nu weer over begin is het net alsof ze reden heeft om zich daar zorgen over te maken.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 april 2009 @ 14:39:39 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68423231
Ik koop ook geen koekjes/snoep/choco wel ijs , maar zou in het kader van verwennen dan eerder voor een mooi brood van een echte bakker gaan in plaats van een becelfabrieksbrood. Maar ik ben dan ook raar hoor
pi_68423246
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:37 schreef Viking84 het volgende:

O ja, zo irritant btw: ik belde dus met mijn moeder en zei dat ik een hoop kleren in een vuilniszak had gedaan.
Zij zo van: "Ja je moet echt ophouden met afvallen, volgens mij kun je niet stoppen, het lijkt wel alsof je anorexia hebt bla bla bla. Bovendien hoort het bij onze bouw om een beetje stevig te zijn" Vooral dat laatste hè . Jarenlang heb ik te horen gekregen dat ik nooit slank zou kunnen zijn, want dat was nu eenmaal niet onze bouw, een telg uit onze familie zou altijd gezet zijn etc. Nou, ik ben nu meer gemotiveerd dan ooit om te bewijzen dat dat echt bullshit is .
Whehe, laat me raden, je moeder is zelf dik en te lui om er iets aan te doen?
Lekker laten praten idd.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68423289
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop ook geen koekjes/snoep/choco wel ijs , maar zou in het kader van verwennen dan eerder voor een mooi brood van een echte bakker gaan in plaats van een becelfabrieksbrood. Maar ik ben dan ook raar hoor
Ik stond in de AH to go en het was zondag !
  maandag 27 april 2009 @ 14:41:21 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68423306
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik stond in de AH to go en het was zondag !
Oke, het is je vergeven
  maandag 27 april 2009 @ 14:42:01 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68423334
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Whehe, laat me raden, je moeder is zelf dik en te lui om er iets aan te doen?
Lekker laten praten idd.
Nee, mijn moeder niet, die is nooit dik geweest (heeft jarenlang 60 kg gewogen bij 1,70 en nu is ze 78 kg, gna gna gna ).
Maar het is wel zo dat iedereen in ons gezin te dik is (behalve m'n moeder dus). We hebben daar aanleg voor ofzo, maar we vreten ook teveel met z'n allen . Mijn jongste zus zei ook altijd tegen me dat ik nooit echt slank zou zijn. Tot ze zelf een hoop afviel. Nu zegt ze dat soort dingen nooit meer .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 april 2009 @ 14:43:01 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68423360
quote:
Ik ook . Oerbrood pompoen ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_68423380
Hm.. Volgens mijn buurjongen ben ik te dun voor mijn bouw, maar als ik aankom krijg ik alleen een bol hoofd en een bolle buik..

Volgens mij moet je gewoon het gewicht bereiken waar je je prettig bij voelt, niet het gewicht dat je blijkbaar zou moeten hebben. Je moet al zo veel !
pi_68423403
Ik kan me niets voorstellen bij hoe jij en je zus met elkaar omgaan, Vik. Wat jammer. Ik ben zeer regelmatig alleen in het huis van m'n zus en zwager (heb ook eigen sleutels) en het zal hun werkelijk een zorg zijn of ik hun spullen bekijk. Ze vertrouwen me zelfs zo zeer dat m'n zus vertelde dat ze hoopte dat ik de zorg voor hun dochtertjes op me zou willen nemen als hun iets mocht overkomen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68423438
over vertrouwen: mijn BF heeft automatisch inloggen van msn uitgeschakeld toen ik vertelde dat ik per ongeluk in zijn email kwam.

Dusssss
  maandag 27 april 2009 @ 14:46:53 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68423490
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan me niets voorstellen bij hoe jij en je zus met elkaar omgaan, Vik. Wat jammer. Ik ben zeer regelmatig alleen in het huis van m'n zus en zwager (heb ook eigen sleutels) en het zal hun werkelijk een zorg zijn of ik hun spullen bekijk. Ze vertrouwen me zelfs zo zeer dat m'n zus vertelde dat ze hoopte dat ik de zorg voor hun dochtertjes op me zou willen nemen als hun iets mocht overkomen. .
Mijn zus is altijd een beetje jaloers gebleven op mij, omdat ze graag de jongste had willen blijven (we schelen 14 jaar) en ik denk dat dat ook nooit helemaal over zal gaan. Jammer, maar helaas.
Niet meer actief op Fok!
pi_68423520
quote:
Ongesneden. En dan zelf een dikke boterham afsnijden en er lekker veel boter op smeren en het bestrooien met van die lekkere crispy zoutvlokken. Of met belegen boerenkaas

Nederlandse kaas is echt lekker
  Vis een optie? maandag 27 april 2009 @ 14:48:52 #172
70532 loveli
N
pi_68423574
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
witbrood van becel
Loop ik weer eens achter? Wist niet dat dat ook al bestond. Als je echt gezond brood wilt kopen kun je het beter in de natuurwinkel halen dan in de supermarkt.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 14:49:06 #173
163650 Greys
pi_68423580
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
over vertrouwen: mijn BF heeft automatisch inloggen van msn uitgeschakeld toen ik vertelde dat ik per ongeluk in zijn email kwam.

Dusssss
Dat hoeft niets te betekenen hoor PF
Ik zou trouwens ook niet willen dat Heer G mijn mails kon lezen en andersom ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68423647
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat hoeft niets te betekenen hoor PF
Ik zou trouwens ook niet willen dat Heer G mijn mails kon lezen en andersom ook niet.
Nee oke maar hij moet het niet meteen veranderen nadat ik dat verteld heb. Dan lijkt het alsof je wat te verbergen hebt. Niet dat ik zijn email WIL lezen. Maar z'n msn heeft maanden gewoon aangemeld gestaan.
pi_68423660
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op dat soort relaties ben ik altijd een beetje jaloers, hoor Het moet wel echt goed klikken tussen twee zussen, ofzo.
Mijn zus is vandaag jarig. Zo maar even bellen dan Heb haar al tijden niet gesproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')