Hee lamme kut junk kun je ook nog reageren op andere posts of is de obsessie je inmiddels teveel geworden? En nee ben niet het vriendje van Twerk, toevallig ben ik ook gek op Zaanse Mayonaise.quote:Op maandag 27 april 2009 05:06 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Je bent mijn nachtelijke niet sexuele speeltje . Een door domheid gekenmerkt sauzen-freakje, Eentje die door al zijn dikheid en impotentie dusdanig gefrustreerd geraakt is dat het niet eens uitmaakt wat je zegt , je gaat toch wel over de rooie
Hij handelt uit frustratie en dus met oogkleppen op.quote:Op maandag 27 april 2009 05:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee lamme kut junk kun je ook nog reageren op andere posts of is de obsessie je inmiddels teveel geworden? En nee ben niet het vriendje van Twerk, toevallig ben ik ook gek op Zaanse Mayonaise.
Ik lach je midden in je dikke gezicht uit gast.quote:Op maandag 27 april 2009 05:11 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij handelt uit frustratie en dus met oogkleppen op.
quote:Op maandag 27 april 2009 05:11 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Ik lach je midden in je dikke gezicht uit gast.
Zeker in een spiegel...quote:Op maandag 27 april 2009 05:11 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Dat plaatjes posten is niet my style.quote:Op maandag 27 april 2009 05:11 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij handelt uit frustratie en dus met oogkleppen op.
Andere mensen hier zijn niet zo interessant .Die huppelen mee en proberen her en der wat te stokenquote:Op maandag 27 april 2009 05:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
![]()
Sta andere mensen dan ook eens te woord.. Je bent toch zo boeiend..
Ik pretendeer toch ook niet onschuldig te zijn. Zijn stoffige kutkop staat nou eenmaal symbool voor zijn gebazel hier.. Het was slechts ter illustratie.quote:Op maandag 27 april 2009 05:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat plaatjes posten is niet my style.
Als ik ze al post dan is 't op randje van de policy
Zo een ongeschuldige Zaanse Mayonaise gebruiker ben jij ook niet.
Kun je ook posten zonder persoonlijk te worden, hoe vet Twerk is boeit me geen ene reet.quote:Op maandag 27 april 2009 05:11 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Je hebt moodswings jijquote:Op maandag 27 april 2009 05:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je ook posten zonder persoonlijk te worden, hoe vet Twerk is boeit me geen ene reet.
Waarom reageer je dan?...quote:Op maandag 27 april 2009 05:15 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Andere mensen hier zijn niet zo interessant .Die huppelen mee en proberen her en der wat te stoken![]()
Maar nu ligt de nadruk erg op het negatieve vind je niet? We zouden ook een koppel a la Derksen/Genee kunnen vormen?
Gespeelde ruzies , elkaar afkatten en de domme kijker neemt het allemaal voor waar aan
Ah je ziet me als een meeloper.quote:Op maandag 27 april 2009 05:15 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Andere mensen hier zijn niet zo interessant .Die huppelen mee en proberen her en der wat te stoken![]()
Maar nu ligt de nadruk erg op het negatieve vind je niet? We zouden ook een koppel a la Derksen/Genee kunnen vormen?
Gespeelde ruzies , elkaar afkatten en de domme kijker neemt het allemaal voor waar aan
Dat ben je ook, Je kickt op de rel, je trekt niet partij voor wie dan ook. Inhoudelijk lever je geen enkele bijdrage en je probeert waar mogelijk het vuurtje nog wat verder op te stoken.quote:
Je moet nog veel leren jochie,quote:Op maandag 27 april 2009 05:19 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Dat ben je ook, Je kickt op de rel, je trekt niet partij voor wie dan ook. Inhoudelijk lever je geen enkele bijdrage en je probeert waar mogelijk het vuurtje nog wat verder op te stoken.
Overigens maakt dat je geen slecht mens in mijn ogen....
Dat doen Genee en Derksen ook. Als er gasten in de studio zijn geven ze elkaar regelmatig een flinke sneer. De gasten worden wel met kritische vragen bestookt echter nooit "gekwetst" zoals Genee en Derksen dat naar elkaar toe doen.quote:Op maandag 27 april 2009 05:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee je bent al vanaf begin op 1 iemand aan het reageren.
Die ken ik niet, heb je een link?quote:Op maandag 27 april 2009 05:22 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Dat doen Genee en Derksen ook. Als er gasten in de studio zijn geven ze elkaar regelmatig een flinke sneer. De gasten worden wel met kritische vragen bestookt echter nooit "gekwetst" zoals Genee en Derksen dat naar elkaar toe doen.
Puik stukje toneel maar mensen slikken het wel en de kijkcijfers lopen daardoor op
Ben ik dan ook uitgenodigd?quote:Op maandag 27 april 2009 05:21 schreef Twerk het volgende:
Ik wil overigens bij deze al vast aankondigen dat ik de volgende nacht een topic ga wijden aan Zaanse Curry Ketchup en later andere dingen uit het assortiment.
[ afbeelding ]
Nee, dat vind ik persoonlijk wat minder...quote:Op maandag 27 april 2009 05:21 schreef Twerk het volgende:
Ik wil overigens bij deze al vast aankondigen dat ik de volgende nacht een topic ga wijden aan Zaanse Curry Ketchup en later andere dingen uit het assortiment.
[ afbeelding ]
quote:
Er is maar 1 goede Curry.quote:Op maandag 27 april 2009 05:21 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |