Maak je niet zo druk man , die gozert gaat ook gewoon om als ie 't spul keer geproeft heb.quote:Op maandag 27 april 2009 04:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is juist zo treurig en symbolisch voor jouw kortzichtigheid dat jij er iets serieus in wil zien. Tot vervelends toe las je verkeerd en toen je zo gefrustreerd was dat je er maar niks in kon zien (wat ook de intentie was) begon je te schelden en nog harder te huilen.
Levenloos is overigens dit topic allerminst. Zelfs zonder een dorpsidioot die er te pas en te onpas doorheen loopt te blaten vermaken wij ons prima met onze zaanse mayo. Misschien moet jij met wat andere semi-intellectuelen ergens anders maareens gaan discussieren wel E-stof vrije sausjes jij eet bij de currywurst op de BBQ van de zomer.
Doet zeer hé. Lees eens terug? Hoeveel posts zijn uiteindelijk over die pauper mayonaise gegaan en vooral hoeveel over randzaken en jampotglazen? Hoe meer jij ontopic je eigen bagger probeert te verkopen destemeer haken de mensen af.quote:Op maandag 27 april 2009 04:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is juist zo treurig en symbolisch voor jouw kortzichtigheid dat jij er iets serieus in wil zien. Tot vervelends toe las je verkeerd en toen je zo gefrustreerd was dat je er maar niks in kon zien (wat ook de intentie was) begon je te schelden en nog harder te huilen.
Levenloos is overigens dit topic allerminst. Zelfs zonder een dorpsidioot die er te pas en te onpas doorheen loopt te blaten vermaken wij ons prima met onze zaanse mayo. Misschien moet jij met wat andere semi-intellectuelen ergens anders maareens gaan discussieren wel E-stof vrije sausjes jij eet bij de currywurst op de BBQ van de zomer.
Je verbeeldt je wel veel voor iemand die falend en huilend ten onder gaat door in 1 weekend eerst serieus op currywurst en vervolgens op mayo in te gaan. Het wezenlijke verschil is dat wij handelen uit vermaak en jij uit frustratie.,...quote:Op maandag 27 april 2009 04:49 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Doet zeer hé. Lees eens terug? Hoeveel posts zijn uiteindelijk over die pauper mayonaise gegaan en vooral hoeveel over randzaken en jampotglazen? Hoe meer jij ontopic je eigen bagger probeert te verkopen destemeer haken de mensen af.
Je hele manier van denken , je redenatie , je logica , je humor en vooral je parate kennis zijn van een dusdanig treurig niveau dat je iemand als ik nodig hebt om de slingers op te hangen.
Neem vrijdag. Dat was de ultieme oorwassing . Nadat ik je spartelend in je eigen onzin achtergelaten had heeft er niemand meer gereageerd.
Zo leuk vinden mensen je nou. Zelfs geen post uit medelijden
Je had hem vrijdag eens moeten horen huilen over Currywurst.quote:Op maandag 27 april 2009 04:53 schreef sig000 het volgende:
Hij blijft volhouden, heb wel respect voor zulke users.
"We" ? Wie zijn we precies? Jij en je andere 3 persoonlijkheden?quote:Op maandag 27 april 2009 04:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je verbeeldt je wel veel voor iemand die falend en huilend ten onder gaat door in 1 weekend eerst serieus op currywurst en vervolgens op mayo in te gaan. Het wezenlijke verschil is dat wij handelen uit vermaak en jij uit frustratie.,...
Vitamine Z,M, F en vooral B...wat wil je nog meer!quote:Op maandag 27 april 2009 04:58 schreef sig000 het volgende:
*btw Zaanse Mayonaise in combinatie met fricandellen en veul bier is het ultieme weerstandsmiddel ertegen.
Doe dat al jarenlang en heb er nooit last van.
quote:Op maandag 27 april 2009 04:58 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
"We" ? Wie zijn we precies? Jij en je andere 3 persoonlijkheden?![]()
Ik heb me uitermate kostelijk vermaakt , ook vandaag weer. Het is intrigerend om te zien hoe jij in je eigen domheid blijf geloven .
Feit blijft dat jouw topics zonder mij geen reet waard zijn.Dat was vandaag zo , dat was vrijdag zo en dat zal morgen zo zijn.Waar ik kom is de aandacht. Jouw kwalitatief dusdanig lage activiteiten lenen zich uitstekend voor wat bash-acties.
Feiten liegen niet gast. Ik leen me hiervoor omdat er wegens gebrek aan een waardig nachtbagger topic toch enige vorm van entertainment moet zijn.
Waarom dan niet met een zwaarlijvige zichzelf constant overschattende sauzen vetklep?
Nee zo is het niet helemaal gegaan. Jij bleef huilend je topic verdedigen in een absurde poging mij te overtuigen dat het wél van enig niveau was maar dat ik jouw zogenaamde humor niet begreep.quote:Op maandag 27 april 2009 04:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je had hem vrijdag eens moeten horen huilen over Currywurst.
Om 4:00 ofzo kondigde hij aan dat hij zich niet meer leende voor dergelijke "grapjes" en om 6:00 was ie nog aan het huilen en gissen wat de boodschap kon zijn... Daar doe je het voor. En let maar op, hij zal ook nu blijven blaffen en falen over zaanse mayo.
Je hebt hopelijk wel door dat jij er nog steeds met open ogen intuint?quote:Op maandag 27 april 2009 04:58 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
"We" ? Wie zijn we precies? Jij en je andere 3 persoonlijkheden?![]()
Ik heb me uitermate kostelijk vermaakt , ook vandaag weer. Het is intrigerend om te zien hoe jij in je eigen domheid blijf geloven .
Feit blijft dat jouw topics zonder mij geen reet waard zijn.Dat was vandaag zo , dat was vrijdag zo en dat zal morgen zo zijn.Waar ik kom is de aandacht. Jouw kwalitatief dusdanig lage activiteiten lenen zich uitstekend voor wat bash-acties.
Feiten liegen niet gast. Ik leen me hiervoor omdat er wegens gebrek aan een waardig nachtbagger topic toch enige vorm van entertainment moet zijn.
Waarom dan niet met een zwaarlijvige zichzelf constant overschattende sauzen vetklep?
Vaagheden voor domoren zoals jij idd.quote:Op maandag 27 april 2009 05:03 schreef SerieJunk het volgende:
Waar ik typ komen reacties , waar jij post heeft niemand interesse in je vaagheden . Ik speel met je gast. En als ik uitgespeeld ben laat ik jou alleen achter .... met al je vrienden en symphatisanten
Was je aan het spelen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 05:03 schreef SerieJunk het volgende:
Waar ik typ komen reacties , waar jij post heeft niemand interesse in je vaagheden . Ik speel met je gast. En als ik uitgespeeld ben laat ik jou alleen achter .... met al je vrienden en symphatisanten
Je bent mijn nachtelijke niet sexuele speeltje . Een door domheid gekenmerkt sauzen-freakje, Eentje die door al zijn dikheid en impotentie dusdanig gefrustreerd geraakt is dat het niet eens uitmaakt wat je zegt , je gaat toch wel over de rooiequote:Op maandag 27 april 2009 05:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel door dat jij er nog steeds met open ogen intuint?
Jouw bijdrages zijn enkel die van slecht lezen, hard schreeuwen en voortborduren op aannames die je doet omdat ze jou uitkomen. De kinderlijke associatie ook met zwaarlijvigheid en een Mayo topic.![]()
Wat ik wel kan zien is dat jij een uglyface hoofd hebt met een brilletje uit de jaren 70. Jij mag slechts blijven gissen naar intenties etc. Succes.
Zegt het scheldende kortzichtige mannetje. De jaren 70 hangen aan de lijn.quote:Op maandag 27 april 2009 05:06 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Je bent mijn nachtelijke niet sexuele speeltje . Een door domheid gekenmerkt sauzen-freakje, Eentje die door al zijn dikheid en impotentie dusdanig gefrustreerd geraakt is dat het niet eens uitmaakt wat je zegt , je gaat toch wel over de rooie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |