quote:Op maandag 27 april 2009 04:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kortom, je bent nog een grotere faler dan we allemaal al dachten.
Vreemde E-stoffen.. boeoeoe.
Jam koop je wel van de Hero? Of bij Hans Anders?
Even in wasmachine...quote:Op maandag 27 april 2009 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker dan... laptop zit nu onder de wijn.
quote:Op maandag 27 april 2009 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
sig000 begint met villen zonder verdoving?
Iets bruins?quote:Op maandag 27 april 2009 04:10 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
En wat denk je dat in brood zit?...
quote:Op maandag 27 april 2009 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker dan... laptop zit nu onder de wijn.
quote:
Je ava is niet woest aantrekkelijk.quote:
Je hielp mijn kwartet om zeepquote:
Jam komt bij Jantje Verkuijlen vandaan.quote:Op maandag 27 april 2009 04:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kortom, je bent nog een grotere faler dan we allemaal al dachten.
Vreemde E-stoffen.. boeoeoe.
Jam koop je wel van de Hero? Of bij Hans Anders?
Je doet echt je best maar het wil maar niel lukken.quote:Op maandag 27 april 2009 04:14 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Jam komt bij Jantje Verkuijlen vandaan.De persoon die het hardste faalt ben jij. Jezelf een predikaat sauzenkenner op te stempelen en vervolgens C-merk supermarktsausjes te prefereren boven échte produkten...
Ik zweer bij de tubes vanwege het gevoel.quote:Op maandag 27 april 2009 04:16 schreef Twerk het volgende:
Ontopic:
Ook in 10 liter emmers:
http://www.vanwijngaardenbv.com/?category=producten&product=zaanse_mayonaise&variant=10_liter
Kleine users... grote users.... geef die SerieJunk toch een draai.quote:
Idd. Die volharding in het verdedigen van wanprodukten zegt voldoende over de beste manquote:Op maandag 27 april 2009 04:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je doet echt je best maar het wil maar niel lukken.
Je leest weereens slecht en gaat ook nog elitair doen over mayo. Voor je het weet ben je weer 2 uur lang aan het huilen.. Zoals je vrijdagnacht de halve nacht heb lopen doen, toen je de currywurst weereens niet had begrepen.quote:Op maandag 27 april 2009 04:14 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Jam komt bij Jantje Verkuijlen vandaan.De persoon die het hardste faalt ben jij. Jezelf een predikaat sauzenkenner op te stempelen en vervolgens C-merk supermarktsausjes te prefereren boven échte produkten...
Don't mess with the MASTER, nooit een krentebol met pindasaus uitgeprobeerd zeker..quote:Op maandag 27 april 2009 04:14 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Het uitknijpen doet het um.quote:Op maandag 27 april 2009 04:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zweer bij de tubes vanwege het gevoel.
Je volharding is aandoenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 04:18 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Idd. Die volharding in het verdedigen van wanprodukten zegt voldoende over de beste man
Ik ook nietquote:Op maandag 27 april 2009 04:18 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Don't mess with the MASTER, nooit een krentebol met pindasaus uitgeprobeerd zeker..
Hij doelde op jou Einstein. Weer dat slechte lezen..quote:Op maandag 27 april 2009 04:18 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Idd. Die volharding in het verdedigen van wanprodukten zegt voldoende over de beste man
Ja jij snapt 'tquote:
Idd. Zo deprimerend altijd als je het laatste beetje eruit knijpt en je bent weer overgeleverd aan smakeloze sauzen uit speciaalzaken.quote:
Ik heb altijd een reserve tube liggen.quote:Op maandag 27 april 2009 04:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Zo deprimerend altijd als je het laatste beetje eruit knijpt en je bent weer overgeleverd aan smakeloze sauzen uit speciaalzaken.
Ik ook vrijwel altijd. Harde lessen geleerd in het verleden....quote:Op maandag 27 april 2009 04:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een reserve tube liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |