Wat koop jij dan?quote:Op maandag 27 april 2009 03:50 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Exact. Ik koop kwaliteit. Jij koopt vet terwijl over meer dan voldoende vet beschikt. Dus jij faalt.
quote:Op maandag 27 april 2009 03:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Lol, je bent het nog echt ook?
Ik dacht een willekeurige faler van uglyfaces ofzo?
quote:Op maandag 27 april 2009 03:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Had jij maar nooit een foto geplaatst.
Mijn netvlies... wat doe je?
Meet Twerkquote:Op maandag 27 april 2009 03:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eitjes gevuld met zaanse mayo en mosterd enz en wat verdwaalde jampotglazen.
* PrintScreen jampotglazen op de grond gooit en erop doet springen.quote:Op maandag 27 april 2009 03:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eitjes gevuld met zaanse mayo en mosterd enz en wat verdwaalde jampotglazen.
Dan heb je meer om van te houden toch?quote:Op maandag 27 april 2009 03:55 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Meet Twerk![]()
[ afbeelding ]
Dan toch maar GEEN jampotglazen ...
quote:Op maandag 27 april 2009 03:54 schreef Syb-rund. het volgende:
zaanse mayo!![]()
trouwens, diegene die yogonaise heeft bedacht mogen ze van mij part tussen de Canadese zeehondjes leggen
quote:Op maandag 27 april 2009 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Dat kan je die onschuldige beestjes niet aandoen.![]()
Die eikel heeft gewoon Euroshopper meegenomen bij AH ipv de Zaanse.quote:Op maandag 27 april 2009 03:59 schreef Twerk het volgende:
En nog steeds weten we niet welk exotisch en exclusief merk die faler koopt in de zogenaamde sauzen-speciaalzaak..
quote:Op maandag 27 april 2009 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kunnen het wel hebben hoor., ze knuppelen gewoon terug.
Lidl - eigen merk...maar met fabeltje!quote:Op maandag 27 april 2009 03:59 schreef Twerk het volgende:
En nog steeds weten we niet welk exotisch en exclusief merk die faler koopt in de zogenaamde sauzen-speciaalzaak..
Ik eet nauwelijks sauzen . En mocht het nodig zijn i.v.m. een BBQ , feestjes etc dan laat ik meestal via Hansel iets aanrukken.quote:Op maandag 27 april 2009 03:59 schreef Twerk het volgende:
Beetje jammer dat die zeehond sommige users nog niet heeft gevonden.quote:
sommige worden nou eenmaal neergeknuppeld jaquote:Op maandag 27 april 2009 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Dat kan je die onschuldige beestjes niet aandoen.![]()
quote:
Kort samengevat.quote:Op maandag 27 april 2009 04:03 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Ik eet nauwelijks sauzen . En mocht het nodig zijn i.v.m. een BBQ , feestjes etc dan laat ik meestal via Hansel iets aanrukken.
Kwaliteit zonder conserveringsmiddelen of andere vreemde E-stoffen . Als je dan toch de sauzenkoning pretendeert te zijn laat je dan tenminste goed voorlichten.
Ah we hebben een kenner.quote:Op maandag 27 april 2009 04:03 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Ik eet nauwelijks sauzen . En mocht het nodig zijn i.v.m. een BBQ , feestjes etc dan laat ik meestal via Hansel iets aanrukken.
Kwaliteit zonder conserveringsmiddelen of andere vreemde E-stoffen . Als je dan toch de sauzenkoning pretendeert te zijn laat je dan tenminste goed voorlichten.
Dat zeggen ze, ja...! beetje misleiden door omstandigheden..quote:Op maandag 27 april 2009 04:03 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Ik ben juist wat milder geworden en wil ze niet gelijk neerknupppelen.quote:Op maandag 27 april 2009 04:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die zeehond sommige users nog niet heeft gevonden.
Vooral de knuppels
sig000 begint met villen zonder verdoving?quote:Op maandag 27 april 2009 04:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben juist wat milder geworden en wil ze niet gelijk neerknupppelen.
Kortom, je bent nog een grotere faler dan we allemaal al dachten.quote:Op maandag 27 april 2009 04:03 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
En wat denk je dat in brood zit?...quote:Op maandag 27 april 2009 04:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kortom, je bent nog een grotere faler dan we allemaal al dachten.
Vreemde E-stoffen.. boeoeoe.
Jam koop je wel van de Hero? Of bij Hans Anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |