abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68410787
Ik ging een treinticket naar Berlijn boeken bij NS Hispeed. Data en gegevens opgegeven, iDeal betaling gedaan, nieuwe pagina laden... error, probeer het opnieuw bla bla. Ik dat doen, met succes. Kijk ik net bij m'n telebankieren is het dus wel 2x afgeschreven

Morgen maar even bellen dan:
quote:
Voor vragen die naar voren komen bij het online boeken kunt u terecht bij de Internet Support Desk. Telefoonnummer:

0900 - 9296/keuze 2
(0,35 euro per minuut)
0,35 euro per minuut?! Ja die euro's mogen ze fijn overmaken bovenop de terugstorting

Klacht: Bedrijven die fouten maken en dat de klant die daar slachtoffer van is nog eens 'vrijwillig' geld mag gaan betalen om het opgelost te krijgen. En dat dat nog steeds zomaar kan in NL

Dubbelklacht: NS

Edit: NS Hispeed heeft mij zelf ge-emailed al dat er een dubbele betaling is en of ik het teruggestort wil hebben of nog een boeking wil doen

Klacht in het algemeen over 0900 helpdesks blijft staan

[ Bericht 14% gewijzigd door Espabilado op 27-04-2009 17:06:47 ]
pi_68410882
Hey jij hebt ook al zo'n geil principieel topic over de NS net als ik.
Ben jij toevallig ook een arme sloeber?

NS geeft mijn 4,35 euro niet!
pi_68410923
Geld genoeg maar ik weiger extra geld uit te moeten geven aan een bedrijf puur omdat die een fout hebben gemaakt. Is je reinste diefstal.

De NS moet eerder míj betalen voor het extra ongemak. Dus ik pleit dat vanaf nu je 0,35 euro p/m ontvangt als je een helpdesk moet bellen.
pi_68410935
klacht onterecht.

NS HighSpeed
0900 nummer: 0900 9296
Alternatief nummer: 088 6712000
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_68410961
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:31 schreef Espabilado het volgende:
Geld genoeg maar ik weiger extra geld uit te moeten geven aan een bedrijf puur omdat die een fout hebben gemaakt. Is je reinste diefstal.

De NS moet eerder míj betalen voor het extra ongemak. Dus ik pleit dat vanaf nu je 0,35 euro p/m ontvangt als je een helpdesk moet bellen.
Dus principieel geil topic, hoeveel geld wil je precies terug krijgen dan van de NS?
pi_68411001
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:32 schreef Posergoth6667 het volgende:
klacht onterecht.

NS HighSpeed
0900 nummer: 0900 9296
Alternatief nummer: 088 6712000
Dan is mijn klacht alsnog dat ze je geld willen afnemen door te staten bij de betreffende error:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want waar haal jij dan dat alternatieve nummer vandaan?
pi_68411025
Heeft u nog vragen? Kijk dan bij Veelgestelde vragen op www.ns.nl of bel met onze klantenservice op telefoonnummer 0900- 2021163 (0,10 euro per minuut).


Met vriendelijke groet,

Nederlandse Spoorwegen

Dit bericht is automatisch aangemaakt en verstuurd. Teruggezonden berichten worden niet gelezen.

www.ns.nl
pi_68411058
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef sappo het volgende:

[..]

Dus principieel geil topic, hoeveel geld wil je precies terug krijgen dan van de NS?
Ik vind werkelijk dat een of andere belangenorganisatie/overheid eens moet optreden tegen dit soort zaken. het mag toch niet zo zijn dat een consument de dupe is van een fout van een bedrijf en dat diezelfde consumenten de kosten mag gaan betalen om het op te lossen?! Is voor mij dan een principekwestie ja maar het gaat dan ook tegen alle logica in.
pi_68411071
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef sappo het volgende:
Heeft u nog vragen? Kijk dan bij Veelgestelde vragen op www.ns.nl of bel met onze klantenservice op telefoonnummer 0900- 2021163 (0,10 euro per minuut).


Met vriendelijke groet,

Nederlandse Spoorwegen

Dit bericht is automatisch aangemaakt en verstuurd. Teruggezonden berichten worden niet gelezen.

www.ns.nl
NS Hispeed en NS.nl opereren vrijwel apart zover ik weet.
pi_68411096
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:39 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ik vind werkelijk dat een of andere belangenorganisatie/overheid eens moet optreden tegen dit soort zaken. het mag toch niet zo zijn dat een consument de dupe is van een fout van een bedrijf en dat diezelfde consumenten de kosten mag gaan betalen om het op te lossen?! Is voor mij dan een principekwestie ja maar het gaat dan ook tegen alle logica in.
Ja maar ja, soms win je soms verlies je, is bij de kassa ook zo, soms krijg je wat geld te veel en soms betaal je te veel. Het gaat om dusdanig kleine bedragen dat niemand hier arm of rijk van wordt, of zie ik het verkeerd?
pi_68411135
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:41 schreef sappo het volgende:

[..]

Ja maar ja, soms win je soms verlies je, is bij de kassa ook zo, soms krijg je wat geld te veel en soms betaal je te veel. Het gaat om dusdanig kleine bedragen dat niemand hier arm of rijk van wordt, of zie ik het verkeerd?
Nou ik denk dat de enige reden dat UPC niet failliet ging was dat de duizenden mensen met problemen moesten betalen voor de helpdesklijn en lekker lang in de wacht gingen

Maar nogmaals het gaat er om dat bedrijven hun fouten doorrekenen aan de klant. Omgekeerde wereld. Als je een koelkast besteld en ze leveren de verkeerde zou het toch wat zijn als je 2x leveringskosten moet dokken? Let wel dat het gross van de bedrijven dit kunstje flikt en ze mensen aardig lang in de wacht zetten ook nog.

En nu heb ik nog een vaste telefoonlijn maar mensen met enkel een mobieltje zijn helemaal de sjaak.
pi_68412434
Terechte klacht inderdaad. Klantenservice hoort een gratis nummer te zijn. Het heet immers ook klantenservice, en geen klantendienst, wat al aangeeft dat het eigenlijk gratis verleend hoort te worden.
pi_68412716
Waarom is dit de fout van de NS? Misschien moet jij eens een normale browser gaan gebruiken of de plugins updaten enzovoorts.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_68412762
MENSEN!! www.vraagalex.nl
--- ҉ ---
pi_68413869
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:08 schreef Wells.p het volgende:
MENSEN!! www.vraagalex.nl
mja de helft van die nummers werkt niet..
pi_68428851
Ik riep te vroeg wb de NS zie edit
  woensdag 29 april 2009 @ 09:36:39 #17
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_68488402
Gelijk paniek

DIRECT BELLEN! (ff naar de bank lopen en storneren was voldoende gweest)

Wordt TS geattendeerd door NS en krijgt hij het geld alsnog terug. Netjes van NS. Had niet anders verwacht.
  woensdag 29 april 2009 @ 09:51:05 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68488581
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:08 schreef Wells.p het volgende:
MENSEN!! www.vraagalex.nl

Telfort:
quote:
0900-nummer: 0900 9596 (30 cpm)
Alternatief nummer: 020 2002000 of 020 6976337
Bel alternatief gratis: Toon | Verberg


Rating:
Locatie: iLocal
Website: http://www.telfort.nl

Antwoordnummer: 11092
5200 VC 's-Hertogenbosch

Extra informatie:
Telfort geeft aan dat het eerdere nummer, 020 2005130 enkel voor zakelijk gebruik is.
Andere alternatief is het nummer 0800 1707.

Retail Support: 0800 2288027

Overige alternatieven:

020 2004442
020 2004443
020 2004445
020 2004446
020 2004488
020 2004448
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68488959
eens met klacht.
en vooral als je na 18 minuten te horen krijgt o, daarvoor moet je niet bij ons zijn we verbinden u door. :0
pi_68489103
Gewoon je bank laten regelen kost niks
pi_68489142
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef devl1nsect het volgende:
Gelijk paniek

DIRECT BELLEN! (ff naar de bank lopen en storneren was voldoende gweest)

Wordt TS geattendeerd door NS en krijgt hij het geld alsnog terug. Netjes van NS. Had niet anders verwacht.
Waneer gaan mensen begrijpen dat dit alleen met automatische incasso's kan?
  woensdag 29 april 2009 @ 10:13:51 #23
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68489239
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:10 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Waneer gaan mensen begrijpen dat dit alleen met automatische incasso's kan?
inderdaad

In elk topic waar het om betaling gaat heb je wel zo'n droeftoeter die 'storneren' roept

Het zou toch van de zotte zijn als je alles kan storneren? Bestelling doen bij webwinkel, product ontvangen en naar de bank rennen om het geld terug te halen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_68493055
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:10 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Waneer gaan mensen begrijpen dat dit alleen met automatische incasso's kan?
yep
pi_68519678
Terechte klacht! Klantenservices horen gewoon gratis te zijn.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_68560255
Ts die helpdesks dient te raadplegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')