0,35 euro per minuut?! Ja die euro's mogen ze fijn overmaken bovenop de terugstortingquote:Voor vragen die naar voren komen bij het online boeken kunt u terecht bij de Internet Support Desk. Telefoonnummer:
0900 - 9296/keuze 2
(0,35 euro per minuut)
Dus principieel geil topic, hoeveel geld wil je precies terug krijgen dan van de NS?quote:Op maandag 27 april 2009 00:31 schreef Espabilado het volgende:
Geld genoeg maar ik weiger extra geld uit te moeten geven aan een bedrijf puur omdat die een fout hebben gemaakt. Is je reinste diefstal.
De NS moet eerder míj betalen voor het extra ongemak. Dus ik pleit dat vanaf nu je 0,35 euro p/m ontvangt als je een helpdesk moet bellen.
Dan is mijn klacht alsnog dat ze je geld willen afnemen door te staten bij de betreffende error:quote:Op maandag 27 april 2009 00:32 schreef Posergoth6667 het volgende:
klacht onterecht.
NS HighSpeed
0900 nummer: 0900 9296
Alternatief nummer: 088 6712000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want waar haal jij dan dat alternatieve nummer vandaan?
Ik vind werkelijk dat een of andere belangenorganisatie/overheid eens moet optreden tegen dit soort zaken. het mag toch niet zo zijn dat een consument de dupe is van een fout van een bedrijf en dat diezelfde consumenten de kosten mag gaan betalen om het op te lossen?! Is voor mij dan een principekwestie ja maar het gaat dan ook tegen alle logica in.quote:Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef sappo het volgende:
[..]
Dus principieel geil topic, hoeveel geld wil je precies terug krijgen dan van de NS?
NS Hispeed en NS.nl opereren vrijwel apart zover ik weet.quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef sappo het volgende:
Heeft u nog vragen? Kijk dan bij Veelgestelde vragen op www.ns.nl of bel met onze klantenservice op telefoonnummer 0900- 2021163 (0,10 euro per minuut).
Met vriendelijke groet,
Nederlandse Spoorwegen
Dit bericht is automatisch aangemaakt en verstuurd. Teruggezonden berichten worden niet gelezen.
www.ns.nl
Ja maar ja, soms win je soms verlies je, is bij de kassa ook zo, soms krijg je wat geld te veel en soms betaal je te veel. Het gaat om dusdanig kleine bedragen dat niemand hier arm of rijk van wordt, of zie ik het verkeerd?quote:Op maandag 27 april 2009 00:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind werkelijk dat een of andere belangenorganisatie/overheid eens moet optreden tegen dit soort zaken. het mag toch niet zo zijn dat een consument de dupe is van een fout van een bedrijf en dat diezelfde consumenten de kosten mag gaan betalen om het op te lossen?! Is voor mij dan een principekwestie ja maar het gaat dan ook tegen alle logica in.
Nou ik denk dat de enige reden dat UPC niet failliet ging was dat de duizenden mensen met problemen moesten betalen voor de helpdesklijn en lekker lang in de wacht gingenquote:Op maandag 27 april 2009 00:41 schreef sappo het volgende:
[..]
Ja maar ja, soms win je soms verlies je, is bij de kassa ook zo, soms krijg je wat geld te veel en soms betaal je te veel. Het gaat om dusdanig kleine bedragen dat niemand hier arm of rijk van wordt, of zie ik het verkeerd?
quote:
quote:0900-nummer: 0900 9596 (30 cpm)
Alternatief nummer: 020 2002000 of 020 6976337
Bel alternatief gratis: Toon | Verberg
Rating:
Locatie: iLocal
Website: http://www.telfort.nl
Antwoordnummer: 11092
5200 VC 's-Hertogenbosch
Extra informatie:
Telfort geeft aan dat het eerdere nummer, 020 2005130 enkel voor zakelijk gebruik is.
Andere alternatief is het nummer 0800 1707.
Retail Support: 0800 2288027
Overige alternatieven:
020 2004442
020 2004443
020 2004445
020 2004446
020 2004488
020 2004448
Waneer gaan mensen begrijpen dat dit alleen met automatische incasso's kan?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef devl1nsect het volgende:
Gelijk paniek![]()
DIRECT BELLEN!(ff naar de bank lopen en storneren was voldoende gweest)
Wordt TS geattendeerd door NS en krijgt hij het geld alsnog terug. Netjes van NS. Had niet anders verwacht.
inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 10:10 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Waneer gaan mensen begrijpen dat dit alleen met automatische incasso's kan?
yepquote:Op woensdag 29 april 2009 10:10 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Waneer gaan mensen begrijpen dat dit alleen met automatische incasso's kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |