wauw das eng.quote:Op zondag 26 april 2009 23:38 schreef Fogel het volgende:
En een correctie, Noorwegen heeft inmiddels 220km snelweg. Ik moet ca 500km rijden om op een Noorse snelweg terecht te komen (en ja, ik ben al in Noorwegen) *zucht*.
't Is een Noorse OPquote:
Jij gaat in een uithoek wonenquote:Op zondag 26 april 2009 23:38 schreef Fogel het volgende:
En een correctie, Noorwegen heeft inmiddels 220km snelweg. Ik moet ca 500km rijden om op een Noorse snelweg terecht te komen (en ja, ik ben al in Noorwegen) *zucht*.
En, al lekker aan het werk? Of heb je uitgeslapen?quote:
Inderdaad, precies genoeg informatie, vooral niet teveel zeggenquote:
Zijn er in Nederland nog plekken waar je meer dan 1km van een snelweg af woont?quote:Op maandag 27 april 2009 00:45 schreef Light het volgende:
[..]
Jij gaat in een uithoek wonenIk heb een snelweg op 100 meter, hemelsbreed. De oprit is op ongeveer 1km, over de weg. Nu nog een auto.
En internet, post, of zelfs gewoon helemaal niet (de zgn 'stille accept').quote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Noorwegen, het land waar je belastingaangifte per SMS kan doen
Uitgeslapen want dochterlief hoeft niet naar schoolquote:Op maandag 27 april 2009 06:02 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En, al lekker aan het werk? Of heb je uitgeslapen?
quote:Op maandag 27 april 2009 09:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
En internet, post, of zelfs gewoon helemaal niet (de zgn 'stille accept').
Ik zie mezelf hier al een SMS-je sturen aan Jan-Kees de Jager (Staatssecretaris financiën)quote:Ik heb nog 3 dagen om mijn aangifte in te leveren en als ik het niet doe dan gaan ze er vanuit dat ik hun voorstel OK vind (je belastingformulier krijg je ingevuld thuis, je moet alleen nakijken of alles klopt - meestal wel het geval maar af en toe zijn er een paar aftrekposten vergeten).
ik heb 2 snelwegen op < 100 meterquote:Op maandag 27 april 2009 00:45 schreef Light het volgende:
[..]
Jij gaat in een uithoek wonenIk heb een snelweg op 100 meter, hemelsbreed. De oprit is op ongeveer 1km, over de weg. Nu nog een auto.
Maar zelfs dat lukt niet meer in de randstadquote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Fogel het volgende:
Ik rij liever 80 km/u op een rijksweg.......
Nu weet ik weer waarom ik een fan ben van Noorwegen en Zweden. Vroeger vaak geweest, altijd strak georganiseerd daar, soms wel een beetje wereldvreemd, afhankelijk van waar je zit.quote:Op maandag 27 april 2009 14:30 schreef Fogel het volgende:
Hier hebben we nog steeds het filenieuws gedetailleerd op kruispuntniveau met het verwachtte aantal minuten vertraging. Meer dan 5 autos voor je bij een verkeerslicht veel verkeer, meer dan 10 autos = file
Net zoals meer dan 10 woorden in de OP al een "literaire file" oplevertquote:Op maandag 27 april 2009 14:30 schreef Fogel het volgende:
Hier hebben we nog steeds het filenieuws gedetailleerd op kruispuntniveau met het verwachtte aantal minuten vertraging. Meer dan 5 autos voor je bij een verkeerslicht veel verkeer, meer dan 10 autos = file
De initiele OP waren precies 10 woorden, net geen file dusquote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Net zoals meer dan 10 woorden in de OP al een "literaire file" oplevert
Je klinkt wel erg happy met je 2 snelwegen voor de deur. Ik zou er persoonlijk minder blij van worden. Ik heb op 25 meter van een snelweg gewoond, gelukkig stond er nog een flat tussen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ik heb 2 snelwegen op < 100 meter![]()
EN een auto
Die Noorse versie lijkt me dan wel koddigquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef Fogel het volgende:
Als ik een van de twee vind, dan scan ik de betreffende pagina
En informatief.quote:Op maandag 27 april 2009 15:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Die Noorse versie lijkt me dan wel koddig
Wees gerust, er staat een afbeelding bijquote:
Jawel. Ik moet eerst een km rijden voor ik op een doorgaande weg kom.quote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er in Nederland nog plekken waar je meer dan 1km van een snelweg af woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |