abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68408392
Kijk ik eens voor de verandering naar het magische verkijkkastje inclusief reclames. Nu valt mijn bek bijna letterlijk open door het gebrek aan niveau van de hedendaagse reclame. Zo zag ik vandaag tegen de klok van 8 een reclame door één of andere gare keukenverkoper die de geweldige actie had om dit weekend keukens voor de halve prijs te verkopen. Leuk, ware het niet dat de winkels van die keukenslijter op vrijdag en zaterdag alleen open waren, niet op zondag. Reclameklacht twee gaat over die gare bakkes van Hennie Huisman met zijn Bingo Schooierij. Want, "straks gaat het spel beginnen, over enkele ogenblikken". Waarna ik met mijn machtige, diepe, erotische bruine ogen een blik werp op de klok die de reclame vermeldt: 20.00 uur. Waarom vraag ik mij af, kopen die gare lui voor veel geld reclametijd in voor reclame die niet eens zin heeft en daardoor mijn tijd verdoen.
pi_68408428
Ooit van enter gehoord.
Of doe dan in ieder geval Klacht en samenvatting
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 26 april 2009 @ 23:01:21 #3
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68408446
Het is patat.
pi_68408461
Ik ben geen conformist op alle fronten. Maar jij kan alleen lezen als zinnen netjes worden afgekapt? Het is godverdorie geen verhaal voor Nederlands op school oid.
pi_68408471
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef Lundegaard het volgende:
Het is patat.
Zwaar terecht ja.
pi_68408485
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef memrtn het volgende:
Ik ben geen conformist op alle fronten. Maar jij kan alleen lezen als zinnen netjes worden afgekapt? Het is godverdorie geen verhaal voor Nederlands op school oid.
Nee FOK! zit daar nog onder

Maar wat is het probleem dat die keukenkasthomo alleen op zaterdag open is? Dan kan je toch voor halve prijs kopen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_68408499
De reclame werd op zondag uitgezonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')