Je hoeft het niet te kijken hoor.quote:aan ons opdringt.
Als onze belastingcenten alleen maar daaraan besteed werden. Maar dat is slechts een fractie van het geld dat naar de Multicul gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 22:38 schreef Scaurus het volgende:
Uit pure verveling checkte ik vanavond eens even wat voor programma's de staatstelevisie van mijn belastingcenten maakt. Was Shouf shouf habibi de serie bezig. U raadt het al: de Marokkaanse Nederlander was daarin een goeie gozer, type buurjongen, die het probleem wil oplossen, maar tegengewerkt wordt door domme, naïeve, arrogante, opgefokte Nederlanders.
Ander programma: 'Spangas'. Stel jongeren op een of ander VMBO, doet van alles met elkaar (zelfs sodomie), behalve leren. Dat sommigen van hen uit Marokko of Suriname komen, dat maakt toch helemaal niet uit? Wij beoordelen elkaar op basis van karakter, niet huidskleur. Yeah right.
Klacht: linkse staatstelevisie die met onze belastingcenten multiculturele fantasieën aan ons opdringt.
Nee, maar wel voor te betalen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef Smart_ass het volgende:
Spangas.![]()
Over de slechtste series op de Nederlandse televisie gesproken.
Eens.quote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vond de film wel leuk en de eerste serie ook wel
Maar volg de nieuwe serie niet
Een foto uit Verborgen Gebrekenquote:
Nou nouquote:
TOPIC SAVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zoalsquote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik weet daar veel betere series voor
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef denkjedat het volgende:
spangas is gewoon gruwelijk mooi punt uit
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hij gebruikte hem anders zelf ja
Gisteren was hij ook geniaal, met die deurbelquote:
Vorige week met die katquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook geniaal, met die deurbel![]()
![]()
Jammer dat ik geen filmpje ervan kan vinden
quote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef Smart_ass het volgende:
Spangas.![]()
Over de slechtste series op de Nederlandse televisie gesproken.
Zeur niet, altijd mooie vrouwen bij die quiz met die slager.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
Wat trouwens het toppunt is qua multiculti bagger is Raymann is Laat. Zó slecht dat het niet in woorden is uit te drukken. Daarom maar twee smileys![]()
.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
Wat trouwens het toppunt is qua multiculti bagger is Raymann is Laat. Zó slecht dat het niet in woorden is uit te drukken. Daarom maar twee smileys![]()
.
Welke klacht? kwam er nog iets slims na "staatstelevisie" (toen hield ik op met lezen)quote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef Scaurus het volgende:
Maar goed, jullie zijn het eens met mijn klacht?
wt...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |