ja wel er hangen alleen allemaal takken voor toch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er is géén buiten, die ruimte beslaat iets van 70cm bij een bij een meter of 4,5 thats all.
meldt je ff opnieuw aan op www.thebunkeronline.tvquote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap er niks van tig keer me weer opnieuw ingelogd probeer het morgenochtend wel.
ieder geval voor 8 uur sàvonds
Weet ik niet, zou ik nog over moeten bellen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi
Wat ga je nog doen in Eindhoven, komende week?
Aan de buitenkant voor een deel klimop, ik zag dat Bart die voor een groot gedeelte had weggehaald, dat zei hij althans..aan de binnenkant, heeft hij die weggehaaldquote:Op zondag 26 april 2009 22:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja wel er hangen alleen allemaal takken voor toch?
Zou leuk zijn, als deze een succes wordt zou dat best eens kunnen!quote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef Jimbo het volgende:
meer streamsmss als dr ooit een 2e serie komt
quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
meldt je ff opnieuw aan op www.thebunkeronline.tv
ik kreeg net een bericht dat er bij sommige een foute mail verstuurd was en dus dat ze op de testomgeving aangemeld hadden.
Vrij zeker dat het dan opgelost is!
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat als ik één keer succesvol ingelogd ben er dus met mijn account niets aan de hand is
Dan is het toch klaar!quote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat als ik één keer succesvol ingelogd ben er dus met mijn account niets aan de hand is
Leuk foto'squote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou ik nog over moeten bellen.
Ben nu echt even toe aan een beetje lichamelijke rust, de tuin is nu af en ik moet nog wat werk inleveren.
In drie weken de hele tuin omgegooid en afgelopen vrijdag nog even geholpen in de bunker.
Gister heel veel teringzooi weggebracht naar de stort en de laatste stenen de grond in geslagen.
Vandaag nog wat vlonders met de decoupeer op maat gezaagd,het laatste stukje voor onder de afvalbakken.
Straks maar even foto's posten.
Wat ik bij de bunker zou willen doen is werken als een schakel tussen ons Fokkers en de bunker, updates in de vorm van nieuwtjes en het terugkoppelen van onze feedback richting te bunker lijkt me gaaf om te doen.
Ik heb het idee dat de aansluiting op ons als Fokkers nog niet optimaal is, de berichtgeving is vaak voor een breder algemeen publiek bedoelt waardoor ze vaak de plank misslaan (wij prikken vrij snel door berichtgeving heen).
quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou ik nog over moeten bellen.
Ben nu echt even toe aan een beetje lichamelijke rust, de tuin is nu af en ik moet nog wat werk inleveren.
In drie weken de hele tuin omgegooid en afgelopen vrijdag nog even geholpen in de bunker.
Gister heel veel teringzooi weggebracht naar de stort en de laatste stenen de grond in geslagen.
Vandaag nog wat vlonders met de decoupeer op maat gezaagd,het laatste stukje voor onder de afvalbakken.
Straks maar even foto''s posten.
Wat ik bij de bunker zou willen doen is werken als een schakel tussen ons Fokkers en de bunker, updates in de vorm van nieuwtjes en het terugkoppelen van onze feedback richting te bunker lijkt me gaaf om te doen.
Ik heb het idee dat de aansluiting op ons als Fokkers nog niet optimaal is, de berichtgeving is vaak voor een breder algemeen publiek bedoelt waardoor ze vaak de plank misslaan (wij prikken vrij snel door berichtgeving heen).
Ik had er al eerder naar gevraagd en nu komen ze eraanquote:
Mmm, ik zag toch écht een foutje nu, foei!quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om aan zo'n project mee te werken, lijkt me.
Wat betrefd je opmerkingen aangaande de samenwerking met FOK!: als het goed is, zit men daar momenteel over te praten, rond de tafel.
Foto's? Tof!
En nee, Dees, ik hoef morgen niet te werken. Want dan zuip ik niet. Dat heb ik wel afgeleerd in de loop der jaren.
Ja dat vermoeden had ik al, maar er zullen vast mensen zoals een PP en Cc opduiken vanavond waardoor ik buitenspel word gezet, ach so be it.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om "op de werkvloer" aan zo'n project mee te werken, lijkt me.
Wat betreft je opmerkingen aangaande de samenwerking met FOK!: als het goed is, zit men daar momenteel over te praten, rond de tafel.
Foto's? Tof!
En nee, Dees, ik hoef morgen niet te werken. Want dan zuip ik niet. Dat heb ik wel afgeleerd in de loop der jaren.
Die dquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ik zag toch écht een foutje nu, foei!
RLS SC.quote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er al eerder naar gevraagd en nu komen ze eraan![]()
Dementor moet wel even melden waar, want hier mag natuurlijk niet
quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al, maar er zullen vast mensen zoals een PP en Cc opduiken vanavond waardoor ik buitenspel word gezet, ach so be it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |