Ik gebruik alleen MSN en skype, zo'n bulky alles in 1 progje vink dan een beetje overkill.quote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Live Messenger is sowieso bagger... Trillian/Adium
Alles beter dan live messengerquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen MSN en skype, zo'n bulky alles in 1 progje vink dan een beetje overkill.
Kudo's voor die kat btw.
Dat heeft hetzelfde effect..quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef punkjunk het volgende:
Gewoon foto selecteren, ctrl+c, naar je chat venster: ctrl+v
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef Nikmans het volgende:
Vind je het weer niks, meneer anti-establishment FUCK THE SYSTEM
quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef Nikmans het volgende:
Vind je het weer niks, meneer anti-establishment FUCK THE SYSTEM
Daar ben ik al een aardige tijd naar aan het zoeken en kom zo langzamerhand tot de slotsom dat dat niet kan.quote:Op zondag 26 april 2009 22:43 schreef RacerDKB het volgende:
Kankerfunctie inderdaad
Hoe zet je het uit?
En nee, ik ga niet Trillian of iets gebruikenDat is voor tweakers.
Het zal vast wel mogelijk worden in van die A-Patch of Mess patch over een tijdje.quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar ben ik al een aardige tijd naar aan het zoeken en kom zo langzamerhand tot de slotsom dat dat niet kan.
Dat help ik je hopen. .quote:Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het zal vast wel mogelijk worden in van die A-Patch of Mess patch over een tijdje.
Zo he.quote:Op maandag 27 april 2009 10:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat help ik je hopen. .
Ik krijg er zwaar de zenuwen van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |