Ik gebruik alleen MSN en skype, zo'n bulky alles in 1 progje vink dan een beetje overkill.quote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Live Messenger is sowieso bagger... Trillian/Adium
Alles beter dan live messengerquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen MSN en skype, zo'n bulky alles in 1 progje vink dan een beetje overkill.
Kudo's voor die kat btw.
Dat heeft hetzelfde effect..quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef punkjunk het volgende:
Gewoon foto selecteren, ctrl+c, naar je chat venster: ctrl+v
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef Nikmans het volgende:
Vind je het weer niks, meneer anti-establishment FUCK THE SYSTEM
quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef Nikmans het volgende:
Vind je het weer niks, meneer anti-establishment FUCK THE SYSTEM
Daar ben ik al een aardige tijd naar aan het zoeken en kom zo langzamerhand tot de slotsom dat dat niet kan.quote:Op zondag 26 april 2009 22:43 schreef RacerDKB het volgende:
Kankerfunctie inderdaad
Hoe zet je het uit?
En nee, ik ga niet Trillian of iets gebruikenDat is voor tweakers.
Het zal vast wel mogelijk worden in van die A-Patch of Mess patch over een tijdje.quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar ben ik al een aardige tijd naar aan het zoeken en kom zo langzamerhand tot de slotsom dat dat niet kan.
Dat help ik je hopen. .quote:Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het zal vast wel mogelijk worden in van die A-Patch of Mess patch over een tijdje.
Zo he.quote:Op maandag 27 april 2009 10:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat help ik je hopen. .
Ik krijg er zwaar de zenuwen van.
Dit gaan we thuis ff proberen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:24 schreef James1988 het volgende:
Je bent niet de enige die er last van heeft. Een tweetal oplossingen:
1) Met een hexeditor gaan kloten: Photo Sharing feature in Live Messenger: Kill it dead
2) Messenger Plus! Live + registry edit
Ik vind die laatste MSN verzie op het oog wel een flinke vooruitgang. En moet allen in een bliksemtempo wat gedaan worden aan die picture manager.quote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef TheClown1 het volgende:
jammer dat je die oude msn niet meer kan gebruiken. was altijd gewoon een topper. nu dit live gedoe is echt waardeloos
Is een argument er voor inderdaad, maar maak het dan een keuze.quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Handig man!
Als iemand haar nieuwe kapsel ofzo wil laten zien heb je niet opeens honderd foto's in ontvangen bestanden
Neemt niet weg dat ik gewoon de keuze wil hebben dit wel of niet te gebruiken.quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef Suusje-V het volgende:
Zo moeilijk is dat niet.. Dat krijg je alleen als je zelf msn 9 hebt en degene naar wie je het toestuurt het ook heeft.
Jij kunt gewoon gelijk op het kruisje drukken, degene naar wie je het stuurt ziet hetzelfde schermpje als jij zag en klikt dan gewoon heel simpel op de floppydisk die onderin staat. Zodra diegene daarop klikt is de foto/het bestand binnen enkele seconden verstuurd.
Echt, van een mug een olifant maken!
Dat is waar.quote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Is een argument er voor inderdaad, maar maak het dan een keuze.
Als ik die bullshit niet wil moet ik het uit kunnen zetten maar ook dat kan niet. (zonder hakken en schoppen)
Ja, dat vind ik ook..quote:Op maandag 27 april 2009 13:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik gewoon de keuze wil hebben dit wel of niet te gebruiken.
Het frustreert me op verschillende niveau's als ik ff snel een plaatje stuur en MSN, de eigenwijze kut dat het er rondloopt, doet wat ik niet wil.
Er moet op zijn minst een optie komen waar het in uit te schakelen is.
In de praktijk deed ik dat nooit.quote:Op maandag 27 april 2009 14:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook..
Als je nu dat kutscherm niet wil hebben moet je bovenin voor verzenden op "bestanden"klikken ipv "foto's" en dan de foto opzoeken tussen je bestanden.. Dan krijg je het zoals het altijd al is geweest met msn messenger. Is wel stuk minder snel dan gewoon ff slepen, of knippen/plakken, maarja...
Euh.quote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik vind het wel makkelijk. Ik wil namelijk niet iemands foto's op mijn computer opslaan, ik wil ze enkel zien.
Of zouden jullie het lekker vinden als alle foto's die je op internet bekijkt eerst lokaal opgeslagen moesten worden?
Stel, ik wil jou deze foto laten zien:quote:Op maandag 27 april 2009 17:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Euh.
Dat kan mij nou niet echt aan mijn bal jeuken. Ik kies er immers voor mijn smoel op internet te plempen.
Daarnaast word alles van internet opgeslagen in de vorm van tijdelijke internet bestanden die je om de zoveel tijd wegmikt. Als je daar zo veel waarde aan hecht kan je hetzelfde doen met je ontvangen MSN bestanden.
Ik heb het liever gewoon als bestand dan dat het me in mijn smoel geramd word zonder dat ik er om vraag. Kan ik er naar kijken als het me even uitkomt.quote:Op maandag 27 april 2009 17:20 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Stel, ik wil jou deze foto laten zien:
[ afbeelding ]
Zou het dan niet storend zijn dat je de foto niet ziet, maar dat je het bestand eerst lokaal op moet slaan, en je hem daarna past kunt zien?
Dat is precies wat er mis wat met de oude manier in Live Messenger.
Kan wel zo wezen, maar daar vind ik het kreng niet minder irritant om.quote:Op maandag 27 april 2009 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Gewoon slepen en dan kan de andere op het opslaanicoontje drukken. Kan hij zelf ook beslissen of hij hem wel wilt hebben. Voordeel van de pictureviewer is datgene wat jij kijkt (en hoe je tussen de foto's scrollt) de andere ook ziet en vice versa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |