Hey hallo, wat leuk dat je op dit topic hebt geklikt zeg! Daar krijg ik wel een stijfje van!
Als je een vrouw bent mag je me picca's sturen van je bipsje, of van je appelborstjes
Goed, laten we maar met de deur in de server vallen.
Ik irriteer mij aan die pauper 'crime' programma's op televisies. Wat bedoel ik hiermee? Ik bedoel hiermee van die ONGEÏNSPIREERDE BAGGER als NCIS, The Closer, Bone, CSI Miami etc.
Verdomme man, d'r is niks realistisch aan

Zapte ik even langs NCIS (ik wou even kijken of die docu over de ku klux klan al op nat geo is) en zag ik daar een goth wijf (

) die mbv de computer aan een verdachte liet zien dat hij diegene was die op de tape staat in zo'n slaapkamer. Maar je kon hem niet zien want het was pikkedonker. Drukt die kut ff op een knopje en plotseling is de kamer gewoon verlicht

Sure, alsof je met iets dat opgenomen is zomaar alles weer licht kan maken

Goed. Ben je al aan het soppen? Ik zie je wel kijken naar mijn fobo! Nee, hou je poezelige handjes nog maar even boven het bureau, want ik ben nog niet klaar (met typen dan he, fappen heb ik net al even gedaan).
Oké dan zijn we nu bij het 2de deel van deze klacht: De vrouwen in die series.
Ik vind het werkelijk waar bewonderlijk hoe die vrouwen in die series altijd lekker geëmancipeerd zijn en het ALTIJD beter weten dan de mannen. De mannen komen vaak over als dom volk, en de vrouwen hebben altijd geniale inzichten. En dan doel ik al helemaal op 'the closer' waar zo'n wijf dan een dikke gorilla bijvoorbeeld met een judoklap nokkie slaat

Kom op man, dat is toch pure sadness? Een 50 jaar oud wijf wat een 30 jarige man ff neermept.
SAMENVATTING VOOR LOSERS DIE VAN KLEINE KLACHTEN HOUDEN:
klacht 1: Lompe kut 'crime' series waar geen zak aan is
Klacht 2: Lompe kut vrouwen die in die series altijd betere rechercheurs zijn dan de mannen. Die vrouwen zouden van mij spontaan een rotschop in de eierstokken moeten krijgen.
Nou, dat was weer verlichtend hé? Heb je genoten van mijn topic, jij lekkere geile soppende golfballetjessopster? Mooi zo! Dan ga ik nu wat vanille kwark vla (of was het nou yoghurt?) van friesche vlag opslobberen als een lievvvv wormpje
plaatjes van domme kutten die denken dat ze mannen pwnen:
The Closer, met die kut oma
![]()
NCIS met die kut gothic (dat rechter doosje)
![]()
Zie dat dan, die kerels lopen achter die vrouwen aan alsof ze een stel domme nichten zijn. En dat terwijl er vooral in de werkelijkheid het heel andersom is.
Cold Case