Als je toevallig eens een keer zou gaan lezen Einstein, zie je ook dat het gaat over de media op allerlei niveaus.quote:
En ook jij moet leren lezen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg dat soort pop-ups nooit hoor. Je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben.
Zoals De Telegraaf en de FP ja, Einstein.quote:Op zondag 26 april 2009 20:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
Als je toevallig eens een keer zou gaan lezen Einstein, zie je ook dat het gaat over de media op allerlei niveaus.
Ook. En de Volkskrant etc. Nogmaals, op allerlei niveaus.quote:Op zondag 26 april 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Zoals De Telegraaf en de FP ja, Einstein.
En ik denk dat jij op een geforceerde manier de huis- tuin- en keuken-psycholoog uithangt en ook daarin weereens schittert in onkunde en dommigheid.quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef Biancavia het volgende:
Ik denk dat TS moeite heeft met het filteren van alle prikkels om hem heen.
Ik heb nog nooit iets over Amanda in de Volkskrant gelezenquote:Op zondag 26 april 2009 20:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook. En de Volkskrant etc. Nogmaals, op allerlei niveaus.
Zo is dat!quote:Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef sig000 het volgende:
Hee Twerk, wil je niet zo lelijk doen tegen Biancavia da's best aardige meid anders had ze 't nooit zolang volgehouden met die dwaas van een Conflict.
Tja, daar kan ik niets aan doen. Er zijn genoeg voorbeelden van te vinden; ook in de Volkskrant. Google maareens. Maak je maar geen illusies dat die krant wel vrij is van dit soort zaken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets over Amanda in de Volkskrant gelezen
O ja? Alleen maar berichten van tijdens de gouden kooi, niet daarna zoals jij beweert in je opquote:Op zondag 26 april 2009 20:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook. En de Volkskrant etc. Nogmaals, op allerlei niveaus.
Ik doe niet lelijk. Het enige wat we van haar vragen is dat ze gaat lezen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef sig000 het volgende:
Hee Twerk, wil je niet zo lelijk doen tegen Biancavia da's best aardige meid anders had ze 't nooit zolang volgehouden met die dwaas van een Conflict.
Vrouwen zijn niet gemaakt om te lezen dat snap jij toch ook wel?quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk. Het enige wat we van haar vragen is dat ze gaat lezen.
Precies. En het lijkt me logisch dat er tijdens het programma enige aandacht aan wordt besteed - bovendien is daar een aparte mediarubriek voor in de krant.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
O ja? Alleen maar berichten van tijdens de gouden kooi, niet daarna zoals jij beweert in je op
Nogmaals op alle niveaus. Je leest dus niet en roept maar wat dommigs. Je begrijpt het weereens niet en probeert te scoren. Zelfs bij Bianca (who the hell cares?). Je beweert dingen die ik niet doe en je faalt.quote:Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: TS leest zijn nieuws op MSN Vandaag, roept wat over andere kranten die hij nooit inkijkt, en beledigt Biancavia.
Samenvatting 2: kuttopic.
Inderdaad, ik lees de Volkskrant nooit, behalve iedere dag. Goed gezien!quote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nogmaals op alle niveaus. Je leest dus niet en roept maar wat dommigs. Je begrijpt het weereens niet en probeert te scoren. Zelfs bij Bianca (who the hell cares?). Je beweert dingen die ik niet doe en je faalt.
Puike krant zeg. Helaas is het niet of slecht lezen nog steeds van toepassing. Met lezen bedoelde ik niet die toffe krant van je, maar de OP en de rest en dan vooral proberen de essentie van de boodschap te bevatten en niet falen door net te doen alsof je het niet begrijpt. Thats all.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lees de Volkskrant nooit, behalve iedere dag. Goed gezien!
Ik begrijp je klacht, maar vind het onzin. Die berichtgeving over figuren als Amanda vind je alleen in media die sowieso van laag niveau zijn. Niet in kwaliteitskranten als de Volkskrant of het NRC.quote:Op zondag 26 april 2009 20:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Puike krant zeg. Helaas is het niet of slecht lezen nog van toepassing. Met lezen bedoelde ik niet die toffe krant van je, maar de OP en de rest en dan vooral proberen de essentie van de boodschap te bevatten en niet falen door net te doen alsof je het niet begrijpt. Thats all.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |