hoax.quote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds de schepping al, zou jij moeten weten.
Genesis 8: 16 "Toen schiep God een dier dat alleen omgang zou hebben met dieren van hetzelfde geslacht en Hij noemde het de eenhoorn"
God was nog iets vergetenquote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
hoax.![]()
De Schepping is Genesis 1 en 2, niet Genesis 8.
Zal wel want die heeft alle tijd momenteelquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:55 schreef remlof het volgende:
Rots blijft een eindeloze zooi bagger en trolls posten, ondanks herhaalde waarschuwingen. Week weg.
Is gewoon een normale rotsquote:
In NL wel. Wereldwijd niet.quote:Op maandag 27 april 2009 09:50 schreef SCH het volgende:
De WOII begon toch in 1940?
Ik denk persoonlijk dat de tekening een uiting van het onderbewuste (id) van koningdavid is.quote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef SCH het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat dit helemaal niet de echte douche van koningdavid is
Aha, interessant. En zegt dat dan iets over hem?quote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de tekening een uiting van het onderbewuste (id) van koningdavid is.
Druiven, duh.quote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wat is dat paars met roze boven die eenhoorn dan?
Nou, dat lijkt me evident.quote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Aha, interessant. En zegt dat dan iets over hem?
Moeilijk woordquote:
Er is binnenkort een WFL-meet, misschien komt 'ie en kunnen we het dan verifiėren (weer een moeilijk woord).quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Moeilijk woord![]()
Is dat wasbordje wel echt, denk je? Anders vind ik het een zwaar mislukt topic.
Dat ken ik, dat betekent toch dat je kunt klopen of het nagaat?quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is binnenkort een WFL-meet, misschien komt 'ie en kunnen we het dan verifiėren (weer een moeilijk woord).
quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ken ik, dat betekent toch dat je kunt klopen of het nagaat?
Oh, ik ben ook heel erg WFL ineens.quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]Gewoon ff z'n shirt van z'n lijf rukken.
Ik kom niet meer naar de WFL meet nu.quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]Gewoon ff z'n shirt van z'n lijf rukken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |