was het maar waarquote:Op zondag 26 april 2009 18:20 schreef MASD het volgende:
Lief dagboek,
Ik had een spannende droom die ik met heel FOK! moest delen.
Kusjes,
postje.
Je bedoelt dat je een beuk voor je kanis kreeg.quote:Op zondag 26 april 2009 18:19 schreef postmortum het volgende:
en krijg zo een boks van hun uit respect.
nee hoor , crumpsall is zeer vriendelijk voor buitenlandersquote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een beuk voor je kanis kreeg.
Edison jeweetz.quote:Op zondag 26 april 2009 18:19 schreef postmortum het volgende:
Ok hier komt het ik loop dus een tijdje geleden in Manchester rond en zie allemaal bikkels en straatsoldaten met hoodies lopen en ze zien dat ik ook een hoodie draag en vragen mij uit welk district ik kom.
Dus ik antwoord ze dat ik uit : motherfucking Zitterd kom en krijg zo een boks van hun uit respect.
Nu loop ik vanmiddag door Woensel-West met dezelfde hoodie op komen daar de plaatselijke straatsoldaten en vragen mij dus ook weer waar ik vandaan kom en ik antwoord ze netjes dat ik Uit Sittard kom. Wat schets mijn verbazing ipv van een vriendelijke boks , rennen ze weg en komen vijf minuten later op scootertjes voorbij gereden wat scheldwoorden roepen in een taal die ik niet spreek
quote:Op zondag 26 april 2009 18:19 schreef postmortum het volgende:
Ok hier komt het ik loop dus een tijdje geleden in Manchester rond en zie allemaal bikkels en straatsoldaten met hoodies lopen en ze zien dat ik ook een hoodie draag en vragen mij uit welk district ik kom.
Dus ik antwoord ze dat ik uit : motherfucking Zitterd kom en krijg zo een boks van hun uit respect.
Nu loop ik vanmiddag door Woensel-West met dezelfde hoodie op komen daar de plaatselijke straatsoldaten en vragen mij dus ook weer waar ik vandaan kom en ik antwoord ze netjes dat ik Uit Sittard kom. Wat schets mijn verbazing ipv van een vriendelijke boks , rennen ze weg en komen vijf minuten later op scootertjes voorbij gereden wat scheldwoorden roepen in een taal die ik niet spreek
wordt gesloopt door centrale bankierfamilies.quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Morellow het volgende:
Wat gebeurd er toch met de wereld
Zo oud als het romeinse rijk. Heeft ons rijkdom bezorgd. /care.quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wordt gesloopt door centrale bankierfamilies.
Het Romeinse Rijk heeft ons fascisme bezorgd.quote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zo oud als het romeinse rijk. Heeft ons rijkdom bezorgd. /care.
En ik ben ze daar elke dag dankbaar voor. Zonder het fascisme hadden we een mislukte vorm van communisme.quote:Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het Romeinse Rijk heeft ons fascisme bezorgd.
When in Rome, WE BURN DOWN ROME .
De uitroeiing van de Russische Tsaren en de creatie van communisme zijn een directe strategische zet van de centrale fascistische bankiers en machthebbers van Europa. Schijnt dat we een maatschappelijke tegenhanger nodig hadden in de wereld voor het Christendom.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En ik ben ze daar elke dag dankbaar voor. Zonder het fascisme hadden we een mislukte vorm van communisme.
Ga anders even in TRU over je youtube kennis pratenquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De uitroeiing van de Russische Tsaren en de creatie van communisme zijn een directe strategische zet van de centrale fascistische bankiers en machthebbers van Europa. Schijnt dat we een maatschappelijke tegenhanger nodig hadden in de wereld voor het Christendom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |