SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
DE CRISIS IS EEN HOAXPsst, hij droomde hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
dit is natuurlijk de prijserosie en niet zozeer de crisis...quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef tslh het volgende:En waar mensen vroeger een tv zouden kopen van 2000 euro kopen ze er nu eentje van 800 euro, waardoor je nog bijna 2 tv's moet verkopen om dezelfde omzet te realiseren.
Doe dat soort meuk lekker in 1 post in het vervolg.quote:
Niet alleen prijs erosie: dat bedoel ik natuurlijk niet. Ik bedoel dat mensen die vorig jaar een Philips tv van 2000 euro met 50" ambilight/50.000hhz/Super-HD/etc. etc. gekocht zouden hebben nu toch maar kiezen voor een wat goedkopere 42" want 'je weet maar nooit met de crisis'.quote:Op zondag 26 april 2009 17:20 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
dit is natuurlijk de prijserosie en niet zozeer de crisis...
TV´s en andere hardware / electronica worden gewoon goedkoper...
Jonge het gaat om mensen die worden ontslagen die minder kunnen uitgeven, de rest die shopt gewoon door ja, beunhaas!quote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef osmo het volgende:
Crisis zit allemaal in het hoofd, we verdienen toch nog evenveel dus kunnen we ook nog evenveel uitgeven
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens, maar die zin slaat natuurlijk nergens op...quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef tslh het volgende:
Daar word ik zo moe van he: iedereen die met deze stellingen aankomt. Ik ben een fel tegenstander van onszelf in de put praten, maar die simpele gasten allemaal die met dezelfde opmerkingen aankomen:
- 'toen was ik in de mediamarkt: en toen liepen de mensen naar buiten met karren vol LCD tv's! Hoezo crisis?'
- 'toen was ik bij de Albert Heijn met Pasen, en toen was het zo druk overal! Hoezo crisis?'
Toevallig werk ik bij een bedrijf dat oa de Mediamarkt aanlevert: en ik kan vertellen dat de zendingen daarheen zwaar achteruit gegaan zijn. En waar mensen vroeger een tv zouden kopen van 2000 euro kopen ze er nu eentje van 800 euro, waardoor je nog bijna 2 tv's moet verkopen om dezelfde omzet te realiseren.
En bij de AH? Mensen gaan minder uit eten vanwege de crisis: dus kleine restaurants, etc. zitten zwaar in de problemen. Er wordt voor gekozen om meer thuis te vieren: dus ja, het is drukker bij de AH ja!
Wat verwachten jullie dan, stumperts? Dat de Mediamarkt en AH uitgestorven zijn als je binnenkomt?
Ik kan je vertellen dat de AH ook gewoon een dalende omzet heeft op dit moment.quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef tslh het volgende:
Daar word ik zo moe van he: iedereen die met deze stellingen aankomt. Ik ben een fel tegenstander van onszelf in de put praten, maar die simpele gasten allemaal die met dezelfde opmerkingen aankomen:
- 'toen was ik in de mediamarkt: en toen liepen de mensen naar buiten met karren vol LCD tv's! Hoezo crisis?'
- 'toen was ik bij de Albert Heijn met Pasen, en toen was het zo druk overal! Hoezo crisis?'
Toevallig werk ik bij een bedrijf dat oa de Mediamarkt aanlevert: en ik kan vertellen dat de zendingen daarheen zwaar achteruit gegaan zijn. En waar mensen vroeger een tv zouden kopen van 2000 euro kopen ze er nu eentje van 800 euro, waardoor je nog bijna 2 tv's moet verkopen om dezelfde omzet te realiseren.
En bij de AH? Mensen gaan minder uit eten vanwege de crisis: dus kleine restaurants, etc. zitten zwaar in de problemen. Er wordt voor gekozen om meer thuis te vieren: dus ja, het is drukker bij de AH ja!
Wat verwachten jullie dan, stumperts? Dat de Mediamarkt en AH uitgestorven zijn als je binnenkomt?
Totdat je bedrijf hebt en mensen ook daadwerkelijk minder gaan kopen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef karr-1 het volgende:
Crisis zit in je hoofd en nergens anders. Ik zie er niemand een boterham minder om eten of een dvd minder om kopen.
De omzet van de MM loopt anders toch wel ook wel terug, net als de rest van de elektronische detailhandel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef karr-1 het volgende:
Crisis zit in je hoofd en nergens anders. Ik zie er niemand een boterham minder om eten of een dvd minder om kopen.
Overal, maar hoezo crisis, er is niets aan de hand.quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De omzet van de MM loopt anders toch wel ook wel terug, net als de rest van de elektronische detailhandel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |