quote:Op zondag 26 april 2009 15:07 schreef Captain_Ghost het volgende:
Daarom eten joden, moslim varkensvlees niet!
Ze weten meer........quote:Het kabinet heeft de gemeenten, provincies, waterschappen en de verschillende hulpdiensten gevraagd om voorbereid te zijn op een uitbraak van een wereldwijde griepepidemie. Dat is volgens de ministers Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) en Ab Klink (VWS) nodig om alle vitale sectoren in Nederland goed te laten doordraaien als er zo'n ziektegolf losbarst.
Bij de uitbraak van zo'n pandemie zullen veel mensen ziek worden, of niet kunnen werken omdat zij thuis voor zieken moeten zorgen, concluderen de bewindslieden. Door een tekort aan personeel zouden vitale voorzieningen zoals de voedsel- en drinkwatervoorziening, gas en elektriciteit en het werk van onder meer hulpdiensten in gevaar kunnen komen. Dat moet met een goed noodplan voorkomen worden.
Beter voorkomen, dan genezen toch? En leren van het verleden (SARS?)quote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Prowl het volgende:
26-03-2009
Overheid vraagt voorzorgsmaatregelen griepepidemie
[..]
Ze weten meer........
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef teknomist het volgende:
Het zijn de scheten van reptilians die zorgen voor verspreiding van deze besmettelijke ziekte.
Volgens Alex Jones is het precies wat jij hier zegt:quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
....
Wat mij betreft kan het best iets gefabriceerds zijn om de bevolking uit te dunnen. In de VS zou het gebruikt kunnen worden om Martial Law in te voeren en FEMA haar gang te laten gaan.
Ja zo dododelijk is het virus niet.quote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef Gabbylicious het volgende:
Lol van de 1300 zieken liggen nog slechts 400 in het ziekenhuis, de rest is al weer beter?
ANP/Radioquote:Op maandag 27 april 2009 01:53 schreef SerieJunk het volgende:
Het schijnt (net als de Spaanse Griep destijds) veelal doden te eisen onder de gezonde mensen. Alleen dat al lijkt me iets om je zorgen over te maken...
Verder zou ik graag de bron willen hebben waarin staat dat 400 mensen al naar huis zijn...
Zijn ze niet gewoon overleden dan?
Niet te verifiëren dus oninteressant en waardeloos.quote:
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op maandag 27 april 2009 02:30 schreef SerieJunk het volgende:
Van een dooie kun je geen belasting trekken he?
quote:Op maandag 27 april 2009 02:33 schreef 1517 het volgende:
Pandemieën zijn de nieuwe trent, dat turrrr verhaal is nu wel een beetje achterhaald.
quote:Op maandag 27 april 2009 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een lastig woord voor de nieuwste trend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |