Zoveel alcohol drink ik niet. Alleen het geheugen laat me wel eens in de steekquote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan ben ik hier de ouwe lul
Misschien wat minder alcohol drinken? Of is t geen Korsakof?
Koop brain trainingquote:Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zoveel alcohol drink ik niet. Alleen het geheugen laat me wel eens in de steek
DJ Korsakoff:quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan ben ik hier de ouwe lul
Misschien wat minder alcohol drinken? Of is t geen Korsakof?
brain trainig op de Wii of DS toch? Moet ik weer eerst een van die 2 dingen aanschaffenquote:Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop brain training![]()
Dan kom ik t wel bij jou spelen want ik kan er ook wat van.
Online kan ook:quote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
brain trainig op de Wii of DS toch? Moet ik weer eerst een van die 2 dingen aanschaffen
quote:
Ow ja das wel weer lastig dan. Ik heb zelf geen idee op welke spelcompu dat is. Heb er de ballen verstand van.quote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
brain trainig op de Wii of DS toch? Moet ik weer eerst een van die 2 dingen aanschaffen
quote:Op maandag 27 april 2009 17:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Online kan ook:
http://www.spelletjesoverzicht.nl/spelletjes/brain-training
quote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Held van de Dag! Week! Maand! Ach fuck it Held van t seizoen!
Ik heb nu 28 punten en op de promotiepagina van divisie 6 staan alleen teams met 32 punten. Hoe zit dat dan? Moet ik een p/d duel spelen of ga ik zo doorquote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
P/D-grens ligt inmiddels op 32 punten en doelsaldo +35.. Ik zit met m'n 31 punten en doelsaldo +40 nog wel aan de veilige kant, maar of het volgende week voldoende blijkt om niet rechtstreeks te promoveren. Pfff.., wat is dit k.u.t., dat de nr2 een 'bot' treft. Of eigenlijk, wat is het k.u.t. dat ik in de eerste wedstrijd van het seizoen genaaid ben door de ME met een 2-2 gelijkspel. Toen 2 punten meer, dan had ik 't nu kunnen laten lopen en op doelsaldo kampioen worden met 33 punten..
Nouja, dan maar een jaartje billenkoek in V
jup..voor rechtstreekse promotie moet je bij de beste 512 kampioenen zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nu 28 punten en op de promotiepagina van divisie 6 staan alleen teams met 32 punten. Hoe zit dat dan? Moet ik een p/d duel spelen of ga ik zo doorHoe zit dat precies?
Ik vind het juist de 4de keer redelijk simpel worden, en ik ben nog wel bezopenquote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens 4 keer achter elkaar uit te spreken : Kostas Papadaskalopoulos (202694665)
lekker op tijdquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind het juist de 4de keer redelijk simpel worden, en ik ben nog wel bezopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Clubgenoot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway mijn pull v/d week:quote:In passable form, weak stamina.
A nasty fellow who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 27-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 530
Wage: 390 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: solid
Playmaking: weak
Winger: wretched
Passing: poor
Scoring: poor
Set pieces: disastrousIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Ik weet niet eens hoe ik Väärälä moet uitspreken, dus probeer dat maar eens een keer uit te sprekenquote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens 4 keer achter elkaar uit te spreken : Kostas Papadaskalopoulos (202694665)
Nou, gewoon: Vääräläquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:31 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik Väärälä moet uitspreken, dus probeer dat maar eens een keer uit te spreken
Die loopt nog wel een soort van aardig, ik vind 'm wel te doen eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ge-update!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe Gouden Schoen tussenstand is naar de site ge-upload.
Toch wel eerlijk dat hij dat van zich zelf toe geeftquote:Trainingsrapport
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Tamariz Roger Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Was dat z'n hoofdstat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch wel eerlijk dat hij dat van zich zelf toe geeft
hehehe ik train verdedigen he dus zal niet zo snel en erg ervaren verdediger hebben die ik coach had kunnen maken. Zn hoofdstat was ooit briljant (positiespel) maar die is al lang gezakt naar goed.quote:
quote:Conditie: zwak Keepen: niet-bestaand
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |